Соціально-психологічний факультет

Про факультет Деканат Кафедри факультету Студентське братство Проекти факультету Новини

ТЕЛЕФОН ДОВІРИ

(063) 81-51-103

 телефон працює: у будні дні (понеділок-п'ятниця) - 13:00-15:00

«Телефон Довіри» - це структурний підрозділ СССМ, діяльність якого спрямована на надання кваліфікованої, екстреної, анонімної, безкоштовної допомоги студентам (конфлікти з батьками, викладачами, міжособистісні конфлікти, дискримінації, депресії, страхи тощо), викладачам і співробітникам університету, а також іншим категоріям населення, що переживають кризові ситуації й потребують додаткової інформації з різних питань, а також для профілактики й попередження у молоді девіантної, делінкветної та суїцидальної поведінки.

 «Телефон Довіри» передбачає телефонне консультування абонентів з метою встановлення ними зв’язку з різними установами, соціальними службами й кваліфікованими спеціалістами; надання психолого-педагогічної підтримки й соціальної допомоги абонентам у вирішенні гострих соціально-психологічних проблем, запобігання негативним явищам у соціальному середовищі. Консультації та психокорекція у важких стресових ситуаціях. Інформаційна підтримка різноманітних починань молоді. Правовий захист студентів, консультації спеціалістів різних напрямків, гарячі лінії з адміністрацією, провідними співробітниками університету, спеціалістами соціальних служб, громадських організацій. Соціально-педагогічний патронаж постійних абонентів. Соціально-педагогічна підготовка консультантів до роботи досвідченими науковцями (лекції) та практиками (практичні та лабораторні заняття). Психопрофілактика та психогігієна консультантів Телефону Довіри.

Надають допомогу волонтери, які пройшли річний курс професійної підготовки консультантів Телефону Довіри на базі Студентської соціальної служби для молоді. Щороку проводиться професійний відбір кандидатів в консультанти на основі дослідження психологічної придатності до професії та рівня емпатійності особистості.

Постійно діючим є чергування на Телефоні Довіри консультантів, а також підготовка нових професійних консультантів за методикою «рівний-рівному».

  • безпосередня консультаційна робота з абонентами;
  • соціально-педагогічний патронаж телефонних консультантів;
  • просвітницька діяльність;
  • відбір та підготовка консультантів;
  • очне консультування у консультаційному пункті;
  • робота по удосконаленню професійних навичок.


(063) 81-51-103