Соціально-психологічний факультет

Про факультет Деканат Кафедри факультету Студентське братство Проекти факультету Новини


Проекти кафедри

І. «PRO студії від професіоналів»

Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної в рамках проєкту «PRO студії від професіоналів» залучає провідних спеціалістів зі сфери економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанного бізнесу для обміну досвідом, поглиблення практичних навичок та набуття необхідних компетентностей здобувачами вищої освіти.


17.11, в рамках проєкту «PRO студії від професіоналів в ЖДУ імені Івана Франка» відбулася он-лайн зустріч викладачів та здобувачів вищої освіти кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи з HR-менеджером мережі ресторанів SALAD – Світланою Позняк на тему: «Як знайти свого кандидата: практичний досвід рекрутингу в ресторанній сфері в умовах пандемії». Лекція була практичною, насиченою, у формі діалогу. Світлана поділилася власним досвідом рекрутингу в ресторанній сфері, розкрила джерела пошуку роботи та секрети створення оголошення, a також визначила портрет сучасного кандидата в умовах зміни ринку. Дякуємо Світлані Позняк за сучасну в умовах пандемії інформацію та за те, що піднімає такі актуальні теми для наших здобувачів!!!


Лекція від менеджера з корпоративних комунікацій мережі ресторанів SALAD – Наталії Гончаренко

В рамках проєкту «PRO студії від професіоналів в ЖДУ імені Івана Франка» відбулася он-лайн зустріч викладачів та здобувачів кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи з менеджером з корпоративних комунікацій мережі ресторанів SALAD – Наталією Гончаренко на тему: «Внутрішні комунікації: співробітник компанії як носій репутації та лідер думок».  Лекція була цікавою, насиченою, з практичними кейсами для роздумів. Наталія познайомила з сучасними трендами внутрішніх комунікацій, навела приклади з проведених досліджень щодо довіри до лідерів в компанії та відносин з керівником, розкрила ключові фактори впливу на залученість працівників та наголосила на цінності зворотного зв’язку. Дякуємо нашій випускниці спеціальності «Менеджмент», Наталії Гончаренко, за корисну та змістовну, a головне - актуальну інформацію.


Зустріч з Людмилою Громською

У рамках проєкту "PRO студії від професіоналів в ЖДУ імені Івана Франка" 10 листопада відбулася зустріч з директором дивізіону Маріо та Плезентвіль - Людмилою Громською. Тема зустрічі: "Управління закладом ресторанного господарства".


"Фокус-групи та глибинні інтерв'ю як найпоширеніші методи якісних маркетингових досліджень"

У рамках проєкту "PRO студії від професіоналів в ЖДУ імені Івана Франка" листопада відбулася онлайн-зустріч майбутніх маркетологів і менеджерів з регіональним координатором соціологічних досліджень в Житомирській області - Наталією Цівінською. Розглянули особливості проведення фокус-груп та глибинних інтерв'ю, їх класифікації, методи проведення, основні переваги і недоліки. Учасники мали можливість познайомитися з реальними прикладами, тенденціями та викликами сьогодення при проведенні маркетингових і соціологічних досліджень.


Зустріч з представниками Житомирського міського центру зайнятості

В рамках проекту "PRO студії від професіоналів в ЖДУ імені Івана Франка" відбулася пізнавальна та емоційно насичена зустріч-екскурсія здобувачів спеціальностей "Менеджмент" та "Маркетинг" з начальником відділу профорієнтації Житомирського міського центру зайнятості Людмилою Шейнич та заступником відділу профорієнтації Тетяною Гультяєвою. Студентів ознайомили з особливостями роботи Центру зайнятості, розкрили усі секрети успішного працевлаштування та провели цікавий тест на визначення потенціалу особистості. Несподіваним сюрпризом стала зустріч з роботодавцями, зокрема з Житомирським м'сокомбінатом. Приємною і цінною була інформація про затребуваність наших спеціальностей на ринку праці регіону та країни вцілому. Дякуємо за досвід та співпрацю! Чекаємо на нові активності!


Комунікації від А до Я

"Комунікації є надійним фундаментом здорових міжособистісних стосунків і професійного успіху." Сьогодні не просто ефективне дистанційне навчання, а нові можливості, нові знання, вміння та нове бачення комунікацій від незмінного стейкхолдера, партнерки, колеги, випускниці соціально-психологічний факультету, голови ГО «ІНСТИТУТ КРЕАТИВНИХ ІННОВАЦІЙ», голови Житомирського відокремленого підрозділу громадської спілки «Національна молодіжна рада України» Вікторії Безсмертної.


Онлайн-заняття: принципи роботи сучасної готельної мережі

18 лютого студенти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» мали змогу познайомитися з найбільшою готельною мережею в Україні Reikartz Hotel Group, яка об'єднує 40 готелів в Україні та за її межами. Це гарна нагода знайомства з високими стандартами обслуговування у реальних готелях у рідному місті, за що вдячні центральному офісу мережі Reikartz Hotel Group. Спеціаліст з навчання та адаптації Клуб Ірина представила історію створення готельної мережі, окремі об’єкти: готелі та ресторанні мережі, внутрішні стандарти обслуговування гостей та запросила до подальшої співпраці. Рівень зацікавленості відбився у частині питання-відповідь.

ІI. Запрошені професори


З 18 жовтня в рамках проєкту "Запрошені професори від Житомирського державного університету імені Івана Франка" соціально-психологічний факультет радо зустрічає експерта міжнародного проєкту "Senior Experten Service", професора економіки і організації роботи підприємств в Університеті Лотарингії - Жан-Марі Февре.

Тиждень видався насиченим, цікавим та пізнавальним для всіх учасників проекту.

  • 19-20 жовтня майбутні менеджери та маркетологи познайомилися з особливостями навчання та студентського самоврядування в країнах Європи, а викладачі кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи, в свою чергу, про права та обов'язки викладача в закордонних ЗВО.
  • 21 жовтня відбувся Speaking club зі здобувачами спеціальності "Менеджмент" на тему: "Організація та управління міжнародними корпораціями".
  • 22 жовтня здобувачі освітньої програми "Маркетинг" взяли участь в обговоренні теми: "Комплекс маркетингових комунікацій в діяльності підприємств".

Дякуємо Жану-Марі Февре за надзвичайно цікаві зустрічі, де студенти та викладачі не лише послухали змістовні лекції, але й поспілкувалися, отримали відповіді на різноманітні питання1 та висловили свою точку зору в процесі діалогу. Чекаємо продовження.


Стартували лекції професорки університету Ігнатіанум у Кракові Агнієшки Ключнік-Торо

26 березня на Соціально-психологічному факультеті у рамках програми Ерасмус+ стартували лекції професорки університету Ігнатіанум у Кракові (Польща), стратегічної консультантки з розробки та впровадження конкурентоспроможних бізнес-осередків Агнієшки Ключнік-Торо (Аgnieszka Klucznik-Toro). Сьогодні говорили про практичне застосування новітніх методик планування у малому бізнесу, засобів пошуку бізнес-ідей, дослідження та оцінки ринку, а вже 27 березня Агнєшка та кафедра економіки, менеджменту та маркетингу запрошує на не менш цікаве продовження курсу лекцій.


IІI. Від теорії до практики

«Від теорії до практики» - ще один проєкт кафедри, який дає змогу студентам  ближче познайомитися  зі своєю майбутньою спеціальністю та приміряти на себе професію менеджера, маркетолога, економіста, фахівця з готельною чи ресторанної справи в ході проходження навчальної практики. Даний проект дає можливість здобувачам ознайомитись з  технологією виробництва, умовами праці, специфікою роботи кожної професії, системою менеджменту та маркетингу на прикладах провідних підприємств та установ м. Житомира, та надає можливість проходити різноманітні актуальні тренінги від провідних спеціалістів.

12 листопада студенти першого курсу спеціальності "Менеджмент" змогли отримати перші підсумкові бали на захисті результатів проходження Навчальної практики з менеджменту. Протягом двох тижнів ми змогли ближче познайомитися з обов'язками та функціями менеджера, зустрічалися з практиками: Євою Ткаченко бізнес-коучем, Наталією Гончаренко - менеджером з комунікацій, Людмилою Громською - керівником ресторану, Наталією Цівінською - маркетологом, розібралися з роллю та структурою статистичної інформації у діяльності менеджера, навчилися будувати діаграми Ґанта, слухали доповіді молодих науковців на засіданні Міжнародної конференції та долучилися до написання диктанту національної єдності. Перший курс вже мають потужний потенціал стати сильними управлінцями, показали гарні знання, високий рівень мотивації та вміння працювати.


Майстер-клас для студентів спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа від керуючого бару «Білий налив»

Напередодні свята Halloween студенти 2-го і 3-го курсів спеціальності Готельно-ресторанна справа ознайомилися з досвідом підготовки бару «Білий налив» до тематичних свят. Також керуючий закладом Валентин Лавренчук розповів про концепцію бару, особливості обслуговування гостей, технологічний процес, організацію роботи персоналу Дуже дякуємо пану Валентину та бару «Білий налив» за теплий прийом, позитивні враження та нові знання.


Візит до кафе «Mushlya»

28 жовтня студенти 2-го і 3-го курсів спеціальності Готельно-ресторанна справа Житомирського державного університету ім. Івана Франка відвідали кафе «Mushlya», де ознайомилися з концепцією закладу, специфікою його роботи, правилами прийому та обслуговування гостей, нормуванням праці офіціантів, а також технологічними особливостями приготування страв. Крім того, керуючий, Валентин Лавренчук, який також є викладачем практичних занять у студентів, на прикладі матеріально-технічної бази кафе розібрав зі студентами такі питання, як види посуду, призначення бокалів, види обладнання, розміщення столів і особливості формування меню як візитної картки закладу. А наостанок пан Валентин провів майстер-клас як правильно вживати устриці, мідії та равликів) Студенти були приємно здивовані, адже не лише отримали нові знання, а й поласували СМАКОТОЮ, яка нагадала всім про море і відпочинок))) Було цікаво, атмосферно і НУ ДУЖЕ СМАЧНО! Дякуємо пану Валентину і кафе «Mushlya» за новий досвід і море позитивних емоцій!




Тренінг "ШКОЛА СОЦІАЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА" для майбутніх маркетологів та менеджерів

В рамках співпраці кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи з ГО "Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів" для здобувачів та викладачів Соціально-психологічний факультет. Освіта для життя стартував тренінг-курс "Школа соціального підприємництва". Учасники мають можливість ознайомитися з навчальними матеріалами у сфері соціального підприємництва, переглянути мотиваційні відео, українські та міжнародні кейси, виконати практичні вправи, навчитися створювати та впроваджувати стартапи та інші засоби підприємництва для розробки, фінансування та реалізації рішень соціальних, культурних або екологічних проблем та отримати відповідні сертифікати, які можуть використати при перезарахуванні модулів з окремих дисциплін.






Навчальний візит до ресторану «Пан Марципан»

З навчальним візитом студенти спеціальності Готельно-ресторанна справа відвідали ресторан Пан Марципан, де на досвіді успішного закладу змогли розібрати правила обслуговування гостей, атмосферу залів, форми обслуговування, силу меню та інші нюанси. Управляюча, пані Анна, розповіла про особливості роботи у сфері ресторанного господарства та відповіла на питання. Не перестаємо дякувати нашим стейкхолдерам за можливість познайомитися з успішними закладами!











Тренінг від Біла Олсена

З гордістю за студентів спеціальності Менеджмент та вдячністю Володимиру Кондратюку (Корпус Миру в Україні) зазначимо, що 4-денний тренінг з Фінансової грамотності (9-12 березня), який представляв громадянин США, волонтер Корпусу Миру, Біл Олсен, успішно завершений. Тренінг проходив за допомогою презентацій у Zoom у інтерактивній формі, тому крім розширення знань із фінансової грамотності у рамках дисципліни «Фінансовий менеджмент» учасники отримали можливість поспілкуватися англійською на різні теми із носієм мови. Вважаємо такі заходи гарною нагодою розвивати та закріплювати фахові компетенції майбутніх фахівців.




Онлайн екскурсія до Фармацевтичної компанії «Дарниця»




Знайомство студентів спеціальності 073 Менеджмент, 075 Маркетинг, 241 Готельно-ресторанна справа з провідними підприємствами та установами м. Житомира

Навчальна практика на кафедрі має пізнавальний характер та дає змогу студентам ознайомитися з технологією виробництва, умовами праці, специфікою роботи, системою менеджменту та маркетингу на прикладах провідних підприємств та установ м. Житомира (Ferplast,Raiffeisen Bank Aval, Житомирські ласощі, Полісся Моторс, Кромберг енд Шуберт)