Соціально-психологічний факультет
Про факультет | Деканат | Кафедри факультету | Студентське братство | Проекти факультету | Новини |
Наукова діяльність кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Наукова діяльність кафедри орієнтується на широкий спектр досліджень, що відображаються у виданнях різних форматів: від підручників та навчальних посібників до монографій та збірників наукових статей. Крім цього, викладачі кафедри беруть активну участь у міжнародних та всеукраїнських наукових конференціях, де презентують свої дослідження та спілкуються з колегами, що сприяє обміну знаннями й інноваційними ідеями відповідної наукової галузі. Такий різноманітний підхід до наукової роботи дозволяє кафедрі активно розвивати й удосконалювати свій внесок у відповідну сферу та сприяти прогресу й вдосконаленню освітнього процесу.
Наукова діяльність кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи сформована в таких напрямах:
- аналіз споживчої поведінки, розвитку брендів, маркетингових комунікацій, дослідження ринкових тенденцій та стратегій;
- вивчення фінансових аспектів економічних процесів;
- дослідження нових напрямів розвитку маркетингу та впровадження інноваційних технологій у маркетингову діяльність;
- вивчення науково-методичних засад застосування в маркетингу digital-технологій;
- вивчення стратегічного управління, організаційної поведінки, лідерства, інноваційного менеджменту;
- формування ефективної моделі господарської системи в умовах євроінтеграційних перетворень;
- вивчення маркетингової політики країни та іміджу країни;
- аналіз і планування діяльності готелів, ресторанів, туристичного бізнесу, обслуговування клієнтів;
- розвиток сфер туристичної та готельно-ресторанної індустрії;
- інновації та цифрові трансформації в готельно-ресторанному бізнесі.
Теми наукових досліджень
- Соціальні та цифрові інновації в сфері готельного та ресторанного бізнесу (Боцян Тетяна)
- Аналітичний інструментарій в системі менеджменту і маркетингу закладів готельно-ресторанної справи (Іваненко Валентина)
- Інструменти сучасного маркетингу в народному господарстві вітчизняних підприємств (Калініченко Олена)
- Використання інструментів маркетингових комунікацій в політичному менеджменті (Кащук Катерина)
- Економіко-статистичне моделювання та прогнозування бізнес-процес (Клімова Інна)
- Розвиток штучного інтелекту в менеджменті: глобальні тенденції та перспективи (Мосійчук Ірина)
- Оцінка ефективності франчайзингу у готельному бізнесі (Павлова Світлана)
- Управління маркетинговою діяльністю підприємства (Пойта Ірина)
- Проблеми розвитку креативного менеджменту та креативної освіти в сучасних умовах (Саух Ірина)
- Цифрові трансформації у підприємств сфери гостинності як основа побудови конкурентоспроможного бізнесу (Фостолович Валентина)
Студентські наукові гуртки
- Новітній маркетинг (керівник Калініченко Олена)
Мета роботи: Метою роботи наукового гуртка є виявлення та залучення найбільш здібних, обдарованих і талановитих здобувачів, які схильні до науково-дослідної та пошукової діяльності у процесі навчання в університеті.
Завдання:
- Вивчити окремі питання маркетингу, новітнього маркетингу, чинники, які впливають на розвиток підприємства.
- Ознайомити здобувачів з сутністю економічного життя, професійною діяльністю відомих вчених у галузі маркетингу
- Навчити здобувачів організовувати та проводити дослідження з використанням сучасних наукових методів.
- Підготувати здобувачів до участі у наукових конференціях з доповідями і друком наукових статей.
- Сприяти формуванню високих моральних принципів та розширення світогляду споживачів.
- Менеджмент і самоменеджмент (керівник Кащук Катерина)
Мета роботи: Метою роботи наукового гуртка є виявлення та залучення найбільш здібних, обдарованих і талановитих здобувачів, які схильні до науково-дослідної та пошукової діяльності у процесі навчання в університеті.Гурток покликаний допомогти майбутнім менеджерам краще оцінити основи теорії й практики досконалої праці керівників будь-якого рангу, які зайняті як на лінійних, так і функціональних посадах. Незалежно від галузі, форми власності, посади, яку обіймає керівник, принципи управління талантами співробітників, організації їх праці є універсальними і тому можуть бути корисними молодим фахівцям під час адаптації на роботі в будь-якій організації чи установі.
Завдання:
- Вивчити окремі питання менеджменту, чинники, які впливають на дослідження сучасних проблем управління талантами менеджерів.
- Ознайомити здобувачів з сутністю управлінської діяльності, професійною діяльністю відомих вчених у галузі менеджменту.
- Навчити здобувачів організовувати та проводити економічні дослідження з використанням сучасних наукових методів.
- Підготувати здобувачів до участі у наукових конференціях з доповідями і друком наукових статей.
- Організація та економіка готельно-ресторанного бізнесу (керівник Павлова Світлана)
Мета роботи: розвиток і підвищення ефективності науково-дослідної роботи здобувачів вищої світи шляхом залучення до самостійної наукової діяльності талановитої молоді, застосування ефективних методів, форм і прийомів організації проведення відповідних наукових заходів.
Завдання:
- Виявлення та розвиток здібностей та творчого потенціалу його членів, спрямування їх до майбутньої професійної діяльності;
- Поглиблення теоретичних знань та покращення практичних навичок, отриманих за час навчання;
- Формування вмінь використання наукового підходу при вирішенні завдань практичної діяльності;
- Забезпечення участі студентів у роботі наукових семінарів, конференцій тощо.
- Інновації в сфері гостинності (керівник Фостолович Валентина)
Мета роботи: Метою роботи наукового гуртка є виявлення та залучення найбільш здібних, обдарованих і талановитих здобувачів, які схильні до науково-дослідної та пошукової діяльності у процесі навчання в університеті.
Завдання:
- Ознайомити здобувачів з сутністю бізнесу у сфері гостинності, професійною діяльністю підприємств сфери гостинності.
- Навчити здобувачів організовувати та проводити дослідження основних аспектів бізнесу в сфері гостинності із вивченням інноваційних технологій та пошуку можливостей інтегрування в економічне середовище з використанням сучасних наукових методів.
- Підготувати здобувачів до участі у наукових конференціях з доповідями і друком наукових статей.