Соціально-психологічний факультет

Про факультет Деканат Кафедри факультету Студентське братство Наукова діяльність Проекти факультету Новини

Cклад кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти

Людмила Олександрівна КОТЛОВА

Посада, науковий ступінь, вчене звання: завідувачка кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук, доцент.

Досвід роботи: з 1 вересня 2009 р. по 1 жовтня 2016 р. – викладач кафедри соціальної та практичної психології. 3 жовтня 2016 р. – доцент кафедри теоретичної психології та психології розвитку; з 1 вереня 2021 р. - завідувачка кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені І.Франка.

Вища освіта: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (м.Київ) 2007 р. Спеціальність „Психологія”. Кваліфікація – магістр психології; викладач психології; психолог. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Спеціальність 016 Спеціальна освіта. Магістр. Кваліфікація – Логопед. Вчитель-дефектолог. Гувернер. Організатор спеціальної та інклюзивної освіти. Фахівець інклюзивно-ресурсного центру.

Дисертаційне дослідження: Закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова при кафедрі практичної психології та психотерапії за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Захистила кандидатську дисертацію на тему “Ціннісні орієнтації як чинник виникнення та подолання конфліктних форм поведінки у юнацькому віці" (диплом ДК №062576 від 10.11.2010). З 1 жовтня 2018 р. по 1 жовтня 2020 р. – навчання в докторантурі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю 053 Психологія. Тема дослідження: «Психологія виховання чесності в підлітковому та юнацькому віці».

Стажування та участь у навчальних проектах: 2020 р. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Тема: Традиційні та інноваційні технології начання у вищій школі. Категорія: викладач. У 2022 р. Міжнародне стажування в Академії Ігнатіанум в м. Кракові (Польща). З 2022 року член Української Асоціації корекційних педагогів (УАКП)

Наукові інтереси: Конфліктні форми поведінки на різних вікових етапах розвитку особистості. Генезис чесності в період дорослішання та дорослого віку. Логопедична робота із дорослими.

Міжнародна діяльність: Член ГО «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури». Участь у понад 20 міжнародних конференціях та конгресах.

Інтеграційні здібності, захоплення: читання, вишивка бісером та хрестиком.

Кількість публікацій: понад 100 друкованих праць, з них: 3 – монографії, 60 статтей у фахових виданнях, 20 – навчально-методичних праць.

Електронна адреса: kotlova.lo@i.ua

Друковані праці:

Віктор Антонович ГЛАДУШ

Посада, науковий ступінь, вчене звання: професор кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти, доетор педагогічних наук, професор.

Вища освіта: Гуманітарна академія Збройних Сил (Москва), 1992 р. педагогічний факультет, педагогіка і психологія, викладач педагогіки і психології.

Дисертаційне дослідження: Доктор педагогічних наук, 13.00.03 ? корекційна педагогіка. «Теорія і практика післядипломної педагогічної освіти дефектологів в Україні (друга половина ХХ ст. -початок ХХІ ст.)». ДД №002471 від 10.10.2013 МОНУ. Професор кафедри педагогіки та корекційної освіти 12ПР №010339 від 28.04.2015 МОНУ.

Стажування та участь у навчальних проектах: НАПН України ДЗВО «УМО» ЦІППО курси підвищення кваліфікації з 21.05.18 до 21.12.18 з теми «Науково-педагогічні працівники з проблем впровадження інформаційних технологій та дистанційного навчання в освітній процес університетів» свідоцтво СП 35830447/3527-18. Католицький університет в Ружомберку (Словаччина) закордонне стажування з 27.05.21 по 27.08.21 з теми «Інноваційні підходи до оцінювання розвитку дітей з особливими освітніми потребами» Серія А № 186. Член Української Асоціації корекційних педагогів (УАКП)

Наукові інтереси: спеціальна педагогіка та психологія, історія педагогіки, післядипломна педагогічна освіта дефектологів, інноваційні форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інклюзивна освіта.
1. Заступник головного редактора міжнародного наукового журналу «ScienceRise» «Педагогічна освіта» Видавець: НВП ПП «Технологічний Центр» ISSN 2313-8416 (Online); ISSN 2313-6286 (Print);
2. Член редакційної колегії збірника наукових праць «Вісник післядипломної освіти» Серія «Педагогічні науки» Видавець: ДЗВО «Університет менеджменту освіти» ISSN 2519-4984;
3. Член редакційної колегії збірника наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» (педагогічні науки) Видавець: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ISSN 2417-2578;
4. Член редакційної колегії наукового журналу «Гуманітарні студії: історія та педагогіка» Засновник та видавець: Західноукраїнський національний університет (Тернопіль).

Міжнародна діяльність: Міжнародний освітньо-науковий проект VEGA 1/0522/19/11 «Tvorba inkluzivneho prostredia v materskej skole a inkluzivne pristupy v diagnostike a v stimulacii vyvinu socialne znevyhodnenych deti». Виконавці проекту: доктор Вєра Шилонова (керівник), проф. Володимир Кляйн, проф. Віктор Гладуш. Педагогічний факультет Пряшівського університету в Пряшеві. Словацька Республіка.

Кількість публікацій: за останні 5 років: 4 статті Web of Science, Scopus, 9 фахових статтей категорії Б, 2 навчальних посібники, 5 монографій, 12 статтей в інших виданнях. Всього понад 150 публікацій.

Друковані праці:

Світлана Михайлівна Дмитрієва

Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат психологічних наук, доцент.

Рік початку роботи в університеті: 1988.

Інформація про вищу освіту: Житомирський державний педагогічний інститут ім. Івана Франка, 1988, Педагогіка і методика початкового навчання.

Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, лабораторія психології творчості (1992-1995 рр.). 14.01.1997 р. – захист кандидатської дисертації зі спеціальності 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія. Тема: «Психологічні особливості педагогічної співтворчості викладача і студентів».

Стажування та участь у навчальних проектах: Підвищення кваліфікації: з 01.10.12 по 31.10.12, Житомирський національний агроекологічний університет, кафедра психології та культурології, наказ № 414 К від 28.09.12 р., посвідчення № 35 від 31.10.2012

Наукові інтереси: Психологія творчості та співтворчості. Психологія обдарованості. Під науковим керівництвом Дмитрієвої С.М. студенти вибороли 5 перших, 2 других місць у Всеукраїнських предметних олімпіадах та Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з психології та у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт школярів з психології у системі МАНу.

Відзнаки: Знак «Відмінник освіти України», почесна грамота Міністерства освіти і науки України, почесна грамота Житомирської обласної державної адміністрації, грамота Житомирської обласної ради, грамота Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації, грамота Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, почесні грамоти університету.

Науковий гурток, центр: Керівництво проблемною студентською групою «Вікові особливості психічного та особистісного розвитку сучасного школяра», до складу якої входять студенти історичного та природничого факультетів.

Інтеграційні здібності: Різні види декоративно-прикладного мистецтва. Дипломант Першого Fashion - Показу українського мистецтва (організатори: ЖОГО «Жінки за реформи», ЖОГО «Український дім 21 століття»), 2008 р., фіналіст VІІІ Міжнародного конкурсу «Чарівний бісер-2013», публікація у журналі «Модный», 2013, №9. Нагороджена Головою Верховної Ради України Литвином В.М. іменним годинником за виставку бісероплетіння в ЖДУ імені Івана Франка у 2005 р.

Кількість публікацій: 60 наукових та науково-методичних публікацій.

Електронна адреса: dmitrievasveta49@gmail.com

Друковані праці:

Лариса Петрівна Бутузова

Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти.

Рік початку роботи в університеті: 1997.

Інформація про вищу освіту: 1993-1997 рр. Житомирський державний педагогічний інститут імені І.Я. Франка. Початкове навчання, спеціальність: Вчитель початкових класів.

Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: 2000-2003 рр. Навчання у стаціонарній аспірантурі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського (м. Одеса), кафедра теорії та методики практичної психології 24.04.2004р. – захист кандидатської дисертації зі спеціальності 19.00.07 педагогічна та вікова психологія. «Психологічні особливості особистісних ставлень підлітків до небезпеки ураження ВІЛ-статевим шляхом».

Професійні спільноти: членство Національної психологічної асоціації (НПА), Української (Європейської) асоціації транзакційного аналізу (УАТА, ЄАТА); Інституту розвитку символдрами та глибинної психотерапії (ІРСГП); ГО «Центр психологічної підтримки «ОбійМи».

Стажування та участь у навчальних проектах: 6.02.12 -6.03.12: Житомирський національний агроекологічний університет, кафедра психології та культурології, наказ № 18 від 3.02.2012, посвідчення № 12 від 6.03.2012; 20.03.18 - 20.04.18: Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра загальної, вікової та педагогічної психології (120 год.), наказ № 156 від 15.03.2018, довідка № 94-н від 24.04.2018; Тема: «Навчально-методичне та організаційне забезпечення викладання психологічних дисциплін»; 18.05.22-28.06.22; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет соціальної та психологічної освіти (180 год.) наказ №659 від 18.05.2022, Тема: «Сучасні інноваційні технології в освіті та психології», довідка № 843/01 від 08.07.2022. Неформальна освіта: Теорія та практика психологічного консультування (психодрама та транзакційний аналіз): дворічна навчальна програма П.Горностая, кваліфікація «Психолог-консультант (психотерапевтичний профіль)», сертифікат НАПН України СП №1542290 від 11.10.2018 (2018, 460 год.); Сімейне та подружнє консультування: теренінг «Сімейне та подружнє консультування з використанням методу діаналізу», (2006, 100год.); завершена програма «Сімейне консультування» (за методом сімейна системна терапія) (2019, 136 год.); Транзакційний аналіз (ТА): завершений 4-річний «202 курс транзакційного аналізу в психотерапії, (2022, 388 год.); Символдрама (кататимно-імагінативна психотерапія): 3-ій рік навчання у програмі, групова терапія (2020-2023) (понад 450 год.); Дитяча та підліткова психотерапія: курс «Основи дитячої та підліткової психотерапії», Західноукраїнська асоціація арт-психологів та арт-терапевтів (2020, 92год.); Терапія усвідомленням. Базовий курс: програма І.Каніфольського, ГО «Міжнародний тренінговий центр Х’юман Спейс» (2022,182 год.); Травмофокусована терапія: використання методів та технік ЕМDR, кризових інтервенцій, навички стабілізації та психологічного відновлення, робота з втратою та горюванням, з постраждалими від насилля (зґвалтування, тортур), та ін.. Ізраїльська коаліція травми, НПА, ІРСГП, Інститут психології здоров’я та ін. (2020-2023, понад 200 год.); Наукові дослідження у сфері громадського здоров’я: навчальна програма посилення наукового потенціалу з питань проведення досліджень у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу, (МБФ „Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні”, Проекту технічної допомоги в сфері МіО та ефективного використання даних МЕТІDA, за підтримки Центрів контролю та профілактики захворювань (США)) (2015-2016, 120 год.); Гендернро-чутливий підхід у консультуванні: профілактика «вигорання» у представників соціономічних професій (2003), «Інноваційні методи боротьби з насиллям (2016, 2022); Робота з молоддю, командна взаємодія: тренінги «Активні методи роботи з дітьми та молоддю» та «Робота в команді. Вирішення конфліктів.» в рамках проекту «Зміцнення міжрегіональної комунікації та співпраці» Всеукраїнської ГО «Спілка української молоді в Україні», 24 вересня 2016 року, м.Житомир, 10-11 грудня 2016 року, м. Чернігів; Попередження насилля: міжнародний курс дистанційного електронного навчання «Сучасні підходи у попередженні насилля та популяризації культури миру в освітніх установах» обсягом (2016, 72 год.); Пропедевтика психіатрії: Львівський психоаналітичний інститут (2020-2021, 128 год.); дистанційний курс «Розлади психіки та поведінки. Основи психіатричної пропедевтики» (2021, 10 год.), ДУ «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України; Фахівець Реєстру психологів, які долучаються до кримінальних проваджень за участі дітей (приймати участь в слідчих (розшукових) та процесуальних діях за участі дитини, опитуванні дитини, надавати консультації, пояснення, довідки та висновки під час досудового розслідування і судового розгляду в інтересах дитини, пройшла відповідну підготовку та сертифікацію, ГО «Всеукраїнський громадський центр «ВОлонтер» (2022-2023).

Наукові інтереси: Психологія безпеки та психологічної стійкості. Превентивна психологія. Психологія толерантності та асертивності. Психологія усвідомлення. Транзакційний аналіз. Символдрама.

Відзнаки: Грамота (2013), Подяка (2015) та Почесна подяка (2017) ЖДУ імені Івана Франка; Почесна грамота Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (2014), Почесна грамота Житомирської обласної державної адміністрації (2019), Подяка та Почесна грамота Національного центру «Мала академія наук України НАН України (2020).

Науковий гурток, центр: керівництво проблемною студентською групою «Гармонія», до складу якої входять студенти фізико-математичного та факультету фізичного виховання і спорту.

Кількість публікацій: 1 монографія, 11 навчально-методичних посібників; 19 фахових статей, з них - 2 статті у виданнях, включених до наукометричної бази даних Web of Science, понад 90 наукових, консультаційних, популярних статей та тез (в т.ч у співавторстві).

Електронна адреса: lorabutuzova@gmail.com

Друковані праці:

Ганна Михайлівна ХВОРОВА

Посада, науковий ступінь, вчене звання: професор кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент.

Досвід роботи: з 2019 року і по теперішній час - Житомирський державний університет імені Івана Франка, соціально-психологічний факультет, кафедра психології, логопедії ьа інклюзивної освіти.

Вища освіта: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Вчитель загальноосвітньої спеціальної школи; педагог дошкільних закладів для дітей з особливостями психофізичного розвитку (Диплом КВ № 28325894).

Дисертаційне дослідження: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Кандидат педагогічних наук (ДК №062274 від 6 жовтня 2010 року за спеціальністю – корекційна педагогіка); з 2018 року - навчання в докторантурі. Тема докторської дисертації «Соціально-психологічні технології формування батьківської компетентності щодо виховання дітей з аутизмом».

Стажування та участь у навчальних проектах: Курс DIR 101: An Introduction to DIR® and DIRFloortime® - 2018 (12 очних годин); Тренінг «Корекція небажаної поведінки в підлітків в умовах центру денного догляду» (16 очних годин); Сертифікаційний курс АВА-терапії (кваліфікація - АВА-інструктор) (теоретична частина– 64 годин, практична –37 годин) – 2021; Сертифікований курс «Нейропсихологічна діагностика та корекція дитячого віку» - 2022; Тренер-експерт з організації послуг для дітей з інвалідністю в проекті Спільно ЮНІСЕФ.

Наукові інтереси: АВА -терапія, нейропсихологічна корекція, компетентне батьківство щодо дітей з аутизмом

Друковані праці:

Світлана Миколаївна Максимець

Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології, кандидат психологічних наук, доцент.

Рік початку роботи в університеті: 1992.

Інформація про вищу освіту: Саратовський державний університет ім. М.Г. Чернишевського (1992). Спеціальність: Психолог. Викладач.

Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Аспірантура: Південноукраїнський педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського (1996-1999). Захист кандидатської дисертації зі спеціальності 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія. Тема: «Вплив емпатійності на соціально-психологічну адаптацію майбутніх учителів».

Стажування та участь у навчальних проектах: Навчальна програма «Основи тілесно-орієнтованої психотерапії» (2013). Стажування за міжнародною програмою (Вік-ан-бігор, Франція) (2013). Навчальна програма «Теорія та практика психологічного консультування» (2014-2016). Стажування на кафедрі загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету ім. Б.Гринченка (2016).

Наукові інтереси: Психологічна безпека особистості.

Відзнаки: Почесні грамоти Університету.

Науковий гурток, центр: Керівництво проблемною студентською групою «Особистісне становлення майбутнього педагога», до складу якої входять студенти ННІ іноземної філології.

Кількість публікацій: Понад 50 публікацій.

Електронна адреса: svetlaniks@ukr.net

Друковані праці:

Ольга Олександрівна Стахова

Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти.

Біографія: народилась 02.12.1976 р. у м. Коростені Житомирської обл. У 1994 р. з відзнакою закінчила ЗОШ №2 м. Коростеня. У 1999 р. здобула вищу освіту в Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка на факультеті підготовки вчителів початкових класів за спеціальністю «Початкове навчання. Практична психологія». По завершенні навчання в університеті з вересня 1999 р. працювала старшим лаборантом кафедри психології Житомирського державного педагогічного університету імені Івана Франка. З серпня 2000 р. викладач-стажист кафедри психології, з серпня 2002 р. асистент, з серпня 2016 р. старший викладач, з грудня 2019 р. доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Житомирського державного університету імені Івана Франка. У 2016 р. захистила дисертацію та здобула науковий ступінь кандидата психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». У 2021 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри загальної, вікової та педагогічної психології.

Рік початку роботи в університеті: з вересня 1999 р.

Інформація про вищу освіту: У 1999 р.з відзнакою закінчила Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка, спеціальність «Початкове навчання. Практична психологія», кваліфікація – спеціаліст, вчитель початкових класів, практичний психолог у закладах освіти (диплом ТМ №11316255 від 30.06.1999 р.).

Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Аспірантура Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (м. Київ, 2004-2005 р.р., 2008-2012 р.р.). Тема дисертаційного дослідження – “Психологічні механізми розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів”.

Стажування та участь у навчальних проектах: Рівненський державний гуманітарний університет з 10 квітня по 14 травня 2015 р., наказ №35-в від 10.04.2015 р., тема: «Методика викладання психології у вищій школі», довідка №88 від 27.05.2015 р.; Куявський університет (м. Влоцлавек, Республіка Польща) з 25 березня по 5 квітня 2019 р., тема: «Педагогічна та психологічна освіта як складова частина системи освіти України та країн ЄС»; Науково-дослідний Інститут Люблінського науково-технологічного парку (м. Люблін, Республіка Польща) з 19 по 26 вересня 2022 р., тема: «Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PHD) в країнах Європейського Союзу та Україні».

Наукові інтереси: Теоретичне та емпіричне дослідження психологічних особливостей особистісно-професійного зростання студентів-майбутніх фахівців. Вдосконалення методики викладання психологічних дисциплін у вищій школі шляхом модернізації лекційних і практичних занять.

Відзнаки: Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка за активну участь у науково-дослідній роботі університету та з нагоди Дня науки (2016 р.), Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди 15-річчя соціально-психологічного факультету (2019 р.), Подяка Житомирського державного університету імені Івана Франка за підготовку переможців І туру Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Психологія» (2019 р.), Подяка Житомирської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди 25-ї річниці Конституції України (2021 р.), Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків (2021 р.).

Кількість публікацій: близько 100 друкованих праць (в т.ч. у співавторстві).

Електронна адреса: stakhova.ol@gmail.com

Друковані праці:

Ірина Олегівна ДОЛІНЧУК

Посада, науковий ступінь, вчене звання: асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти

Досвід роботи: 2016–2020р.р. – практичний психолог в Житомирському навчально-виховному комплексі №34 «Гармонія»; 2020-2022р.р. – асистент вчителя в інклюзивному класі Житомирської гуманітарної гімназії №1; З 2022р – асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.

Вища освіта: Житомирський державний університет імені Івана Франка (2017р.). Спеціальність 053 «Психологія». Кваліфікація - Психолог, викладач психології.

Стажування та участь у навчальних проектах: Курси підвищення кваліфікації в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (2023р.); Програма підготовки ГО «Західноукраїнської асоціації арт-психологів та арт-терапевтів», Психологічного центру «NAZAREVICH-ART» за напрямом «Зображувальні технології в психологічному консультуванні» (2020р.)

Наукові інтереси: психологічні проблеми інклюзивного та спеціального навчання, вікова психологія, арт-терапія, психічне здоров’я особистості.

Науковий гурток: Спеціальна майстерня «Територія розвитку».

Інтеграційні здібності, захоплення: ізотерапія, читання.

Кількість публікацій: 11 (1 фахова публікація, 1 – науково-експертна і 9 науково-популярних публікацій).

Електронна адреса: irinadolinchuk08@gmail.com

Друковані праці:

Інна Олександрівна ІЛЮЩЕНКО

Посада, науковий ступінь, вчене звання: асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти

Досвід роботи: 2014-2020 р.р. – вихователь в Житомирському дошкільному навчальному закладі № 26 « Буратіно»; 2020-2023 р.р. – вчитель-логопед в Житомирському дошкільному навчальному закладі №26 « Буратіно»; з 2023 р. - асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.

Вища освіта: Житомирський державний університет імені Івана Франка (2014р.). Спеціальність « Початкова освіта. Англійська мова». Кваліфікація – вчитель початкової школи, вчитель англійської мови початкової школи.
Київський національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова ( 2020р.). Спеціальність « Спеціальна освіта». Кваліфікація – логопед, вчитель-дефектолог, вихователь освітніх закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення та закладів із інклюзивною формою навчання.

Наукові інтереси: проблема корекції порушень загального недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку, інноваційні технології в інклюзивному навчанні дітей із тяжкими порушеннями мовлення.

Проблемна група: «Логополіс».

Інтеграційні здібності, захоплення: інноваційні технології в логопедії, читання.

Електронна адреса: innailuschenko91@gmail.com

Друковані праці:

Наталія Валеріївна ХОМЕНКО

Посада, науковий ступінь, вчене звання: асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти

Досвід роботи: 2015 – 2018 р.р. – практичний психолог у Житомирській загальноосвітній школі №35; 2018 – 2023 р.р. - практичний психолог, (соціальний педагог, з 2023р. за сумісництвом) у Житомирському дошкільному навчальному закладі №10. З 2023 р. – асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.

Вища освіта: Житомирський державний університет імені Івана Франка (2015 р.). Спеціальність «Психологія». Кваліфікація – Психолог.

Стажування та участь у навчальних проектах: Курс «Базова психологічна допомога в умовах війни». Сертифікат, виданий всеукраїнською комунікаційною компанією представництва ЄС в Україні «Прямуємо разом» 12.05.2022 р. Вебінар «Соціально-психологічна допомога сім’ям з дітьми в умовах війни» (10-13 травня 2022 року). Сертифікат, виданий ОБСЄ координатором проектів в Україні за сприянням Міністерства соціальної політики України. Тренінг «Навички для психологічного відновлення» (03-05 червня 2022 року. Кількість годин-24). Сертифікат №87, виданий ГО «підтримка психічного здоров’я » - Асоціація в галузі психічного здоров’я, Центром психічного здоров’я і моніторингу наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров’я України за підтримки Швейцарської конфедерації. Вебінар «Протидія торгівлі людьми в Україні в період війни» (3 ак. год.) 15 червня 2022 року. Сертифікат №241- т/2022, виданий ГО Ла Страда-Україна. Курс «Самодопомога Плюс груповий курс управління стресом для дорослих. (SELF-HELP PLUS, SH)» (Тривалість 5 сесій), виданий Центром соціального розвитку Міст, Internеtional Medical Corps. (Січень 2023 року). Навчальний семінар «8 крокова програма по роботі з втратою для дорослих, дітей та підлітків» (20-24.03.2023, к-сть годин – 15, сертифікат виданий ГО «Інститутом психології здоров я»).

Наукові інтереси: вікова, педагогічна психологія, спеціальна психологія.

Проблемна група: «Світ науки»

Інтеграційні здібності, захоплення: читання, подорожі.

Кількість публікацій: 4.

Електронна адреса: homrojnata@gmail.com

Друковані праці: