Соціально-психологічний факультет

Про факультет Деканат Кафедри факультету Студентське братство Наукова діяльність Проекти факультету Новини

1. Студентська наукова робота

1.1. Викладачі кафедри активно працюють зі студентами в рамках 2 наукових гуртків:

1). «Глобалізація світогосподарських зв’язків та загально цивілізаційні проблеми людства» (керівники – Уразов А.У., Ніколаєнко С.М. (13 студентів). Кожного останнього вівторка місяця проводилися організаційні засідання гуртка.

2). «Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства» (керівники – Вікарчук О.І. (14 студентів). Кожен останній четвер місяця проводилися організаційні засідання гуртка.

Були визначені теми рефератів, курсових робіт та наукових повідомлень студентів. Студенти ознайомлені з вимогами до написання рефератів, курсових робіт, методикою використання наукових та періодичних видань, статистичних матеріалів.

1) Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні.

За звітний період к.е.н. Міщук І.С. та ас. Калініченко О.О. проводили наукову роботу з проблемною групою «З питань розвитку соціальної сфери в Україні», в якій працюють 12 студентів соціально-психологічного факультету.

2) Проблемна група з питань маркетингу на підприємствах переробної галузі. За звітний період к.е.н. Клімова І.О. та Пойта І.О. проводили наукову роботу з проблемною групою «З питань розвитку маркетингу на підприємствах переробної галузі», в якій працюють 11 студентів соціально-психологічного факультету.

ГРАФІК РОБОТИ НАУКОВИХ ГУРТКІВ ТА ПРОБЛЕМНИХ ГРУП КАФЕДРИ ЕКОНОМІКИ ТА МАРКЕТИНГУ на 2015-2016 н.р.

Вид об’єднання

Назва

Науковий керівник

Кількість студентів

Графік роботи

День тижня

Час роботи

Аудиторія

1

3

4

5

6

7

8

9

1.

Науковий гурток

Глобалізація світогосподарських зв’язків та загальноцивілізаційні проблеми людства

к.е.н., доц. Уразов А.У. та к.е.н., ст. викл. Ніколаєнко С.М.

13

Вівторок

14:00-15:20

701

2.

Науковий гурток

Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства

к.е.н., доц. Вікарчук О.І.

14

Вівторок

14:00-15:20

703

3.

Проблема група

Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні

к.е.н. Міщук І.С. та к.е.н., ст. викл. Калініченко О.О.

12

Понеділок

14:00-15:20

705

4.

Проблема група

Проблемна група з питань маркетингу на підприємствах переробної галузі.

к.е.н., ст. викл. Клімова І.О., к.е.н., ст. викл. Пойта І.О.

11

Понеділок

14:00-15:20

703

 

1.2. Студенти були учасниками першого туру стипендіальної програми «Завтра.ua», серед них:

1) Александрович Ірина – «Маркетинг Інтернет-торгівлі», науковий керівник к.е.н., доц. Вікарчук Ольга Іванівна;

2) Ярмоченко Олена – «Проблеми розвитку ребрендингу», науковий керівник асистент Пойта Ірина Олександрівна.

3) Ольшевська Людмила – «Відповідальний маркетинг- черговий мейстрим чи маркетинг майбутнього», науковий керівник к.е.н., в.о. доц. Міщук Ірина Сергіївна;

1.3. В грудні 2014 р був проведений перший тур олімпіади з маркетингу між студентами спеціальності «Маркетинг». Переможцями стали:

- 1 місце Свінціцький Віталій;

- 2 місце Ольшевська Людмила та Александрович Ірина.

13-15 травня 2015 року на базі державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» проходив ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг». Студентам були запропоновані конкурсні завдання з наступних тем: «Маркетингова товарна політика», «Маркетингові комунікації», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетинг промислових підприємств», «Управління продажем», «Рекламний менеджмент», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент».

На конкурсі, вперше наш університет представляла переможниця I туру олімпіади - студентка 30 групи Людмила Ольшевська.

Людмила була нагороджена сертифікатом за активну участь в олімпіаді.

- Список студентських публікацій по кафедрі за 2012-2015 роки

Прізвище, ім’я, по-батькові

Науковий керівник (посада, науковий ступінь, вчене звання)

Вид публікацій

Назви публікацій, видавництво, рік видання, обсяг (стор.)

Обсяг д.а., стор.

Співавтори

1

2

3

4

5

6

7

2013

1.

Александрович Ірина

к.е.н., доц. Вікарчук О.І.

 

Тези

Актуальні проблеми теорій менеджменту та маркетингу // Актуальні питання менеджменту і маркетингу в ХХІ ст.: Збірник матеріалів студентської міжвузівської науково-практичної Інтернет-конференції. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – с. 5-7

0,1 д.а.

Свінціцький Віталій, Ярмоченко Олена

2014

2.

Александрович І.

асистент Ніколаєнко С.М.

 

тези

Проблеми цифрового маркетингу // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 30-31.

2 с.

0,1 д.а.

-

3.

Гумінська Л.

к.е.н., доцент Вікарчук О.І.

тези

Реклама в туристичній індустрії // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 95-97.

3 с.

0,1 д.а.

-

4.

Андрійчук М.

асистент

Пойта І.О.

тези

Мерчандайзинг в умовах української економіки // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 91-93.

3 с.

0,1 д.а.

-

5.

Харчук Д.

к.е.н., доцент Вікарчук О.І.

тези

Євромаркетинговий комплекс комунікацій // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 102-105.

3 с.

0,1 д.а.

-

6.

Шанскова А.

асистент

Пойта І.О.

тези

Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 117-119.

2 с.

0,1 д.а

-

7.

Стеценко О.

асистент

Пойта І.О.

тези

Механізм взаємозв’язку маркетингових комунікацій з процесом управління збутовою діяльністю // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 110-115.

4 с.

0,2 д.а.

-

2015

8.

Александрович І.

 

асистент Калініченко О.О.

тези

Актуальність мобільного маркетингу // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 9-10.

2 с.

0,1 д.а.

-

9.

Харчук Д.

асистент Пойта І.О.

тези

Формування іміджу торгової марки

// Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 32-33

2 с.

0,1 д.а.

-

10.

Александрович І.

 

асистент

Пойта І.О.

тези

Проблематика впровадження муніципального маркетингу// Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 37-38.

2 с.

0,1 д.а.

-

11.

Андрійчук М.

асистент

Пойта І.О.

тези

Суть і розвиток сарафанного маркетингу // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 38-41.

3 с.

0,12 д.а.

-

12.

Дяченко Т.

асистент Калініченко О.О.

тези

Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 58-60.

2 с.

0,1 д.а.

Ольшевська Людмила

13.

Прищепа Д.

асистент

Пойта І.О.

тези

Особливості стилів керівництва у процесі управління персоналом в сучасних умовах господарювання // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 81-83.

3 с.

0,12 д.а.

-

14.

Свінцицький В.

асистент Калініченко О.О.

тези

Вплив маркетингу на повсякденне життя людей // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 81-83.

1,5 с.

0,8 д.а.

-

15.

Харчук Д.

к.е.н, асистент Кащук К.М.

тези

Актуальні проблеми сучасного менеджменту персоналу // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 89-90.

2 с.

0,1 д.а.

-

16.

Шанскова А.

асистент

Пойта І.О.

тези

Управління маркетинговою діяльністю підприємства // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 90-92.

2 с.

0,1 д.а.

-

17.

Прищепа Д.

асистент

Пойта І.О.

тези

Застосування теоретико-ігрового підходу для прийняття рішень в умовах ризику // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 110-112.

2,5 с.

0,1 д.а.

-

18.

Гумінська Л.

асистент

Пойта І.О.

тези

Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 123-125.

2 с.

0,1 д.а.

-

19.

Коршак Є.

асистент

Пойта І.О.

тези

Розвиток маркетингу послуг в умовах євроінтеграції // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 136-138.

2 с.

0,1 д.а.

-

20.

Свистун О.

асистент

Пойта І.О.

тези

Використання аромамаркетингу при просуванні товару // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 136-138.

2 с.

0,1 д.а.

-

21.

Стеценко О.

асистент

Пойта І.О.

тези

Bluetooth-маркетинг та шляхи його вдосконалення // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 136-138.

2 с.

0,1д.а.

-

 

- Щорічно спільно з кафедрою менеджменту та адміністрування проводиться міжвузівська студентська інтернет-конференція: «Актуальні питання менеджменту та маркетингу ХХІ ст.».

Восени 2014 року студенти та викладачі спеціальності «Маркетинг» стали відвідувачами виставки реклами та Human Resources.

- Свінціцький Віталій, студент 40 групи спеціальності «Маркетинг» є учасником міжнародної науково-практичній студентської конференції "Трансформація мовного образу сучасного фахівця" 15 квітня 2015 року, має диплом 3-го ступеня та 5-ти разовий чемпіон факультету з міні-футболу.

2. Науково-дослідна робота кафедри

Кафедра економіки і маркетингу працює над виконанням комплексної науково-дослідної теми «Проблеми та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємств Поліського регіону». Зареєстрована в УкрІНТЕІ, державний реєстраційний номер 0112U007421.

Основні напрями діяльності кафедри в рамках даної теми:

1. «Особливості розвитку соціальної сфери в Україні» – кандидат економічних наук, доцент Міщук І.С., кандидат економічних наук, старший викладач Калініченко О.О.

2. «Глобалізація світогосподарських зв’язків та загальноцивілізаційні проблеми людства» – кандидат економічних наук, доцент Уразов А.У., асистент Ніколаєнко С.М.

3. «Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства» – кандидат економічних наук, доцент Вікарчук О.І.

4. «Особливості маркетингу на підприємствах переробної галузі» – кандидат економічних наук, старший викладач Клімова І.О.

5. «Пріоритетні напрями розвитку маркетингу послуг та управління ними» – кандидат економічних наук, старший викладач Пойта І.О.

 

В рамках науково-дослідної теми в 2014 році було проведено методичний семінар на тему: «Особливості розвитку сфери послуг в Україні».

В контексті комплексної науково-дослідної теми викладачі кафедри (Ніколаєнко С.М., Калініченко О.О. та Пойта І.О.) захистили дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук.

1. Калініченко О.О. – Організаційно-економічний механізм розвитку соціальної сфери України;

2. Пойта І.О. – Формування та розвиток ринку послуг в умовах євроінтеграції;

3. Ніколаєнко С.М. – Організаційно-економічний механізм медичного страхування в Україні.

Викладачами кафедри підготовлено такі колективні монографії:

1. «Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави».

2. «Людський капітал України: демографічні умови та соціально-економічні чинники формування».

3. «Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство».

3. Відомості про проведені конференції та семінари науковців.

Кафедра економіки та маркетингу є співорганізатором проведення двох Міжнародних науково-практичних конференцій, які проводяться на базі Житомирської філії Київського інституту бізнесу та технологій:

- «Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»;

- «Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку туризму в Україні та Польщі».

Міністерство освіти і науки України

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Житомирський державний технологічний університет

Житомирський національний агроекологічний університет

Київський інститут бізнесу та технологій

(Житомирська філія)

VIІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція

«Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.»

з 20 по 22 квітня 2016 року

Шановні студенти!

Інформуємо Вас про проведення VІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», яка проходитиме з 20 по 22 квітня 2016 року в м. Житомирі на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка.

На конференції будуть працювати наступні секції:

1.     Актуальні питання теорії менеджменту та маркетингу.

2.     Сучасні проблеми практики менеджменту і маркетингу.

3.     Менеджмент і маркетинг персоналу.

4.     Менеджмент і маркетинг в умовах Євроінтеграції.

Організаційний комітет

к.е.н., доцент Вікарчук О.І. – зав. кафедри економіки та маркетингу ЖДУ ім. І. Франка;

к.е.н., доцент Мельничук Д.П. – зав. кафедри управління персоналом і економіки праці ЖДТУ;

к.е.н., доцент Карпюк О.А. – зав. кафедри менеджменту та адміністрування ЖДУ ім. І. Франка;

к.е.н., доцент Саух І.В. – директор КІБІТ (ЖФ);

д.е.н, професор, заслужений діяч науки і техніки України Зіновчук В.В. – зав. кафедри маркетингу ЖНАЕУ.

Вимоги до оформлення тез

Приймаються до друку тези доповіді обсягом повних 2 сторінки. Текст тез повинен бути набраний у Microsoft Word у форматі *.doc або *.rtf. розмір аркуша – А4, орієнтація книжна. Шрифт Times New Roman, розмір 12, міжрядковий інтервал 1. Всі поля по 2 см. Абзацний відступ – 0,6 см. Вирівнювання тексту – за шириною. Назва файлу повинна відповідати прізвищу першого співавтора та номеру секції через дефіс.

П.І.Б., співавторів (не більше трьох) пишуться в першому рядку справа великими літерами; під ними П.І.Б. наукового керівника; навчальний заклад, місто; через два інтервали – назва тез друкується великими літерами, вирівнюється посередині; через інтервал – текст тези; список використаних джерел друкується в кінці доповіді.

Зразок оформлення тез

 

ЮЛІЯ ШЕВЧЕНКО,

Науковий керівник:

к.е.н., доцент Прушківська Е.В.

ЖДУ ім. Івана Франка

 

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА ЇЇ МОДЕЛІ

Словосполучення „корпоративна культура” вперше використав (текст тез)

Список використаних джерел:

1.

2.

Електронний варіант тез доповіді надсилати до 10 квітня 2016 р. на електронну пошту: kaf.econom@gmail.com.  

 

Три найкращі доповіді будуть опубліковані у наступному номері електронного фахового видання «Економіка. Управління. Інновації» (за умови доопрацювання відповідно до вимог публікацій у фахових виданнях)

Регламент проведення інтернет-конференції

з 20 квітня по 22 травня 2016 року тези будуть розміщені на сайті www.spf.zu.edu.ua.

 

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська, польська

Прохання підтвердити участь у конференції до 30 березня 2016р.

Реєстраційна картка учасника

VIІ Міжвузівської студентської

науково-практичної інтернет-конференції

«Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.»

П.І.Б. студента повністю

П.І.Б. наукового керівника

Посада, науковий ступінь

Домашня адреса (поштовий індекс)

Телефон/ моб. телефон

Е-mail:

Навчальний заклад 

Обрана секція №_____

Назва доповіді

Підпис

4. Інформація про участь у виставках.

У 2013 році спільно з кафедрою менеджменту та адміністрування кафедра економіки та маркетингу приймала участь в освітній виставці за напрямом «Міжнародна співпраця в галузі освіти». Була налагоджена співпраця з ДВНЗ м. Шартр, ДВНЗ м. Вік-ан-Бігор, Університет м. Болонья та українсько-французькою асоціацією «Кі-Франс». Основними цілями співпраці були: підвищення якості підготовки фахівців та розвиток співпраці із зарубіжними партнерами для реалізації спільних проектів.

Кафедрою економіки та маркетингу були запропоновані майстер-класи за професійним спрямуванням:

1. «Створи, мотиву, дій»;

2. «Особливості реклами»;

3. «Розвиток особистої та командної креативності»;

4. «Карєрні можливості»;

5. «Маркетинг – у чому фішка?»;

6. «Методи збирання інформації при проведенні маркетингових досліджень».