Соціально-психологічний факультет
Про факультет | Деканат | Кафедри факультету | Студентське братство | Наукова діяльність | Проекти факультету | Новини |
1. Студентська наукова робота
1.1. Викладачі кафедри активно працюють зі студентами в рамках 2 наукових гуртків:
1). «Глобалізація світогосподарських зв’язків та загально цивілізаційні проблеми людства» (керівники – Уразов А.У., Ніколаєнко С.М. (13 студентів). Кожного останнього вівторка місяця проводилися організаційні засідання гуртка.
2). «Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства» (керівники – Вікарчук О.І. (14 студентів). Кожен останній четвер місяця проводилися організаційні засідання гуртка.
Були визначені теми рефератів, курсових робіт та наукових повідомлень студентів. Студенти ознайомлені з вимогами до написання рефератів, курсових робіт, методикою використання наукових та періодичних видань, статистичних матеріалів.
1) Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні.
За звітний період к.е.н. Міщук І.С. та ас. Калініченко О.О. проводили наукову роботу з проблемною групою «З питань розвитку соціальної сфери в Україні», в якій працюють 12 студентів соціально-психологічного факультету.
2) Проблемна група з питань маркетингу на підприємствах переробної галузі. За звітний період к.е.н. Клімова І.О. та Пойта І.О. проводили наукову роботу з проблемною групою «З питань розвитку маркетингу на підприємствах переробної галузі», в якій працюють 11 студентів соціально-психологічного факультету.
ГРАФІК РОБОТИ НАУКОВИХ ГУРТКІВ ТА ПРОБЛЕМНИХ ГРУП КАФЕДРИ ЕКОНОМІКИ ТА МАРКЕТИНГУ на 2015-2016 н.р.
№ |
Вид об’єднання |
Назва |
Науковий керівник |
Кількість студентів |
Графік роботи |
||
День тижня |
Час роботи |
Аудиторія |
|||||
1 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1. |
Науковий гурток |
Глобалізація світогосподарських зв’язків та загальноцивілізаційні проблеми людства |
к.е.н., доц. Уразов А.У. та к.е.н., ст. викл. Ніколаєнко С.М. |
13 |
Вівторок |
14:00-15:20 |
701 |
2. |
Науковий гурток |
Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства |
к.е.н., доц. Вікарчук О.І. |
14 |
Вівторок |
14:00-15:20 |
703 |
3. |
Проблема група |
Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні |
к.е.н. Міщук І.С. та к.е.н., ст. викл. Калініченко О.О. |
12 |
Понеділок |
14:00-15:20 |
705 |
4. |
Проблема група |
Проблемна група з питань маркетингу на підприємствах переробної галузі. |
к.е.н., ст. викл. Клімова І.О., к.е.н., ст. викл. Пойта І.О. |
11 |
Понеділок |
14:00-15:20 |
703 |
1.2. Студенти були учасниками першого туру стипендіальної програми «Завтра.ua», серед них:
1) Александрович Ірина – «Маркетинг Інтернет-торгівлі», науковий керівник к.е.н., доц. Вікарчук Ольга Іванівна;
2) Ярмоченко Олена – «Проблеми розвитку ребрендингу», науковий керівник асистент Пойта Ірина Олександрівна.
3) Ольшевська Людмила – «Відповідальний маркетинг- черговий мейстрим чи маркетинг майбутнього», науковий керівник к.е.н., в.о. доц. Міщук Ірина Сергіївна;
1.3. В грудні 2014 р був проведений перший тур олімпіади з маркетингу між студентами спеціальності «Маркетинг». Переможцями стали:
- 1 місце Свінціцький Віталій;
- 2 місце Ольшевська Людмила та Александрович Ірина.
13-15 травня 2015 року на базі державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» проходив ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг». Студентам були запропоновані конкурсні завдання з наступних тем: «Маркетингова товарна політика», «Маркетингові комунікації», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетинг промислових підприємств», «Управління продажем», «Рекламний менеджмент», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент».
На конкурсі, вперше наш університет представляла переможниця I туру олімпіади - студентка 30 групи Людмила Ольшевська.
Людмила була нагороджена сертифікатом за активну участь в олімпіаді.
- Список студентських публікацій по кафедрі за 2012-2015 роки
№ |
Прізвище, ім’я, по-батькові |
Науковий керівник (посада, науковий ступінь, вчене звання) |
Вид публікацій |
Назви публікацій, видавництво, рік видання, обсяг (стор.) |
Обсяг д.а., стор. |
Співавтори |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
2013 |
||||||
1. |
Александрович Ірина |
к.е.н., доц. Вікарчук О.І.
|
Тези |
Актуальні проблеми теорій менеджменту та маркетингу // Актуальні питання менеджменту і маркетингу в ХХІ ст.: Збірник матеріалів студентської міжвузівської науково-практичної Інтернет-конференції. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – с. 5-7 |
0,1 д.а. |
Свінціцький Віталій, Ярмоченко Олена |
2014 |
||||||
2. |
Александрович І. |
асистент Ніколаєнко С.М.
|
тези |
Проблеми цифрового маркетингу // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 30-31. |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
3. |
Гумінська Л. |
к.е.н., доцент Вікарчук О.І. |
тези |
Реклама в туристичній індустрії // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 95-97. |
3 с. 0,1 д.а. |
- |
4. |
Андрійчук М. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Мерчандайзинг в умовах української економіки // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 91-93. |
3 с. 0,1 д.а. |
- |
5. |
Харчук Д. |
к.е.н., доцент Вікарчук О.І. |
тези |
Євромаркетинговий комплекс комунікацій // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 102-105. |
3 с. 0,1 д.а. |
- |
6. |
Шанскова А. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 117-119. |
2 с. 0,1 д.а |
- |
7. |
Стеценко О. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Механізм взаємозв’язку маркетингових комунікацій з процесом управління збутовою діяльністю // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 110-115. |
4 с. 0,2 д.а. |
- |
2015 |
||||||
8. |
Александрович І.
|
асистент Калініченко О.О. |
тези |
Актуальність мобільного маркетингу // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 9-10. |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
9. |
Харчук Д. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Формування іміджу торгової марки // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 32-33 |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
10. |
Александрович І.
|
асистент Пойта І.О. |
тези |
Проблематика впровадження муніципального маркетингу// Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 37-38. |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
11. |
Андрійчук М. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Суть і розвиток сарафанного маркетингу // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 38-41. |
3 с. 0,12 д.а. |
- |
12. |
Дяченко Т. |
асистент Калініченко О.О. |
тези |
Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 58-60. |
2 с. 0,1 д.а. |
Ольшевська Людмила |
13. |
Прищепа Д. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Особливості стилів керівництва у процесі управління персоналом в сучасних умовах господарювання // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 81-83. |
3 с. 0,12 д.а. |
- |
14. |
Свінцицький В. |
асистент Калініченко О.О. |
тези |
Вплив маркетингу на повсякденне життя людей // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 81-83. |
1,5 с. 0,8 д.а. |
- |
15. |
Харчук Д. |
к.е.н, асистент Кащук К.М. |
тези |
Актуальні проблеми сучасного менеджменту персоналу // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 89-90. |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
16. |
Шанскова А. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Управління маркетинговою діяльністю підприємства // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 90-92. |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
17. |
Прищепа Д. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Застосування теоретико-ігрового підходу для прийняття рішень в умовах ризику // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 110-112. |
2,5 с. 0,1 д.а. |
- |
18. |
Гумінська Л. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 123-125. |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
19. |
Коршак Є. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Розвиток маркетингу послуг в умовах євроінтеграції // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 136-138. |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
20. |
Свистун О. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Використання аромамаркетингу при просуванні товару // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 136-138. |
2 с. 0,1 д.а. |
- |
21. |
Стеценко О. |
асистент Пойта І.О. |
тези |
Bluetooth-маркетинг та шляхи його вдосконалення // Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 136-138. |
2 с. 0,1д.а. |
- |
- Щорічно спільно з кафедрою менеджменту та адміністрування проводиться міжвузівська студентська інтернет-конференція: «Актуальні питання менеджменту та маркетингу ХХІ ст.».
Восени 2014 року студенти та викладачі спеціальності «Маркетинг» стали відвідувачами виставки реклами та Human Resources.
- Свінціцький Віталій, студент 40 групи спеціальності «Маркетинг» є учасником міжнародної науково-практичній студентської конференції "Трансформація мовного образу сучасного фахівця" 15 квітня 2015 року, має диплом 3-го ступеня та 5-ти разовий чемпіон факультету з міні-футболу.
2. Науково-дослідна робота кафедри
Кафедра економіки і маркетингу працює над виконанням комплексної науково-дослідної теми «Проблеми та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємств Поліського регіону». Зареєстрована в УкрІНТЕІ, державний реєстраційний номер 0112U007421.
Основні напрями діяльності кафедри в рамках даної теми:
1. «Особливості розвитку соціальної сфери в Україні» – кандидат економічних наук, доцент Міщук І.С., кандидат економічних наук, старший викладач Калініченко О.О.
2. «Глобалізація світогосподарських зв’язків та загальноцивілізаційні проблеми людства» – кандидат економічних наук, доцент Уразов А.У., асистент Ніколаєнко С.М.
3. «Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства» – кандидат економічних наук, доцент Вікарчук О.І.
4. «Особливості маркетингу на підприємствах переробної галузі» – кандидат економічних наук, старший викладач Клімова І.О.
5. «Пріоритетні напрями розвитку маркетингу послуг та управління ними» – кандидат економічних наук, старший викладач Пойта І.О.
В рамках науково-дослідної теми в 2014 році було проведено методичний семінар на тему: «Особливості розвитку сфери послуг в Україні».
В контексті комплексної науково-дослідної теми викладачі кафедри (Ніколаєнко С.М., Калініченко О.О. та Пойта І.О.) захистили дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук.
1. Калініченко О.О. – Організаційно-економічний механізм розвитку соціальної сфери України;
2. Пойта І.О. – Формування та розвиток ринку послуг в умовах євроінтеграції;
3. Ніколаєнко С.М. – Організаційно-економічний механізм медичного страхування в Україні.
Викладачами кафедри підготовлено такі колективні монографії:
1. «Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави».
2. «Людський капітал України: демографічні умови та соціально-економічні чинники формування».
3. «Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство».
3. Відомості про проведені конференції та семінари науковців.
Кафедра економіки та маркетингу є співорганізатором проведення двох Міжнародних науково-практичних конференцій, які проводяться на базі Житомирської філії Київського інституту бізнесу та технологій:
- «Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»;
- «Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку туризму в Україні та Польщі».
Міністерство освіти і науки України
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Житомирський державний технологічний університет
Житомирський національний агроекологічний університет
Київський інститут бізнесу та технологій
(Житомирська філія)
VIІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція
«Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.»
з 20 по 22 квітня 2016 року
Шановні студенти!
Інформуємо Вас про проведення VІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», яка проходитиме з 20 по 22 квітня 2016 року в м. Житомирі на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка.
На конференції будуть працювати наступні секції:
1. Актуальні питання теорії менеджменту та маркетингу.
2. Сучасні проблеми практики менеджменту і маркетингу.
3. Менеджмент і маркетинг персоналу.
4. Менеджмент і маркетинг в умовах Євроінтеграції.
Організаційний комітет
к.е.н., доцент Вікарчук О.І. – зав. кафедри економіки та маркетингу ЖДУ ім. І. Франка;
к.е.н., доцент Мельничук Д.П. – зав. кафедри управління персоналом і економіки праці ЖДТУ;
к.е.н., доцент Карпюк О.А. – зав. кафедри менеджменту та адміністрування ЖДУ ім. І. Франка;
к.е.н., доцент Саух І.В. – директор КІБІТ (ЖФ);
д.е.н, професор, заслужений діяч науки і техніки України Зіновчук В.В. – зав. кафедри маркетингу ЖНАЕУ.
Вимоги до оформлення тез
Приймаються до друку тези доповіді обсягом повних 2 сторінки. Текст тез повинен бути набраний у Microsoft Word у форматі *.doc або *.rtf. розмір аркуша – А4, орієнтація книжна. Шрифт Times New Roman, розмір 12, міжрядковий інтервал 1. Всі поля по 2 см. Абзацний відступ – 0,6 см. Вирівнювання тексту – за шириною. Назва файлу повинна відповідати прізвищу першого співавтора та номеру секції через дефіс.
П.І.Б., співавторів (не більше трьох) пишуться в першому рядку справа великими літерами; під ними П.І.Б. наукового керівника; навчальний заклад, місто; через два інтервали – назва тез друкується великими літерами, вирівнюється посередині; через інтервал – текст тези; список використаних джерел друкується в кінці доповіді.
Зразок оформлення тез
ЮЛІЯ ШЕВЧЕНКО,
Науковий керівник:
к.е.н., доцент Прушківська Е.В.
ЖДУ ім. Івана Франка
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА ЇЇ МОДЕЛІ
Словосполучення „корпоративна культура” вперше використав (текст тез)
Список використаних джерел:
1.
2.
Електронний варіант тез доповіді надсилати до 10 квітня 2016 р. на електронну пошту: kaf.econom@gmail.com.
Три найкращі доповіді будуть опубліковані у наступному номері електронного фахового видання «Економіка. Управління. Інновації» (за умови доопрацювання відповідно до вимог публікацій у фахових виданнях)
Регламент проведення інтернет-конференції
з 20 квітня по 22 травня 2016 року тези будуть розміщені на сайті www.spf.zu.edu.ua.
Робочі мови конференції: українська, російська, англійська, польська
Прохання підтвердити участь у конференції до 30 березня 2016р.
Реєстраційна картка учасника
VIІ Міжвузівської студентської
науково-практичної інтернет-конференції
«Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.»
П.І.Б. студента повністю
П.І.Б. наукового керівника
Посада, науковий ступінь
Домашня адреса (поштовий індекс)
Телефон/ моб. телефон
Е-mail:
Навчальний заклад
Обрана секція №_____
Назва доповіді
Підпис
4. Інформація про участь у виставках.
У 2013 році спільно з кафедрою менеджменту та адміністрування кафедра економіки та маркетингу приймала участь в освітній виставці за напрямом «Міжнародна співпраця в галузі освіти». Була налагоджена співпраця з ДВНЗ м. Шартр, ДВНЗ м. Вік-ан-Бігор, Університет м. Болонья та українсько-французькою асоціацією «Кі-Франс». Основними цілями співпраці були: підвищення якості підготовки фахівців та розвиток співпраці із зарубіжними партнерами для реалізації спільних проектів.
Кафедрою економіки та маркетингу були запропоновані майстер-класи за професійним спрямуванням:
1. «Створи, мотиву, дій»;
2. «Особливості реклами»;
3. «Розвиток особистої та командної креативності»;
4. «Карєрні можливості»;
5. «Маркетинг – у чому фішка?»;
6. «Методи збирання інформації при проведенні маркетингових досліджень».