Ольга Іванівна Вікарчук
Посада, науковий ступінь, вчене звання: завідувач кафедри економіки і маркетингу, кандидат економічних наук, доцент.
Рік початку роботи в університеті: 2008.
Інформація про вищу освіту: Житомирський інженерно-технологічний інститут, «Менеджмент організацій», 1997.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: У 2006 році закінчила аспірантуру Національного університету ім. Т.Г. Шевченка і захистила кандидатську дисертацію “ Концесія в трансформаційній економіці ”. Спеціальність 08.01.01. Економічна теорія.
Стажування та участь у навчальних проектах: 2011 р. - стажування на кафедрі управління персоналом та економіки праці Житомирського державного технологічного університету;
2015 р. - Житомирський національний агроекологічний університет за темою «Методика викладання дисциплін професійної та практичної підготовки бакалаврів напрямів «Маркетинг», «Менеджмент» та магістрів галузі знань «Менеджмент i адміністрування» (посвідчення №338 від 28.10.2015р.);
2016 р. - курс навчання: користувач програмного забезпечення «ПАРУС-ПІДПРИЄМСТВО 7.40», модуль «Менеджмент i маркетинг» з правом викладання (сертифікат корпорації ПАРУС від 11.03.2016).
Наукові інтереси: Міжнародний маркетинг, інноваційний маркетинг.
Міжнародна діяльність: Співпраця з ВНЗ Франції та Польщі.
Відзнаки: Нагороджена дипломом «Людина року 2008» та «Людина року 2009», грамотою відділу освіти Житомирської обласної державної адміністрації.
Науковий гурток, центр: Стратегії розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві.
Кількість публікацій: понад 80 наукових праць, з них 3 навчальних посібників із грифом МОН України, 4 монографії, 42 стаття у фахових виданнях. За версією google академія h-index: 2; h-10 index 1.
Електронна адреса: viktoriya98@ukr.net
Друковані праці:
- Вікарчук, О.І. (2008) Інноваційна складова сучасної аграрної політики України. Наука й економіка. Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету.
- Вікарчук, О.І. (2009) Інвестиційний фактор у формуванні ресурсного потенціалу. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.
- Вікарчук, О.І. (2009) Інноваційний потенціал: основа розробки стратегії розвитку підприємства. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут».
Збірник наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва».
- Вікарчук, О.І. (2009) Міжнародний туризм як форма інтеграційних процесів України. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі.
- Вікарчук, О.І. (2009) Функції освітнього менеджменту як інструмент інноваційної педагогічної діяльності. Економіка. Управління. Інновації.
- Вікарчук, О.І. (2010) Інноваційний менеджмент в Україні як складова загальної системи управління підприємством. Вісник Житомирського державного технологічного університету
- Вікарчук, О.І. (2012) Інноваційна культура як складова інноваційного процесу. In: Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного та екологічного розвитку: місто, регіон, країна, світ.
- Вікарчук, О.І. (2013) Роль
інноваційної культури у процесі відродження людського капіталу. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 198-223. ISBN 978-966-683-383-2
- Вікарчук, О.І. (2014) Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства.Економіка.Управління. Iнновації (1 (11)). pp. 25-36.
- Вікарчук, О.І. (2014) Концептуальні засади інноваційного розвитку корпоративної культури на підриємствах харчової промисловості. In: Людський капітал України: демографічні передумови та соціально-економічні чинники формування. ЖДТУ, Житомир ЖДТУ, pp. 289-307. ISBN 978-966-683-408-2
- Вікарчук О.І. Особливості інноваційних підходів до формування культури організації / О.І. Вікарчук // Наука й економіка. Науково-технічний журнал Хмельницького економічного університету, 2013. – Вип. 2 (30).
- Вікарчук О.І. Еволюція формування інноваційної культури / О.І. Вікарчук // Сталий розвиток економіки: Міжнародний науково-виробничий журнал ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва», 2013 (20). – № 3.
- Вікарчук О.І. Інноваційна культура як функціональна підсистема інноваційного потенціалу підприємства / О.І. Вікарчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. – 2013. – № 1. – (Серія: Економічні науки).
- Вікарчук О.І. Особливості формування інноваційної культури підприємства / О.І. Вікарчук // Вісник соціально-економічних досліджень. Збірник наукових праць ; Одеський національний економічний університет. – 2013. – №1 (48).
- Вікарчук О.І. Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства [Електронний ресурс] / О.І. Вікарчук // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – № 1(11).
- Вікарчук О.І. Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: моногр. / О.І. Вікарчук; за заг. ред. к.е.н. доц. Мельничука Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2015. – С. 298–313.
- Вікарчук О.І. Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства / О.І. Вікарчук // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. Саух І.В. – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2015. – С. 20–22.
- Вікарчук О.І. Формування культури професійного спілкування фахівців-маркетологів / О.І. Вікарчук // Збірник матеріалів науково-практичної конференції [«Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі»], (Кривий Ріг, 16 квітня 2015). – Кривий Ріг. КФ ЗНУ, друкарня Конон, 2015. – С. 21–24.
- Вікарчук О.І. Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства / О.І. Вікарчук // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Мельничук Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2016. – C. 162–175.
- Вікарчук О.І. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції / О. І. Вікарчук // Міжнародний науково-виробничий журнал «Сталий розвиток економіки». – 2016. – № 1. – С. 61–67.
- Вікарчук О. І. Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку / О.І. Вікарчук // Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник тез за матеріалами II інтернет конференції. Житомир, 2016. – С. 45–48.
- Вікарчук О.І. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції / О.І. Вікарчук // Міжнародний науково-виробничий журнал «Сталий розвиток економіки». – 2016. - № 1.– С. 61-67.
- Вікарчук О.І. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О.І. Вікарчук, І.О. Пойта, О.О. Калініченко // Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету: [науковий журнал] ; Житомирcький державний технологічний університет. – 2016. – № 4. – C. 248–250.
- Вікарчук О.І.Перспективи міжнародного маркетингу як інтеграційно управлінської функції підприємства // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference October 31 th, 2016. – Leipzig, 2016. – Part I. – C. 124–126.
- Вікарчук О.І. Особливості та перспективи маркетингу інновацій // ТЕЗИ ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки» (24-25 листопада 2016 р.). – Житомир, 2016. – С. 342–344.
|
Людмила Денисівна Павловська
Посада, науковий ступінь, вчене звання: професор кафедри економіки i маркетингу, кандидат економічних наук, професор.
Рік початку роботи в університеті: 2014.
Інформація про вищу освіту: Житомирський сільськогосподарський інститут.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: аспірантура – 1980-1982, «Оптимізація галузевої структури сільськогосподарських підприємств».
Стажування та участь у навчальних проектах: 2006 р. – стажування у Варшавському аграрному університеті за програмою ЮНЕСКО, 2007 р. – у Франції; 2011 р. – Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки» за спеціальністю «ціноутворення» (посвідчення №201 від 25.03.2011р.); 2015 р. – Житомирський національний агроекологічний університет за темою «Методика викладання дисциплін професійної та практичної підготовки бакалаврів напрямів «Маркетинг», «Менеджмент» та магістрів галузі знань «Менеджмент i адміністрування» (посвідчення №337 від 28.10.2015р.); 2016 р. – курс навчання: користувач програмного забезпечення «ПАРУС-ПІДПРИЄМСТВО 7.40» модуль «Менеджмент i маркетинг» з правом викладання (сертифікат корпорації ПАРУС від 11.03.2016).
Наукові інтереси: Маркетингові дослідження та зростання конкурентоспроможності підприємств.
Міжнародна діяльність: Член правління наукового міжнародного видання «Проблеми світового сільського господарства» (м. Варшава).
Відзнаки: Заслужений економіст України; занесена до книги «Видатні економісти-аграрники».
Науковий гурток, центр: Керівництво написанням 10 кандидатських дисертацій, з них 9 – захищено.
Кількість публікацій: 145, в т. ч.: один патент на винахід; 11 монографій; 3 навчальних посібника, в т. ч. 1 – з грифом МОНу; 75 наукових та 54 навчально-методичні публікації.
Електронна адреса: l.pavlovskaya@mail.ru
Друковані праці:
- Павловська Л.Д. Еколого-економічні основи виробництва і використання кормів у зоні радіоактивного забруднення: монографія / Л.Д. Павловська, В.П. Славов. – К.: Світ, 1999. – 175 с.
- Павловська Л.Д. Рекомендації до методики та активізації викладання економічних дисциплін / Л.Д. Павловська. – Житомир: ДАУ, 2004. – 35 с.
- Pavlovska L. Regional peculiarities of the post-privatization development of Ukraine’s agrarian sector in the context of integrating into the European Union / L. Pavlovska // Problemy rolnictwa swiatowego, Warszawa: SGGW, tom XII, 2004. – P. 220–227.
- Pavlovska L. The estimation of possible economic effects of Ukraine?s integration into the European Union / L. Pavlovska // Annals of The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists. – Warszawa – Poznan, 2005, Vol.VII, №.6. – Р. 89–93.
- Pawlowska L. Czynnikowa ekonometryczna analiza dochodow pczedsiebiorstw przewmyslu piekarniczego / L. Pawlowska, M. Piereligin // Roczniki naukowe/ Warszawa- Poznan-Zamosc, 2005. – tom VII. – zeszet 7a, P. 12-17.
- Pawlowska L. Ocena mozliwych skutkow ekonomicznych integracji Ukrainy z Unia Europejska / L. Pawlowska // Roczniki naukowe. Warszawa - Poznan-Zamosc, 2005. – tom VII. – zeszet 7a, P. 18–22.
- Pawlowska L., Iacenko O. Pozucia konkurencyjna ukrainskich productow rolno-spozywczych na rynku swiatowym / L. Pawlowska // Problemy rolnictwa swiatowego. Rolnictwo i gospodarka zywnosciowa Polski w ramach Unii Europejskiej. Warszawa – SGGW, том XV, 2006. – Р. 321–329.
- Pawlowska L., Iacenko O. Eurointegracyjny kierunek rolnictwa Ukrainy – aspekt regionalny / L. Pawlowska // Zeszyty naykowe SGGW w Warszawie “Ekonomika i organizacja gospodarki zywnosciowej”. – Warszawa, 2006, NR 61. – Р. 151–158.
- Павловская Л.Д. К проблеме становления инфраструктуры аграрного сектора Украины / Л.Д. Павловская. – Management theory and studies for rural business and infrastructure development. Proceedings of international Scientific Conference, Lithuanian University of Agriculture. – Vilnyus – 2006. – С. 248–251.
- Павловська Л.Д. До шляхів подолання інвестиційної кризи в сільському господарстві України / Л.Д. Павловська, В.М. Ходаківський. – Формування ринкової економіки: зб. наук. праць: спец. вип. Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – К:. КНЕУ, 2009. – С. 586–593.
- Павловська Л.Д. Економіка підприємства / Л.Д. Павловська. – Житомир: Вид-во ЖНАЕУ, 2011. – 612 с. (Гриф Міністерства освіти і науки України).
- Павловська Л.Д. Ефективність використання виробничих ресурсів хлібопекарської промисловості: монографія / Л.Д. Павловська, М.М. Перелигін. – Житомир: ПП «Рута», 2006. – 178 с.
- Павловська Л.Д. Євроінтеграційний вектор розвитку аграрного сектора економіки: монографія / Л.Д. Павловська, О.М. Яценко. – Житомир: Вид-во ЖНАЕУ, 2009. – 328 с.
- Павловська Л.Д. Економічне моделювання факторних ознак матеріаловіддачі сільськогосподарських підприємств / Л.Д. Павловська, Н.К. Мрачковська // Економіка підприємства: теорія і практика: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції 21.10. 2010 р. – К.: КНЕУ, 2010. – С. 202–205.
- Павловська Л.Д. Забезпечення конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств: монографія / Л.Д. Павловська, М.В. Заходим. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2011. – 207 с.
- Павловська Л.Д. Формування конкурентоспроможності продукції типових сільськогосподарських підприємств: монографія / Л.Д. Павловська, С.О. Маковська. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2012. – 204 с.
- Павловська Л.Д. Інноваційна складова зростання ефективності кормовиробництва: монографія / Л.Д. Павловська, І.Ф. Грабчук. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2012. – 314 с.
- Павловська Л.Д. Системний підхід до формування та використання виробничого потенціалу сільськогосподарських підприємств: монографія / Л.Д. Павловська, Н.К. Мрачковська. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2013. – 272 с.
- Павловська Л.Д. Інвестиційне забезпечення економічного розвитку сільськогосподарських підприємств: монографія / Л.Д. Павловська, В.М. Ходаківський. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2015. – 236 c.
- Павловська Л.Д. Стратегія блакитного океану молокопереробної галузі [Електронний ресурс] / Л.Д. Павловська, Д.В. Павловський. – Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. - Al Ghurair Printing and Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – p. 352-356.
- Павловська Л.Д. Маркетингові інструменти в системі забезпечення конкурентного статусу м’ясопереробних підприємств / Л.Д. Павловська, О.В. Косович // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обгрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Мельничука Д.П. – Житомир: Видавець О.О. Євенок, 2016. – С. 151-161.
|
Інна Олександрівна Клімова
Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, старший викладач.
Рік початку роботи в університеті: 2014.
Інформація про вищу освіту: Вінницький державний університет ім. М. Коцюбинського. Спеціальність: Математика і фізика. Кваліфікація: вчитель математики, фізики та астрономії.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: У 2011 році закінчила аспірантуру Національної академії статистики, обліку та аудиту Державної служби статистики України і захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.00.10 – «Статистика». «Статистичне вивчення ринку сільськогосподарської продукції».
Стажування та участь у навчальних проектах: 2015 р. ¬ стажування на кафедрі економіки підприємства навчально-наукового інституту економіки і менеджменту Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне).
Наукові інтереси: Статистичне вивчення товарного ринку; математичне моделювання економічних процесів.
Науковий гурток, центр: Проблемна група з питань маркетингу на підприємствах переробної галузі.
Електронна адреса: inaleks@list.ru
Друковані праці:
- Клімова, І.О. (2008) Порівняльний аналіз статистичних показників урожайності
сільськогосподарських культур Житомирської області
та досліджуваного господарства. Прикладна
статистика: проблеми теорії та практики (3). pp.
409-419.
- Клімова , І.О. (2008) Статистичне вивчення врожайності картоплі в Україні. Науковий
вісник Державної академії статистики, обліку і
аудиту (3 (20)). pp. 11-18.
- Клімова, І.О. (2009) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР У
ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Вісник Житомирського
державного технологічного університету (3 (49)). pp.
238-240.
- Клімова , І.О. (2009) Статистичний аналіз ринку картоплі. Науковий
вісник Державної академії статистики, обліку та
аудиту (4 (25)). pp. 17-20.
- Клімова, І.О. (2010) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПЕРВИННОЇ
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОГО
РЕГІОНУ. Вісник Житомирського державного технологічного
університету. Економічні науки. (2 (52)). pp.
329-335.
- Клімова, І.О. (2011) Ринок
сільськогосподарської продукції: особливості розвитку та проблемні питання формування інфраструктури. Прикладна
статистика: проблеми теорії та практики. (8). pp.
138-147.
- Клімова, І.О. (2011) Статистичні інформаційні джерела як основа ринкових досліджень. Вісник
Житомирського державного технологічного університету. Економічні науки. (1 (55)). pp. 326-328.
- Клімова, І.О. (2014) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ РАЙОНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПОКАЗНИКАМИ
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ. Економіка.
Управління. Інновації. (13). pp. 56-61.
- 1. Клімова І.О. Кластеризація районів Житомирської області за показниками сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / І.О. Клімова. // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – № 1.
- Клімова І.О. Аналіз рівня конкурентоспроможності експорту та імпорту послуг України / І.О. Клімова, А.С. Андрушко // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Саух. – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2014. – С. 53–55.
- Клімова І.О. Сучасний стан та тенденціїх використання трудового потенціалу у сільськогосподарських підприємствах // Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: моногр. / за заг. ред. к.е.н. доц. Мельничука Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2015. – С. 225-233.
- Клімова І.О. Особливості розвитку та проблемні питання функціонування ринку сільськогосподарської продукції / І.О. Клімова // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Д.П. Мельничук. – Житомир: ЖДТУ, 2016. – C. 175–187.
- Клімова І.О. Перспективи бенчмаркінгу в аграрному секторі / І.О. Клімова // Матеріали Х міжнародної науково-практичної конференції [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 28-29 квітня 2016). – Житомир: вид-во ЖФ КІБІТ, 2016. – C. 78–80.
- Клімова І.О. Особливості розвитку та проблемні питання функціонування ринку сільськогосподарської продукції / І.О. Клімова // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Мельничук Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2016. – C. 175–187.
- Клімова І.О. Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні / І.О. Клімова // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference October 31 th, 2016 – Leipzig, 2016. – Part I. – C. 133–134
|
Сергій Миколайович Ніколаєнко
Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, старший викладач кафедри економіки та маркетингу.
Рік початку роботи в університеті: 2008.
Інформація про вищу освіту: вища економічна освіта.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: робота виконана в Державній установі «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України». Захист відбувся у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» Міністерства освіти і науки України «Організаційно-економічний механізм розвитку медичного страхування».
Стажування та участь у навчальних проектах: Житомирський національний агроекономічний університет; стажування на кафедрі маркетингу; тема: «Підвищення професійного рівня викладання курсу маркетингове ціноутворення»; посвідчення підвищення кваліфікації (стажування) №350 від 23.11.2015 р.
Наукові інтереси: Страхування, маркетингове ціноутворення, мікроекономіка.
Відзнаки: Нагороджена дипломом «Людина року 2008» та «Людина року 2009», грамотою відділу освіти Житомирської обласної державної адміністрації.
Науковий гурток, центр: Формування споживчого попиту на товари та послуги.
Кількість публікацій: 23.
Електронна адреса: nikolayenko_sm@mail.ru
Друковані праці:
- Ніколаєнко, С. М. (2008) Асиметрична інформація на ринку медичного страхування. Продуктивні
сили і регіональна економіка. Збірник наукових праць РВПС України НАН України.
- Ніколаєнко, С. М. (2011) Ризик-менеджмент у медичному страхуванні. Наукові праці МАУП,
2011, вип. 3(30), с. 141–144.
- Ніколаєнко, С. М. (2013) ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКУ ДОБРОВІЛЬНОГО МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ. Економіка. Управління. Інновації.
- Ніколаєнко, С. М. (2013) Соціальні аспекти функціонування медичного страхування. In:
Людський капітал в економічній системі соціально
орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 334-357.
ISBN 978-966-683-383-2
- Ніколаєнко С. М. Особливості обов’язкового та добровільного медичного страхування / С. М. Ніколаєнко // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. – 2001. – № 503. – C. 64–67.
- Ніколаєнко С. М. Ціноутворення на ринку добровільного медичного страхування / С. М. Ніколаєнко // Економіка : проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць : в 4 т. – Том 1. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2005. – Вип. 203. – C. 217–221.
- Ніколаєнко С. М. Соціально-економічне значення добровільного медичного страхування / С. М. Ніколаєнко // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна «Проблеми стійкого соціально-економічного розвитку України» – 2006. – № 730. – С. 179–186.
- Ніколаєнко С. М. Асиметрична інформація на ринку медичного страхування / С. М. Ніколаєнко // Продуктивні сили і регіональна економіка : зб. наук. пр. : у 2 ч. / РВПС України НАН України. – К. : РВПС України НАН України, 2008. – Ч. 2. – С. 331–335.
- Ніколаєнко С. М. Ризик-менеджмент у медичному страхуванні / С. М. Ніколаєнко // Наукові праці МАУП. – 2011. – Вип. 3 (30). – С. 141–144.
- Ніколаєнко С. М. Основні тенденції розвитку ринку медичного страхування в Україні / С. М. Ніколаєнко // БізнесІнформ. – 2013. – № 1. – С. 281–287.
- Ніколаєнко С. М. Прогнозування розвитку ринку добровільного медичного страхування [Електронний ресурс] / С. М. Ніколаєнко // Економіка. Управління. Інновації. – 2013. – Вип. № 2 (10).
- Ніколаєнко С. М. Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування [Електронний ресурс] / С. М. Ніколаєнко // Економіка. Управління. Інновації. – 2016. – № 3.
|
Ірина Олександрівна Пойта
Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, старший викладач.
Рік початку роботи в університеті: 2008.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет імені Івана Франка, спеціальність «Менеджмент організацій», спеціалізація менеджер-економіст, 2008 р..
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Навчання в аспірантурі ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку», 2009 р. У 2015 році захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». «Формування та розвиток ринку послуг в умовах євроінтеграції».
Стажування та участь у навчальних проектах: 2015 р. - стажування на кафедрі маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету.
Наукові інтереси: Український ринок послуг.
Відзнаки: Грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015 рік.
Науковий гурток, центр: Проблемна група з питань маркетингу на підприємствах переробної галузі.
Кількість публікацій: 34.
Електронна адреса: irynapoyta@gmail.com
Друковані праці:
- Гольцман, І.О. (2009) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку
індустрії туризму в Україні: Матеріали другої
міжнародної науково-практичної конференції. pp.
102-103.
- Гольцман, І.О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні
проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії
туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої
міжнародної науково-практичної конференції. pp.
132-136.
- Гольцман, І.О. (2009) РОЛЬ
МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ
ПЕРСОНАЛОМ. Економіка. Управління. Інновації.
pp. 131-136.
- Гольцман, І.О. (2009) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ В КАДРОВОМУ
МЕНЕДЖМЕНТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Конкурентоспроможність в
умовах глобалізації: реалії, проблеми та
перспективи: Матеріали третьої Міжнародної
науково-практичної конференції. pp. 108-111.
- Гольцман, І.О. (2010) РОЗВИТОК РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Продуктивні
сили і регіональна економіка. pp. 280-284.
- Гольцман, І.О. (2010) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РИНКОВОЇ
ЕКОНОМІКИ. Економічна стратегія розвитку
підприємств: регіональні аспекти: Матеріали
Міжвузівської науково-практичної конференції. pp.
45-47.
- Пойта, І.О. (2011) АНАЛІЗ
ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ
ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ.Конкурентоспроможність в
умовах глобалізації: реалії, проблеми та
перспективи: Матеріали п'ятої міжнародної
науково-практичної конференції . pp. 65-67.
- Пойта, І.О. (2011) Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні. Наука
й економіка, 4 (24). pp. 162-164.
- Пойта, І.О. (2011) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Актуальні
проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку
індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали V
міжнародної науково-практичної конференції. pp.
183-188.
- Пойта, І.О. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Національне
господарство України: теорія і практика управління.
pp. 204-209.
- Пойта, І.О. (2012) СФЕРА
ПОСЛУГ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Економіка
природокористування і охорони довкілля. pp. 204-209.
- Пойта, І.О. (2013) АНАЛІЗ
СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ УКРАЇНИ. Вісник
Одеського національного університету, 18. pp. 35-39.
- Пойта, І.О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ. Актуальні
проблеми соціальної сфери. pp. 75-77.
- Пойта, І.О. (2013) ОЦІНКА
СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ ПОСЛУГ. Вісник
Житомирського державного технологічного університету
(1 (63)). pp. 306-309.
- Пойта, І.О. (2013) Основні
фактори і чинники впливу на розвиток ринку послуг. Міжнародний
науковий економічний журнал (1). pp. 170-174.
- Пойта, І.О. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ
ЕКОНОМІКИ. Наукові праці НУХТ (49). pp. 157-161.
- Пойта, І.О. (2013) ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ СТАЛОГО
РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки (3). pp.
68-70.
- Пойта, І.О. (2013) СВІТОВИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО
ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ.Економіка в умовах
сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів,
країн: матеріали міжнародної наукової конференції.
pp. 29-31.
- Пойта, І.О. (2013) СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Конкурентоспроможність
в умовах глобалізації: реалії, проблеми та
перспективи: Матеріали сьомої міжнародної
науково-практичної конференції . pp. 166-168.
- Пойта , І.О. (2013) ДІАГНОСТИКА РИНКУ ПОСЛУГ. Теоретичні та практичні аспекти
розвитку менеджменту підприємств виробничої сфери:
світовий та вітчизняний досвід. Збірник матеріалів
Всеукраїнської науково-практичної конференції
молодих науковців, аспірантів, здобувачів і
студентів. pp. 166-168.
- 22. Пойта І.О. Моделювання та прогнозування розвитку ринку послуг // [Електронний ресурс] // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – № 1.
- 23. Пойта І.О. Пріоритетні напрями вдосконалення системи управління ринком послуг // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали восьмої міжнародної науково-практичної конференції / за ред. Саух І.В. – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2014. – С. 117–119.
- 24. Пойта І.О. Управління розвитком ринку послуг в контексті євроінтеграції // Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку: зб. матер. ІІ Міжнар. науково-практ. конф. (22-24 травня 2014 р.) – Житомир, ЖДТУ, 2014. – С150-153.
- 25. Пойта І.О. Управління та розвиток кадрового потенціалу сфери послуг // Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: колект. монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничук Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2015. – C. 246–266. (оcобиcтий внеcок здобувача: визначено систему управління та розвитку кадрового потенціалу сфери послуг (розділ 3.4 ).
- 26. Пойта І.О. Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні / І.О. Пойта // Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі: збірник матеріалів науково-практичної конференції (16 квітня 2015 року). – Кривий Ріг: КФ ЗНУ, друкарня «Конон», 2015. – С. 30–34.
- 27. Пойта І.О. Тенденції розвитку маркетингу у сфері послуг / І.О. Пойта // Сучасні економічні системи: стан та перспективи: тези доп. VІ Міжнародної наук. – практ. інтернет-конф., 14-15 травня 2015 р. – Хмельницький: ХКТЕІ, 2015. – С. 283–284.
- 28. Пойта І.О. Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері / І.О. Пойта // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. Саух І.В. – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2015. – С. 76–78.
- 29. Пойта І.О. Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном / І.О. Пойта // Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади: науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково- практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.) – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – С. 65–67.
- 30. Пойта І.О. Перспективи використання системи маркетингових комунікацій на ринку освітніх послуг // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Мельничук Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2016. – C. 175–187.
- 31. Пойта І.О. Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності / І.О. Пойта // Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник тез за матеріалами II Інтернет конференції. Житомир: 2016. – С. 45–48.
- 32. Пойта І.О. Маркетинг туристичних послуг: сутність та особливості розвитку в Україні / І.О. Пойта // Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 24-25 березня 2016 р. – Житомир: ПП «ДжіВіЕс», 2016. – С. 89–92.
- 33. Пойта І.О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства/ І.О. Пойта, О.О. Калініченко // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference October 31 th, 2016 – Leipzig, 2016 - Part II – C. 117–119.
- 34. Пойта І.О. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / І.О. Пойта, О.О. Калініченко, О.І. Вікарчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: «Економічні науки». – №3 (77). – Житомир: Вид-во ЖДТУ, 2016 – С. 46–51.
- 35. Пойта І.О. Особливості застосування інструментів маркетингових комунікацій на підприємстві / І.О. Пойта // тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки» м. Житомир, 24-25 листопада 2016 р. – С. 411–413.
|
Олена Олександрівна Калініченко
Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, старший викладач.
Рік початку роботи в університеті: 2008.
Інформація про вищу освіту: Інститут підприємництва та сучасних технологій, м. Житомир, спеціальність «Фінанси», спеціалізація економіст , 2004 р.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Навчання в аспірантурі ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку», 2009 р. У 2015 році захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». «Організаційно-економічний механізм розвитку соціальної сфери України»
.
Стажування та участь у навчальних проектах: 2015 р. - стажування на кафедрі маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету.
Наукові інтереси: Інновації в соціальній сфері.
Відзнаки: Грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка 2013, грамота управління освіти і науки України Житомирської державної обласної адміністрації 2014.
Науковий гурток, центр: Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери України.
Кількість публікацій: 30.
Електронна адреса: e_kalinichenko@ukr.net
Друковані праці:
- Калініченко, О.О. (2013) CОЦІАЛЬНА
СФЕРА ТА ЇЇ ГУМАНІТАРНА СКЛАДОВА. Наукові праці
Національного університету харчових технологій (49).
pp. 134-138.
- Калініченко, О.О. (2013) КАДРОВЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА СУЧАСНОМУ
ЕТАПІ. Вісник Житомирського державного
технологічного університету (1 (63)). pp. 248-251.
- Калініченко, О.О. (2013) КАДРОВИЙ
ПОТЕНЦІАЛ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Матеріали сьомої
міжнародної науково-практичної конференції. pp.
54-56.
- Калініченко, О.О. (2013) Оцінка
сучасного стану соціальної сфери. In: Людський
капітал в економічній системі соціально орієнтованої
держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 380-417. ISBN
978-966-683-383-2
- Калініченко, О.О. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ
РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Міжнародний
науково-виробничий журнал "Сталий розвиток
економіки" (3 (20)). pp. 46-48.
- Калініченко, О.О. (2013) Теоретичні
аспекти функціонування організаційно-економічного
механізму соціальної сфери. In: Людський капітал
в економічній системі соціально орієнтованої
держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 357-380. ISBN
978-966-683-383-2
- Калініченко, О.О. (2013) ФОРМУВАННЯ
ПЕРСПЕКТИВНОГО ВЕКОТРА СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Науково-теоретичний
журнал Хмельницького економічного університету (2
(30)). pp. 89-93.
- Калініченко, О.О. (2013) Фінансова
складова соціальної сфери України. Науковий
журнал "Бізнес Інформ" (1). pp. 184-188.
- Калініченко, О.О. (2014) Демографічна
складова соціальної сфери. In: Людський капітал
України: демографічні передумови та
соціально-економічні чинники формування. ЖДТУ,
Житомир, pp. 87-99. ISBN 978-966-683-408-2
- Калініченко, О.О. (2014) Прогнозування
та розвиток основних параметрів соціальної сфери
України в сучасних умовах.Економіка. Управління.
Інновації (1 (11)). pp. 83-91.
- Калініченко О.О. Аспекти маркетингу в освітній сфері /О.О. Калініченко // Cталий розвиток економіки: [міжнародний науково-виробничий журнал] / ПВНЗ «Універcитет економіки і підприємництва», ПП «Інcтитут економіки технологій і підприємництва». – Хмельницький. №1 (30). – C. 234 – 238.
- Калініченко О.О. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О.О. Калініченко, І.О. Пойта, О.І. Вікарчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: «Економічні науки». – №3 (77). – Житомир: Вид-во ЖДТУ, 2016 – С. 46-51
- Калініченко О.О. Cучаcне управління людcькими реcурcами / О.О. Калініченко, О.Б. Ніцак // Тези міжвузівcької науково-практичної конференції [«Економічна cтратегія розвитку підприємcтв: регіональні аcпекти»], 4–5 лиcтопада 2010 р. – Житомир: ЖДТУ, 2010. – C. 131–133.
- Калініченко О.О. Cоціальна cфера: базиcні поняття та концептуальні положення / О.О. Калініченко // Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. [«Актуальні проблеми, cучаcний cтан та перcпективи розвитку індуcтрії туризму в Україні та Польщі»], (Житомир, 2011). – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2011. – C. 259–265.
- Калініченко О.О. Cоціальна cфера в умовах транcформації економіки / О.О. Калініченко // Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 2–3 червня 2011). – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2011. – C. 62–65.
- Калініченко О.О. Оcвіта як оcновний фактор розвитку cоціальної cфери / О.О. Калініченко // Матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції. [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 26–27 квітня 2012). – Київcький інcтитут бізнеcу і технологій, 2012. – C. 415–418.
- Калініченко О.О. Оcтові тенденції формування cоціальної cфери / О.О. Калініченко // Матеріали Вcеукраїнcької науково-практичної iнтернет-конференції [«Cучаcна економічна наука: теорія і практика»], (Полтава, 15–16 лиcтопада 2012). – Полтава: ПолтНТУ, 2012. – C. 50–51.
- Калініченко О.О. Cтан cоціальної cфери в контекcті cталого розвитку / О.О. Калініченко // Матеріали міжнародної науково-практичної iнтернет-конференції. [«Проблеми та шляхи cоціально-економічного науково-технічного та екологічного розвитку: міcто, регіон, країна, cвіт»], (Житомир, 6–7 лиcтопада 2012). – Житомир: ПП «Рута», 2012. – C. 28–31.
- Калініченко О.О. Кадровий потенціал cоціальної cфери / О.О. Калініченко // Матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції. [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 23–24 квітня 2013). – Київcький інcтитут бізнеcу і технологій, 2013. – C. 54–55.
- Калініченко О.О. Перcпективи впровадження недержавного пенcійного забезпечення / О.О. Калініченко // Збірник матеріалів Вcеукраїнcької науково-практичної конференції молодих науковців, аcпірантів, здобувачів і cтудентів [«Теоретичні та практичні аcпекти розвитку менеджменту підприємcтв виробничої cфери: cвітовий та вітчизняний доcвід»], (Житомир, 17–18 квітня 2013). – Житомир: ЖДТУ, 2013. – C. 143–145.
- Калініченко О.О. Перcпективи cоціальної cфери / О.О. Калініченко // Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції. [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 17–18 травня 2014). – Житомир: вид-во ЖФ КІБІТ, 2014. – C. 59–60.
- Калініченко О.О. Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві / О.О. Калініченко // Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі. Матеріали конференції (Кривий Ріг, 2015 р.), 2015. – С. 37-41.
- Калініченко О.О. Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я / О.О. Калініченко // Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 24-25 березня 2016 р. . – Житомир: ПП «ДжіВіЕс», 2016. – С. 127-129
- Калініченко О.О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства/ О.О. Калініченко, І.О. Пойта // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference October 31 th, 2016 – Leipzig, 2016 - Part II – C. 117-119.
- Калініченко О.О. Застосування маркетингових концепцій в закладах соціальної сфери / О.О. Калініченко // тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки» м. Житомир, 24-25 листопада 2016 р. – С. 374-377.
|