Людмила Олександрівна КОТЛОВА
Посада, науковий ступінь, вчене звання: завідувачка кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук, доцент.
Досвід роботи: з 1 вересня 2009 р. по 1 жовтня 2016 р. – викладач кафедри соціальної та практичної психології. 3 жовтня 2016 р. – доцент кафедри теоретичної психології та психології розвитку; з 1 вереня 2021 р. - завідувачка кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені І.Франка.
Вища освіта: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (м.Київ) 2007 р. Спеціальність „Психологія”. Кваліфікація – магістр психології; викладач психології; психолог. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Спеціальність 016 Спеціальна освіта. Магістр. Кваліфікація – Логопед. Вчитель-дефектолог. Гувернер. Організатор спеціальної та інклюзивної освіти. Фахівець інклюзивно-ресурсного центру.
Дисертаційне дослідження: Закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова при кафедрі практичної психології та психотерапії за спеціальністю 19.00.07 – педагогічната вікова психологія. Захистила кандидатську дисертацію на тему “Ціннісні орієнтації як чинник виникнення та подолання конфліктних форм поведінки у юнацькому віці" (диплом ДК №062576 від 10.11.2010). З 1 жовтня 2018 р. по 1 жовтня 2020 р. – навчання в докторантурі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова за спеціальністю 053 Психологія. Тема дослідження: «Психологія виховання чесності в підлітковому та юнацькому віці».
Стажування та участь у навчальних проектах: 2020 р. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Тема: Традиційні та інноваційні технології начання у вищій школі. Категорія: викладач. У 2022 р. Міжнародне стажування в Академії Ігнатіанум в м. Кракові (Польща). З 2022 року член Української Асоціації корекційних педагогів (УАКП) та ГО Асоціація сучасних логопедів "Рівновага".
Наукові інтереси: Конфліктні форми поведінки на різних вікових етапах розвитку особистості. Генезис чесності в період дорослішання та дорослого віку. Логопедична робота із дорослими. Професійна та психологічна готовність майбктніх фахівців до роботи з дітьми з ООП.
Міжнародна діяльність: Член ГО «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури». Участь у понад 30 міжнародних конференціях та конгресах.
Інтеграційні здібності, захоплення: читання, вишивка бісером та хрестиком.
Кількість публікацій: понад 150 друкованих праць, з них: 3 – монографії, 65 статтей у фахових виданнях, 30 – навчально-методичних праць.
Електронна адреса: kotlova.lo@i.ua
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|
Посада, науковий ступінь, вчене звання: професор кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти, доетор педагогічних наук, професор.
Вища освіта: Гуманітарна академія Збройних Сил (Москва), 1992 р. педагогічний факультет, педагогіка і психологія, викладач педагогіки і психології.
Дисертаційне дослідження: Доктор педагогічних наук, 13.00.03 ? корекційна педагогіка. «Теорія і практика післядипломної педагогічної освіти дефектологів в Україні (друга половина ХХ ст. -початок ХХІ ст.)». ДД №002471 від 10.10.2013 МОНУ. Професор кафедри педагогіки та корекційної освіти 12ПР №010339 від 28.04.2015 МОНУ.
Стажування та участь у навчальних проектах: НАПН України ДЗВО «УМО» ЦІППО курси підвищення кваліфікації з 21.05.18 до 21.12.18 з теми «Науково-педагогічні працівники з проблем впровадження інформаційних технологій та дистанційного навчання в освітній процес університетів» свідоцтво СП 35830447/3527-18. Католицький університет в Ружомберку (Словаччина) закордонне стажування з
27.05.21 по 27.08.21 з теми «Інноваційні підходи до оцінювання розвитку дітей з особливими освітніми потребами» Серія А № 186. Куявський університет у Влоцлавеку (Польща), тема: Вплив цифрових технологій на освітній процес у сфері педагогіки та психології (04.09.2023 -15.10.2023). Член Української Асоціації корекційних педагогів (УАКП)
Наукові інтереси: спеціальна педагогіка та психологія, історія педагогіки, післядипломна педагогічна освіта дефектологів, інноваційні форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інклюзивна освіта. 1. Заступник головного редактора міжнародного наукового журналу «ScienceRise» «Педагогічна освіта» Видавець: НВП ПП «Технологічний Центр» ISSN 2313-8416 (Online); ISSN 2313-6286 (Print); 2. Член редакційної колегії збірника наукових праць «Вісник післядипломної освіти» Серія «Педагогічні науки» Видавець: ДЗВО «Університет менеджменту освіти» ISSN 2519-4984; 3. Член редакційної колегії збірника наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» (педагогічні
науки) Видавець: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ISSN 2417-2578; 4. Член редакційної колегії наукового журналу «Гуманітарні студії: історія та педагогіка» Засновник та видавець: Західноукраїнський національний університет (Тернопіль).
Міжнародна діяльність: Міжнародний освітньо-науковий проект VEGA 1/0522/19/11 «Tvorba inkluzivneho prostredia v materskej skole a inkluzivne pristupy v diagnostike a v stimulacii vyvinu socialne znevyhodnenych deti». Виконавці проекту: доктор Вєра Шилонова (керівник), проф. Володимир Кляйн, проф. Віктор Гладуш. Педагогічний факультет Пряшівського університету в Пряшеві. Словацька Республіка.
Кількість публікацій: за останні 5 років: 6 статтей Web of Science, Scopus, 9 фахових статтей категорії Б, 2 навчальних посібники, 5 монографій, 20 статтей в інших виданнях. Всього понад 150 публікацій.
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
Web of Science, Scopus
- Viera Silonova, Eva Dolinska, Viktor Hladush, Tetiana Makhynia, Olga Bench, Mieczyslaw Dudek USE OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN STUDENTS’ DISTANCE PEDAGOGICAL ASSESSMENT AT HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS . Information Technologies and Learning Tools Vol 82 No 2 (2021) p. 243-265
- Tamara Ishchenko, Zhanna Babiak, Viktor Hladush, Viera Silonova, Liudmyla Nikolenko, Stanislav Sapozhnykov THE USAGE OF CASE METHOD IN PREPARATION FOR TEACHING A FOREIGN LANGUAGE Journal of Critical Reviews, JCR. 2020; 7(17): 1506-1510
- Viktor Hladush, Alla Symko, Oleksiy Havrilov & Viera Silonova. Level-balanced psychomotor support program for preschool children with Intellectual Disabilities / Life Span and Disability XXIV, 1 (2021), 113-131 (Journal promoted by the Unit of Psychology Oasi Research Institute – IRCCS, Troina, Italy) Scopus ISSN 2035-596 (Web of Science CC, Scopus)
- Viktor Hladush, Peter Krska and Alexsandr Hloba. Pedagogical conditions for the development of diagnostic competence of future special education teacher. AIP Conference Proceedings 2647, 040056 (2022)
Фахові видання України:
- Гладуш В.А., Бондар В.І. Лікарсько-педагогічна діяльність професора Іллі Мусійовича Левінсона / В. А. Гладуш, В. І. Бондар // Народна освіта. Електронне фахове видання. – Біла Церква, 2018, №3. ISBN 966-8358-22-8
- Гладуш В.А., Бондар В.І. Науково-методична діяльність Миколи Опанасовича Козленка / В. А. Гладуш, В. І. Бондар // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) збірник наукових праць, 2018, №10. ISSN 2413-2578
- Гладуш В.А., Шеремет М.К. Життєвий шлях та науково-методична діяльність Ірини Йосипівни Дьоміної // Логопедія. Науково-методичний журнал. - № 11, 2018. ISSN 2413-9130
- Hladush V., Klein V., Silonova V., Actual problems of inclusion, integration of social and health dis advantaged pupils in the Slovak Republic // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 13. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2019. – с. 48-60. ISSN 2413-2578
- Гладуш В., Шилонова В., Кляйн В.. Шкільний спеціальний педагог в середовищі дошкільного закладу Словацької Республіки // Науково-практичний журнал «Україна. Здоров'я нації». – Kiyv, 2019. № 2 (55). – p.130-135
- Гладуш В., Шилонова В., Кляйн В. Формування діагностико-прогностичної компетентності випускника магістратури спеціальної освіти // Науково-практичний журнал «Україна. Здоров'я нації». – Kiyv, 2019. № 2 (55). – p.26-33.
- Гладуш В.А. Тенденції розвитку форм післядипломної педагогічної освіти в Україні // Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» (Педагогічні науки). Київ, 2019. – № 9 (38). – с. 10-31. ISSN 2218-7650
- Гладуш В., Шилонова В., Кляйн В., Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 15. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2020. – с. 240-257. ISSN 2413-2578
- Гладуш В.А., Висоцька А.М., Дубовський С.О. Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання // Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» (Педагогічні науки). Київ, 2020. – № 12 (41). - с.44-62. ISSN 2218-7650
- Гладуш В., Шилонова В., Кляйн В. Підготовка працівників спеціальної освіти в Словаччині та в Україні: порівняльний аналіз // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 16. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2020. – с. 48-60. ISSN 2413-2578
- Гладуш В., Шилонова В., Кляйн В. Інклюзивність вищої освіти Словаччини // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 17 (2021). – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2021. – с. 48-60. ISSN 2413-2578
Навчальні посібники:
- Гладуш В.А. Кафедра педагогіки в персоналіях: історія та сучасність [посібник] – Д. : ЛІРА, 2018. – 286 с. ISBN 978-966-981-152-3
- Гладуш В.А. Українська спеціальна педагогіка в персоналіях: Навч. посіб./ За загальною редакцією В.І. Бондаря, В.М. Синьова. – Запоріжжя: вид-во Хортицької національної академії, 2021, - 428 с., 98-123, 166-192, 324-346, ISBN 978-966-8157-87-5
Монографії:
- Гладущ В.А. Збереження здоров’я особистості як науково-педагогічний феномен // Педагогіка здоров’я як основа розвитку потенціалу особистості: [колект. моногр.]. Дніпро : ЛІРА, 2020. – 384 с. (c. 6-34, 144-166, 330-338). ISBN 978-966-981-317-6
- <Гладуш В.А. Післядипломна педагогічна освіта дефектологів в Україні: тенденції, виклики, перспективи // Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи. [колект. моногр.]. Харків, 2020. 394-412 с.
|
Світлана Михайлівна Дмитрієва
Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат психологічних наук, доцент.
Рік початку роботи в університеті: 1988.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний педагогічний інститут ім. Івана Франка, 1988, Педагогіка і методика початкового навчання.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, лабораторія психології творчості (1992-1995 рр.). 14.01.1997 р. – захист кандидатської дисертації зі спеціальності 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія. Тема: «Психологічні особливості педагогічної співтворчості викладача і студентів».
Стажування та участь у навчальних проектах: Підвищення кваліфікації: з 01.10.12 по 31.10.12, Житомирський національний агроекологічний університет, кафедра психології та культурології, наказ № 414 К від 28.09.12 р., посвідчення № 35 від 31.10.2012
Наукові інтереси: Психологія творчості та співтворчості. Психологія обдарованості. Під науковим керівництвом Дмитрієвої С.М. студенти вибороли 5 перших, 2 других місць у Всеукраїнських предметних олімпіадах та Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з психології та у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт школярів з психології у системі МАНу.
Відзнаки: Знак «Відмінник освіти України», почесна грамота Міністерства освіти і науки України, почесна грамота Житомирської обласної державної адміністрації, грамота Житомирської обласної ради, грамота Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації, грамота Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, почесні грамоти університету.
Науковий гурток, центр: Керівництво проблемною студентською групою «Вікові особливості психічного та особистісного розвитку сучасного школяра», до складу якої входять студенти історичного та природничого факультетів.
Інтеграційні здібності: Різні види декоративно-прикладного мистецтва. Дипломант Першого Fashion - Показу українського мистецтва (організатори: ЖОГО «Жінки за реформи», ЖОГО «Український дім 21 століття»), 2008 р., фіналіст VІІІ Міжнародного конкурсу «Чарівний бісер-2013», публікація у журналі «Модный», 2013, №9. Нагороджена Головою Верховної Ради України Литвином В.М. іменним годинником за виставку бісероплетіння в ЖДУ імені Івана Франка у 2005 р.
Кількість публікацій: 60 наукових та науково-методичних публікацій.
Електронна адреса: dmitrievasveta49@gmail.com
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|
Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти.
Рік початку роботи в університеті: 1997.
Інформація про вищу освіту: 1993-1997 рр. Житомирський державний педагогічний інститут імені І.Я. Франка. Початкове навчання, спеціальність: Вчитель початкових класів.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: 2000-2003 рр. Навчання у стаціонарній аспірантурі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського (м. Одеса), кафедра теорії та методики практичної психології 24.04.2004р. – захист кандидатської дисертації зі спеціальності 19.00.07 педагогічна та вікова психологія. «Психологічні особливості особистісних ставлень підлітків до небезпеки ураження ВІЛ-статевим шляхом».
Професійні спільноти: членство Національної психологічної асоціації (НПА), Української (Європейської) асоціації транзакційного аналізу (УАТА, ЄАТА); Інституту розвитку символдрами та глибинної психотерапії (ІРСГП); ГО «Центр психологічної підтримки «ОбійМи».
Стажування та участь у навчальних проектах: 6.02.12 -6.03.12: Житомирський національний агроекологічний університет, кафедра психології та культурології, наказ № 18 від 3.02.2012, посвідчення № 12 від 6.03.2012; 20.03.18 - 20.04.18: Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра загальної, вікової та педагогічної психології (120 год.), наказ № 156 від 15.03.2018, довідка № 94-н від 24.04.2018; Тема: «Навчально-методичне та організаційне забезпечення викладання психологічних дисциплін»; 18.05.22-28.06.22; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет соціальної та психологічної освіти (180 год.) наказ №659 від 18.05.2022, Тема: «Сучасні інноваційні технології в освіті та психології», довідка № 843/01 від 08.07.2022. Неформальна освіта: Теорія та практика психологічного консультування (психодрама та транзакційний аналіз): дворічна навчальна програма П.Горностая, кваліфікація «Психолог-консультант (психотерапевтичний профіль)», сертифікат НАПН України СП №1542290 від 11.10.2018 (2018, 460 год.); Сімейне та подружнє консультування: теренінг «Сімейне та подружнє консультування з використанням методу діаналізу», (2006, 100год.); завершена програма «Сімейне консультування» (за методом сімейна системна терапія) (2019, 136 год.); Транзакційний аналіз (ТА): завершений 4-річний «202 курс транзакційного аналізу в психотерапії, (2022, 388 год.); Символдрама (кататимно-імагінативна психотерапія): 3-ій рік навчання у програмі, групова терапія (2020-2023) (понад 450 год.); Дитяча та підліткова психотерапія: курс «Основи дитячої та підліткової психотерапії», Західноукраїнська асоціація арт-психологів та арт-терапевтів (2020, 92год.); Терапія усвідомленням. Базовий курс: програма І.Каніфольського, ГО «Міжнародний тренінговий центр Х’юман Спейс» (2022,182 год.); Травмофокусована терапія: використання методів та технік ЕМDR, кризових інтервенцій, навички стабілізації та психологічного відновлення, робота з втратою та горюванням, з постраждалими від насилля (зґвалтування, тортур), та ін.. Ізраїльська коаліція травми, НПА, ІРСГП, Інститут психології здоров’я та ін. (2020-2023, понад 200 год.); Наукові дослідження у сфері громадського здоров’я: навчальна програма посилення наукового потенціалу з питань проведення досліджень у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу, (МБФ „Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні”, Проекту технічної допомоги в сфері МіО та ефективного використання даних МЕТІDA, за підтримки Центрів контролю та профілактики захворювань (США)) (2015-2016, 120 год.); Гендернро-чутливий підхід у консультуванні: профілактика «вигорання» у представників соціономічних професій (2003), «Інноваційні методи боротьби з насиллям (2016, 2022); Робота з молоддю, командна взаємодія: тренінги «Активні методи роботи з дітьми та молоддю» та «Робота в команді. Вирішення конфліктів.» в рамках проекту «Зміцнення міжрегіональної комунікації та співпраці» Всеукраїнської ГО «Спілка української молоді в Україні», 24 вересня 2016 року, м.Житомир, 10-11 грудня 2016 року, м. Чернігів; Попередження насилля: міжнародний курс дистанційного електронного навчання «Сучасні підходи у попередженні насилля та популяризації культури миру в освітніх установах» обсягом (2016, 72 год.); Пропедевтика психіатрії: Львівський психоаналітичний інститут (2020-2021, 128 год.); дистанційний курс «Розлади психіки та поведінки. Основи психіатричної пропедевтики» (2021, 10 год.), ДУ «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України; Фахівець Реєстру психологів, які долучаються до кримінальних проваджень за участі дітей (приймати участь в слідчих (розшукових) та процесуальних діях за участі дитини, опитуванні дитини, надавати консультації, пояснення, довідки та висновки під час досудового розслідування і судового розгляду в інтересах дитини, пройшла відповідну підготовку та сертифікацію, ГО «Всеукраїнський громадський центр «ВОлонтер» (2022-2023).
Наукові інтереси: Психологія безпеки та психологічної стійкості. Превентивна психологія. Психологія толерантності та асертивності. Психологія усвідомлення. Транзакційний аналіз. Символдрама.
Відзнаки: Грамота (2013), Подяка (2015) та Почесна подяка (2017) ЖДУ імені Івана Франка; Почесна грамота Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (2014), Почесна грамота Житомирської обласної державної адміністрації (2019), Подяка та Почесна грамота Національного центру «Мала академія наук України НАН України (2020).
Науковий гурток, центр: керівництво проблемною студентською групою «Гармонія», до складу якої входять студенти фізико-математичного та факультету фізичного виховання і спорту.
Кількість публікацій: 1 монографія, 11 навчально-методичних посібників; 19 фахових статей, з них - 2 статті у виданнях, включених до наукометричної бази даних Web of Science, понад 90 наукових, консультаційних, популярних статей та тез (в т.ч у співавторстві).
Електронна адреса: lorabutuzova@gmail.com
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|
Посада, науковий ступінь, вчене звання: професор кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент.
Досвід роботи: з 2019 року і по теперішній час - Житомирський державний університет імені Івана Франка, соціально-психологічний факультет, кафедра психології, логопедії ьа інклюзивної освіти.
Вища освіта: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Вчитель загальноосвітньої спеціальної школи; педагог дошкільних закладів для дітей з особливостями психофізичного розвитку (Диплом КВ № 28325894).
Дисертаційне дослідження: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Кандидат педагогічних наук (ДК №062274 від 6 жовтня 2010 року за спеціальністю – корекційна педагогіка); з 2018 року - навчання в докторантурі. Тема докторської дисертації «Соціально-психологічні технології формування батьківської компетентності щодо виховання дітей з аутизмом».
Стажування та участь у навчальних проектах: Курс DIR 101: An Introduction to DIR® and DIRFloortime® - 2018 (12 очних годин); Тренінг «Корекція небажаної поведінки в підлітків в умовах центру денного догляду» (16 очних годин); Сертифікаційний курс АВА-терапії (кваліфікація - АВА-інструктор) (теоретична частина– 64 годин, практична –37 годин) – 2021; Сертифікований курс «Нейропсихологічна діагностика та корекція дитячого віку» - 2022; Тренер-експерт з організації послуг для дітей з інвалідністю в проекті Спільно ЮНІСЕФ.
Наукові інтереси: АВА -терапія, нейропсихологічна корекція, компетентне батьківство щодо дітей з аутизмом
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|
Світлана Миколаївна Максимець
Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології, кандидат психологічних наук, доцент.
Рік початку роботи в університеті: 1992.
Інформація про вищу освіту: Саратовський державний університет ім. М.Г. Чернишевського (1992). Спеціальність: Психолог. Викладач.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Аспірантура: Південноукраїнський педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського (1996-1999). Захист кандидатської дисертації зі спеціальності 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія. Тема: «Вплив емпатійності на соціально-психологічну адаптацію майбутніх учителів».
Стажування та участь у навчальних проектах: Навчальна програма «Основи тілесно-орієнтованої психотерапії» (2013). Стажування за міжнародною програмою (Вік-ан-бігор, Франція) (2013). Навчальна програма «Теорія та практика психологічного консультування» (2014-2016). Стажування на кафедрі загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету ім. Б.Гринченка (2016).
Наукові інтереси: Психологічна безпека особистості.
Відзнаки: Почесні грамоти Університету.
Науковий гурток, центр: Керівництво проблемною студентською групою «Особистісне становлення майбутнього педагога», до складу якої входять студенти ННІ іноземної філології.
Кількість публікацій: Понад 50 публікацій.
Електронна адреса: svetlaniks@ukr.net
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|
Ольга Олександрівна Стахова
Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти.
Біографія: народилась 02.12.1976 р. у м. Коростені Житомирської обл. У 1994 р. з відзнакою закінчила ЗОШ №2 м. Коростеня. У 1999 р. здобула вищу освіту в Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка на факультеті підготовки вчителів початкових класів за спеціальністю «Початкове навчання. Практична психологія». По завершенні навчання в університеті з вересня 1999 р. працювала старшим лаборантом кафедри психології Житомирського державного педагогічного університету імені Івана Франка. З серпня 2000 р. викладач-стажист кафедри психології, з серпня 2002 р. асистент, з серпня 2016 р. старший викладач, з грудня 2019 р. доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Житомирського державного університету імені Івана Франка. У 2016 р. захистила дисертацію та здобула науковий ступінь кандидата психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». У 2021 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри загальної, вікової та педагогічної психології.
Рік початку роботи в університеті: з вересня 1999 р.
Інформація про вищу освіту: У 1999 р.з відзнакою закінчила Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка, спеціальність «Початкове навчання. Практична психологія», кваліфікація – спеціаліст, вчитель початкових класів, практичний психолог у закладах освіти (диплом ТМ №11316255 від 30.06.1999 р.).
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Аспірантура Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (м. Київ, 2004-2005 р.р., 2008-2012 р.р.). Тема дисертаційного дослідження – “Психологічні механізми розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів”.
Стажування та участь у навчальних проектах: Рівненський державний гуманітарний університет з 10 квітня по 14 травня 2015 р., наказ №35-в від 10.04.2015 р., тема: «Методика викладання психології у вищій школі», довідка №88 від 27.05.2015 р.; Куявський університет (м. Влоцлавек, Республіка Польща) з 25 березня по 5 квітня 2019 р., тема: «Педагогічна та психологічна освіта як складова частина системи освіти України та країн ЄС»; Науково-дослідний Інститут Люблінського науково-технологічного парку (м. Люблін, Республіка Польща) з 19 по 26 вересня 2022 р., тема: «Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PHD) в країнах Європейського Союзу та Україні».
Наукові інтереси: Теоретичне та емпіричне дослідження психологічних особливостей особистісно-професійного зростання студентів-майбутніх фахівців. Вдосконалення методики викладання психологічних дисциплін у вищій школі шляхом модернізації лекційних і практичних занять.
Відзнаки: Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка за активну участь у науково-дослідній роботі університету та з нагоди Дня науки (2016 р.), Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди 15-річчя соціально-психологічного факультету (2019 р.), Подяка Житомирського державного університету імені Івана Франка за підготовку переможців І туру Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Психологія» (2019 р.), Подяка Житомирської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди 25-ї річниці Конституції України (2021 р.), Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків (2021 р.).
Кількість публікацій: близько 100 друкованих праць (в т.ч. у співавторстві).
Електронна адреса: stakhova.ol@gmail.com
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|
Посада, науковий ступінь, вчене звання: асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти
Досвід роботи: 2016–2020р.р. – практичний психолог в Житомирському навчально-виховному комплексі №34 «Гармонія»; 2020-2022р.р. – асистент вчителя в інклюзивному класі Житомирської гуманітарної гімназії №1; З 2022р – асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.
Вища освіта: Житомирський державний університет імені Івана Франка (2017р.). Спеціальність 053 «Психологія». Кваліфікація - Психолог, викладач психології.
Стажування та участь у навчальних проектах: програма підготовки ГО «Західноукраїнської асоціації арт-психологів та арт-терапевтів» Психологічного центру «NAZAREVICH-ART» за напрямом «Зображувальні технології в психологічному консультуванні» (2020р.); курси підвищення кваліфікації у Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» за темою «Формування інклюзивної компетентності у студентів педагогічних ЗВО» (2023). З 2023р. член ГО "Асоціація сучасних логопедів «РІВНОВАГА», з 2024 р. член ГО «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури».
Наукові інтереси: інклюзивна освіта, вікова психологія, психічне здоров’я особистості.
Науковий гурток: «Територія розвитку».
Інтеграційні здібності, захоплення: арт-терапія.
Кількість публікацій: 11 (2 фахові публікації, 20 науково-популярних публікацій, 8 навчально- методичних праць).
Електронна адреса: irinadolinchuk08@gmail.com
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|
Інна Олександрівна ІЛЮЩЕНКО
Посада, науковий ступінь, вчене звання: асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти
Досвід роботи: 2014-2020 р.р. – вихователь в Житомирському дошкільному навчальному закладі № 26 « Буратіно»; 2020-2023 р.р. – вчитель-логопед в Житомирському дошкільному навчальному закладі №26 « Буратіно»; з 2023 р. - асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.
Вища освіта: Житомирський державний університет імені Івана Франка (2014р.). Спеціальність « Початкова освіта. Англійська мова». Кваліфікація – вчитель початкової школи, вчитель англійської мови початкової школи. Київський національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова ( 2020р.). Спеціальність « Спеціальна освіта». Кваліфікація – логопед, вчитель-дефектолог, вихователь освітніх закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення та закладів із інклюзивною формою навчання.
Стажування та участь у навчальних проектах: Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, тема: "Сучасні інноваційні технології у підготовці здобувачів у сфері спеціальної освіти".
Наукові інтереси: проблема корекції порушень загального недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку, інноваційні технології в інклюзивному навчанні дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
Громадська діяльність: ГО Асоціація сучасних логопедів "Рівновага".
Проблемна група: «Логополіс».
Інтеграційні здібності, захоплення: інноваційні технології в логопедії, читання.
Кількість публікацій: 6 науково-методичних посібників, 1 наукова фахова стаття та 8 науково-апробаційних праць.
Електронна адреса: innailuschenko91@gmail.com
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|
Наталія Валеріївна ХОМЕНКО
Посада, науковий ступінь, вчене звання: асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти
Досвід роботи: 2015 – 2018 р.р. – практичний психолог у Житомирській загальноосвітній школі №35; 2018 – 2023 р.р. - практичний психолог, (соціальний педагог, з 2023р. за сумісництвом) у Житомирському дошкільному навчальному закладі №10. З 2023 р. – асистент кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.
Вища освіта: Житомирський державний університет імені Івана Франка (2015 р.). Спеціальність «Психологія». Кваліфікація – Психолог.
Стажування та участь у навчальних проектах: Курс «Базова психологічна допомога в умовах війни». Сертифікат, виданий всеукраїнською комунікаційною компанією представництва ЄС в Україні «Прямуємо разом» 12.05.2022 р. Вебінар «Соціально-психологічна допомога сім’ям з дітьми в умовах війни» (10-13 травня 2022 року). Сертифікат, виданий ОБСЄ координатором проектів в Україні за сприянням Міністерства соціальної політики України. Тренінг «Навички для психологічного відновлення» (03-05 червня 2022 року. Кількість годин-24). Сертифікат №87, виданий ГО «підтримка психічного здоров’я » - Асоціація в галузі психічного здоров’я, Центром психічного здоров’я і моніторингу наркотиків та алкоголю Міністерства охорони здоров’я України за підтримки Швейцарської конфедерації. Вебінар «Протидія торгівлі людьми в Україні в період війни» (3 ак. год.) 15 червня 2022 року. Сертифікат №241- т/2022, виданий ГО Ла Страда-Україна. Курс «Самодопомога Плюс груповий курс управління стресом для дорослих. (SELF-HELP PLUS, SH)» (Тривалість 5 сесій), виданий Центром соціального розвитку Міст, Internеtional Medical Corps. (Січень 2023 року). Навчальний семінар «8 крокова програма по роботі з втратою для дорослих, дітей та підлітків» (20-24.03.2023, к-сть годин – 15, сертифікат виданий ГО «Інститутом психології здоров я»).
Наукові інтереси: вікова, педагогічна психологія, спеціальна психологія.
Проблемна група: «Світ науки»
Інтеграційні здібності, захоплення: читання, подорожі.
Кількість публікацій: 4.
Електронна адреса: homrojnata@gmail.com
Друковані праці:
- Електронна бібліотека ЖДУ ім. І. Франка
- Гугл Академія
|