| Ольга Іванівна Вікарчук   Посада, науковий ступінь, вчене звання: завідувач кафедри економіки і маркетингу, кандидат економічних наук, доцент. Рік початку роботи в університеті: 2008. Інформація про вищу освіту: Житомирський інженерно-технологічний інститут, «Менеджмент організацій», 1997. Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: У 2006 році закінчила аспірантуру Національного університету ім. Т.Г. Шевченка і захистила кандидатську дисертацію “ Концесія в трансформаційній економіці ”. Спеціальність 08.01.01. Економічна теорія. Стажування та участь у навчальних проектах: 2011 р. - стажування на кафедрі управління персоналом та економіки праці Житомирського державного технологічного університету;
				2015 р. - Житомирський національний агроекологічний університет за темою «Методика викладання дисциплін професійної та практичної підготовки бакалаврів напрямів «Маркетинг», «Менеджмент» та магістрів галузі знань «Менеджмент i адміністрування» (посвідчення №338 від 28.10.2015р.);
				2016 р. - курс навчання: користувач програмного забезпечення «ПАРУС-ПІДПРИЄМСТВО 7.40», модуль «Менеджмент i маркетинг» з правом викладання (сертифікат корпорації ПАРУС від 11.03.2016). Наукові інтереси: Міжнародний маркетинг, інноваційний маркетинг. Міжнародна діяльність: Співпраця з ВНЗ Франції та Польщі. Відзнаки: Нагороджена дипломом «Людина року 2008» та «Людина року 2009», грамотою відділу освіти Житомирської обласної державної адміністрації. Науковий гурток, центр: Стратегії розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві. Кількість публікацій: понад 80 наукових праць, з них 3 навчальних посібників із грифом МОН України, 4 монографії, 42 стаття у фахових виданнях. За версією google академія h-index: 2; h-10 index 1. Електронна адреса: viktoriya98@ukr.net Друковані праці: 
							Вікарчук, О.І. (2008) Інноваційна складова сучасної аграрної політики України. Наука й економіка. Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету. Вікарчук, О.І. (2009) Інвестиційний фактор у формуванні ресурсного потенціалу. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. Вікарчук, О.І. (2009) Інноваційний потенціал: основа розробки стратегії розвитку підприємства. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». 
							Збірник наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва». Вікарчук, О.І. (2009) Міжнародний туризм як форма інтеграційних процесів України. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі.  Вікарчук, О.І. (2009) Функції освітнього менеджменту як інструмент інноваційної педагогічної діяльності. Економіка. Управління. Інновації. Вікарчук, О.І. (2010) Інноваційний менеджмент в Україні як складова загальної системи управління підприємством. Вісник Житомирського державного технологічного університету Вікарчук, О.І. (2012) Інноваційна культура як складова інноваційного процесу. In: Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного та екологічного розвитку: місто, регіон, країна, світ. Вікарчук, О.І. (2013) Роль 
							інноваційної культури у процесі відродження людського капіталу. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 198-223. ISBN 978-966-683-383-2 Вікарчук, О.І. (2014) Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства.Економіка.Управління. Iнновації (1 (11)). pp. 25-36. Вікарчук, О.І. (2014) Концептуальні засади інноваційного розвитку корпоративної культури на підриємствах харчової промисловості. In: Людський капітал України: демографічні передумови та соціально-економічні чинники формування. ЖДТУ, Житомир ЖДТУ, pp. 289-307. ISBN 978-966-683-408-2 Вікарчук О.І. Особливості інноваційних підходів до формування культури організації / О.І. Вікарчук // Наука й економіка. Науково-технічний журнал Хмельницького економічного університету, 2013. – Вип. 2 (30). Вікарчук О.І. Еволюція формування інноваційної культури / О.І. Вікарчук // Сталий розвиток економіки: Міжнародний науково-виробничий журнал ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва», 2013 (20). – № 3.Вікарчук О.І. Інноваційна культура як функціональна підсистема інноваційного потенціалу підприємства / О.І. Вікарчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. – 2013. – № 1. – (Серія: Економічні науки).Вікарчук О.І. Особливості формування інноваційної культури підприємства / О.І. Вікарчук // Вісник соціально-економічних досліджень. Збірник наукових праць ; Одеський національний економічний університет. – 2013. – №1 (48).Вікарчук О.І. Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства [Електронний ресурс] / О.І. Вікарчук // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – № 1(11).Вікарчук О.І. Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: моногр. / О.І. Вікарчук; за заг. ред. к.е.н. доц. Мельничука Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2015. – С. 298–313.Вікарчук О.І. Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства / О.І. Вікарчук // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. Саух І.В. – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2015. – С. 20–22.Вікарчук О.І. Формування культури професійного спілкування фахівців-маркетологів / О.І. Вікарчук // Збірник матеріалів науково-практичної конференції [«Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі»], (Кривий Ріг, 16 квітня 2015). – Кривий Ріг. КФ ЗНУ, друкарня Конон, 2015. – С. 21–24. Вікарчук О.І. Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства / О.І. Вікарчук // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Мельничук Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2016. – C. 162–175.Вікарчук О.І. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції / О. І. Вікарчук // Міжнародний науково-виробничий журнал «Сталий розвиток економіки». – 2016. – № 1. – С. 61–67.Вікарчук О. І. Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку / О.І. Вікарчук // Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник тез за матеріалами II інтернет конференції. Житомир, 2016. – С. 45–48.Вікарчук О.І. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції / О.І. Вікарчук // Міжнародний науково-виробничий журнал «Сталий розвиток економіки». – 2016. - № 1.– С. 61-67. Вікарчук О.І. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О.І. Вікарчук, І.О. Пойта, О.О. Калініченко // Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету: [науковий журнал] ; Житомирcький державний технологічний університет. – 2016. – № 4. – C. 248–250. Вікарчук О.І.Перспективи міжнародного маркетингу як інтеграційно управлінської функції підприємства // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference October 31 th, 2016. – Leipzig, 2016. – Part I. – C. 124–126.Вікарчук О.І. Особливості та перспективи маркетингу інновацій // ТЕЗИ ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки» (24-25 листопада 2016 р.). – Житомир, 2016. – С. 342–344. | 
| Людмила Денисівна Павловська   Посада, науковий ступінь, вчене звання: професор кафедри економіки i маркетингу, кандидат економічних наук, професор. Рік початку роботи в університеті: 2014. Інформація про вищу освіту: Житомирський сільськогосподарський інститут. Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: аспірантура – 1980-1982, «Оптимізація галузевої структури сільськогосподарських підприємств». Стажування та участь у навчальних проектах: 2006 р. – стажування у Варшавському аграрному університеті за програмою ЮНЕСКО, 2007 р. – у Франції; 2011 р. – Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки» за спеціальністю «ціноутворення» (посвідчення №201 від 25.03.2011р.); 2015 р. – Житомирський національний агроекологічний університет за темою «Методика викладання дисциплін професійної та практичної підготовки бакалаврів напрямів «Маркетинг», «Менеджмент» та магістрів галузі знань «Менеджмент i адміністрування» (посвідчення №337 від 28.10.2015р.); 2016 р. – курс навчання: користувач програмного забезпечення «ПАРУС-ПІДПРИЄМСТВО 7.40» модуль «Менеджмент i маркетинг» з правом викладання (сертифікат корпорації ПАРУС від 11.03.2016). Наукові інтереси: Маркетингові дослідження та зростання конкурентоспроможності підприємств. Міжнародна діяльність: Член правління наукового міжнародного видання «Проблеми світового сільського господарства» (м. Варшава). Відзнаки: Заслужений економіст України; занесена до книги «Видатні економісти-аграрники». Науковий гурток, центр: Керівництво написанням 10 кандидатських дисертацій, з них 9 – захищено. Кількість публікацій: 145, в т. ч.: один патент на винахід; 11 монографій; 3 навчальних  посібника, в т. ч. 1 – з грифом МОНу; 75 наукових та 54 навчально-методичні публікації. Електронна адреса: l.pavlovskaya@mail.ru Друковані праці: 
							Павловська Л.Д. Еколого-економічні основи виробництва і використання кормів у зоні радіоактивного забруднення: монографія / Л.Д. Павловська, В.П. Славов. – К.: Світ, 1999. – 175 с.Павловська Л.Д. Рекомендації до методики та активізації викладання економічних дисциплін / Л.Д. Павловська. – Житомир: ДАУ, 2004. – 35 с.Pavlovska L. Regional peculiarities of the post-privatization development of Ukraine’s agrarian sector in the context of integrating into the European Union / L. Pavlovska // Problemy rolnictwa swiatowego, Warszawa: SGGW, tom XII, 2004. – P. 220–227. Pavlovska L. The estimation of possible economic effects of Ukraine?s integration into the European Union / L. Pavlovska // Annals of The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists. – Warszawa – Poznan, 2005, Vol.VII, №.6. – Р. 89–93.Pawlowska L.  Czynnikowa ekonometryczna analiza dochodow pczedsiebiorstw przewmyslu piekarniczego / L. Pawlowska, M. Piereligin // Roczniki naukowe/ Warszawa- Poznan-Zamosc, 2005. – tom VII. – zeszet 7a, P. 12-17.Pawlowska L. Ocena mozliwych skutkow ekonomicznych integracji Ukrainy z Unia Europejska / L. Pawlowska // Roczniki naukowe. Warszawa - Poznan-Zamosc, 2005. – tom VII. – zeszet 7a, P. 18–22.Pawlowska L., Iacenko O. Pozucia konkurencyjna ukrainskich productow rolno-spozywczych na rynku swiatowym / L. Pawlowska // Problemy rolnictwa swiatowego. Rolnictwo i gospodarka zywnosciowa Polski w ramach Unii Europejskiej. Warszawa – SGGW, том XV, 2006. – Р. 321–329.Pawlowska L., Iacenko O. Eurointegracyjny kierunek rolnictwa Ukrainy – aspekt regionalny / L. Pawlowska // Zeszyty naykowe SGGW w Warszawie “Ekonomika i organizacja gospodarki zywnosciowej”. – Warszawa, 2006, NR 61. – Р. 151–158.Павловская Л.Д. К проблеме становления инфраструктуры аграрного сектора Украины / Л.Д. Павловская. – Management theory and studies for rural business and infrastructure development. Proceedings of international Scientific Conference, Lithuanian University of Agriculture. – Vilnyus – 2006. – С. 248–251.Павловська Л.Д. До шляхів подолання інвестиційної кризи в сільському господарстві України / Л.Д. Павловська, В.М. Ходаківський. – Формування ринкової економіки: зб. наук. праць: спец. вип. Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – К:. КНЕУ, 2009. – С. 586–593. Павловська Л.Д. Економіка підприємства / Л.Д. Павловська. – Житомир: Вид-во ЖНАЕУ, 2011. – 612 с. (Гриф Міністерства освіти і науки України).Павловська Л.Д. Ефективність використання виробничих ресурсів хлібопекарської промисловості: монографія / Л.Д. Павловська, М.М. Перелигін. – Житомир: ПП «Рута», 2006. – 178 с.Павловська Л.Д. Євроінтеграційний вектор розвитку аграрного сектора економіки: монографія / Л.Д. Павловська, О.М. Яценко. – Житомир: Вид-во ЖНАЕУ, 2009. – 328 с. Павловська Л.Д. Економічне моделювання факторних ознак матеріаловіддачі сільськогосподарських підприємств / Л.Д. Павловська, Н.К. Мрачковська // Економіка підприємства: теорія і практика: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції 21.10. 2010 р. – К.: КНЕУ, 2010. – С. 202–205. Павловська Л.Д. Забезпечення конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств: монографія / Л.Д. Павловська, М.В. Заходим. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2011. – 207 с.Павловська Л.Д. Формування конкурентоспроможності продукції типових сільськогосподарських підприємств: монографія / Л.Д. Павловська, С.О. Маковська. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2012. – 204 с.Павловська Л.Д. Інноваційна складова зростання ефективності кормовиробництва: монографія / Л.Д. Павловська, І.Ф. Грабчук. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2012. – 314 с.Павловська Л.Д. Системний підхід до формування та використання виробничого потенціалу сільськогосподарських підприємств: монографія / Л.Д. Павловська, Н.К. Мрачковська. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2013. – 272 с. Павловська Л.Д. Інвестиційне забезпечення економічного розвитку сільськогосподарських підприємств: монографія / Л.Д. Павловська, В.М. Ходаківський. – Житомир: Вид-во «Полісся», 2015. – 236 c.Павловська Л.Д. Стратегія блакитного океану молокопереробної галузі [Електронний ресурс] / Л.Д. Павловська, Д.В. Павловський. – Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. - Al Ghurair Printing and Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – p. 352-356.Павловська Л.Д. Маркетингові інструменти в системі забезпечення конкурентного статусу м’ясопереробних підприємств / Л.Д. Павловська, О.В. Косович // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обгрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Мельничука Д.П. – Житомир: Видавець О.О. Євенок, 2016. – С. 151-161. | 
| Інна Олександрівна Клімова   Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, старший викладач. Рік початку роботи в університеті: 2014. Інформація про вищу освіту: Вінницький державний університет ім. М. Коцюбинського. Спеціальність: Математика і фізика. Кваліфікація: вчитель математики, фізики та астрономії. Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: У 2011 році закінчила аспірантуру Національної академії статистики, обліку та аудиту Державної служби статистики України і захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.00.10 – «Статистика». «Статистичне вивчення ринку сільськогосподарської продукції». Стажування та участь у навчальних проектах: 2015 р. ¬ стажування на кафедрі економіки підприємства навчально-наукового інституту економіки і менеджменту Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне). Наукові інтереси: Статистичне вивчення товарного ринку; математичне моделювання економічних процесів. Науковий гурток, центр: Проблемна група з питань маркетингу на підприємствах переробної галузі. Електронна адреса: inaleks@list.ru Друковані праці: 
							Клімова, І.О. (2008) Порівняльний аналіз статистичних показників урожайності 
							сільськогосподарських культур Житомирської області 
							та досліджуваного господарства. Прикладна 
							статистика: проблеми теорії та практики (3). pp. 
							409-419.Клімова , І.О. (2008) Статистичне вивчення врожайності картоплі в Україні. Науковий 
							вісник Державної академії статистики, обліку і 
							аудиту (3 (20)). pp. 11-18.Клімова, І.О. (2009) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ УРОЖАЙНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ КУЛЬТУР У 
							ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Вісник Житомирського 
							державного технологічного університету (3 (49)). pp. 
							238-240.Клімова , І.О. (2009) Статистичний аналіз ринку картоплі. Науковий 
							вісник Державної академії статистики, обліку та 
							аудиту (4 (25)). pp. 17-20.Клімова, І.О. (2010) СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПЕРВИННОЇ 
							СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОГО 
							РЕГІОНУ. Вісник Житомирського державного технологічного 
							університету. Економічні науки. (2 (52)). pp. 
							329-335. Клімова, І.О. (2011) Ринок 
							сільськогосподарської продукції: особливості розвитку та проблемні питання формування інфраструктури. Прикладна 
							статистика: проблеми теорії та практики. (8). pp. 
							138-147.Клімова, І.О. (2011) Статистичні інформаційні джерела як основа ринкових досліджень. Вісник 
							Житомирського державного технологічного університету. Економічні науки. (1 (55)). pp. 326-328.Клімова, І.О. (2014) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ РАЙОНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПОКАЗНИКАМИ 
							СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ. Економіка. 
							Управління. Інновації. (13). pp. 56-61.  1.	Клімова І.О. Кластеризація районів Житомирської області за показниками сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / І.О. Клімова. // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – № 1.Клімова І.О. Аналіз рівня конкурентоспроможності експорту та імпорту послуг України / І.О. Клімова, А.С. Андрушко // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Саух. – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2014. – С. 53–55.Клімова І.О. Сучасний стан та тенденціїх використання трудового потенціалу у сільськогосподарських підприємствах // Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: моногр. / за заг. ред. к.е.н. доц. Мельничука Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2015. – С. 225-233.Клімова І.О. Особливості розвитку та проблемні питання функціонування ринку сільськогосподарської продукції / І.О. Клімова // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Д.П. Мельничук. – Житомир: ЖДТУ, 2016. – C. 175–187.Клімова І.О. Перспективи бенчмаркінгу в аграрному секторі / І.О. Клімова // Матеріали Х міжнародної науково-практичної конференції [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 28-29 квітня 2016). – Житомир: вид-во ЖФ КІБІТ, 2016. – C. 78–80.Клімова І.О. Особливості розвитку та проблемні питання функціонування ринку сільськогосподарської продукції / І.О. Клімова // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Мельничук Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2016. – C. 175–187.Клімова І.О. Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні / І.О. Клімова // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference October 31 th, 2016 – Leipzig, 2016. – Part I. – C. 133–134 | 
| Сергій Миколайович Ніколаєнко   Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, старший викладач кафедри економіки та маркетингу. Рік початку роботи в університеті: 2008. Інформація про вищу освіту: вища економічна освіта. Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: робота виконана в Державній установі «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України». Захист відбувся у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» Міністерства освіти і науки України «Організаційно-економічний механізм розвитку медичного страхування». Стажування та участь у навчальних проектах: Житомирський національний агроекономічний університет; стажування на кафедрі маркетингу; тема: «Підвищення професійного рівня викладання курсу маркетингове ціноутворення»; посвідчення підвищення кваліфікації (стажування) №350 від 23.11.2015 р. Наукові інтереси: Страхування, маркетингове ціноутворення, мікроекономіка. Відзнаки: Нагороджена дипломом «Людина року 2008» та «Людина року 2009», грамотою відділу освіти Житомирської обласної державної адміністрації. Науковий гурток, центр: Формування споживчого попиту на товари  та послуги. Кількість публікацій: 23. Електронна адреса: nikolayenko_sm@mail.ru Друковані праці: 
							Ніколаєнко, С. М. (2008) Асиметрична інформація на ринку медичного страхування. Продуктивні 
							сили і регіональна економіка. Збірник наукових праць РВПС України НАН України. Ніколаєнко, С. М. (2011) Ризик-менеджмент у медичному страхуванні. Наукові праці МАУП, 
							2011, вип. 3(30), с. 141–144.Ніколаєнко, С. М. (2013) ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКУ ДОБРОВІЛЬНОГО МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ. Економіка. Управління. Інновації. Ніколаєнко, С. М. (2013) Соціальні аспекти функціонування медичного страхування. In: 
							Людський капітал в економічній системі соціально 
							орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 334-357. 
							ISBN 978-966-683-383-2 Ніколаєнко С. М. Особливості обов’язкового та добровільного медичного страхування / С. М. Ніколаєнко // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. – 2001. – № 503. – C. 64–67.Ніколаєнко С. М. Ціноутворення на ринку добровільного медичного страхування / С. М. Ніколаєнко // Економіка : проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць : в 4 т. – Том 1. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2005. – Вип. 203. – C. 217–221.Ніколаєнко С. М. Соціально-економічне значення добровільного медичного страхування / С. М. Ніколаєнко // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна «Проблеми стійкого соціально-економічного розвитку України» – 2006. – № 730. – С. 179–186.Ніколаєнко С. М. Асиметрична інформація на ринку медичного страхування / С. М. Ніколаєнко // Продуктивні сили і регіональна економіка : зб. наук. пр. : у 2 ч. / РВПС України НАН України. – К. : РВПС України НАН України, 2008. – Ч. 2. – С. 331–335.Ніколаєнко С. М. Ризик-менеджмент у медичному страхуванні / С. М. Ніколаєнко // Наукові праці МАУП. – 2011. – Вип. 3 (30). – С. 141–144.Ніколаєнко С. М. Основні тенденції розвитку ринку медичного страхування в Україні / С. М. Ніколаєнко // БізнесІнформ. – 2013. – № 1. – С. 281–287.Ніколаєнко С. М. Прогнозування розвитку ринку добровільного медичного страхування [Електронний ресурс] / С. М. Ніколаєнко // Економіка. Управління. Інновації. – 2013. – Вип. № 2 (10).Ніколаєнко С. М. Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування [Електронний ресурс] / С. М. Ніколаєнко // Економіка. Управління. Інновації. – 2016. – № 3. | 
| Ірина Олександрівна Пойта   Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, старший викладач. Рік початку роботи в університеті: 2008. Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет імені Івана Франка, спеціальність «Менеджмент організацій», спеціалізація менеджер-економіст, 2008 р.. Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Навчання в аспірантурі ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку», 2009 р. У 2015 році захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». «Формування та розвиток ринку послуг в умовах євроінтеграції». Стажування та участь у навчальних проектах: 2015 р. - стажування на кафедрі маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету. Наукові інтереси: Український ринок послуг. Відзнаки: Грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015 рік. Науковий гурток, центр: Проблемна група з питань маркетингу на підприємствах переробної галузі. Кількість публікацій: 34. Електронна адреса: irynapoyta@gmail.com Друковані праці: 
							Гольцман, І.О. (2009) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку 
							індустрії туризму в Україні: Матеріали другої 
							міжнародної науково-практичної конференції. pp. 
							102-103. Гольцман, І.О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні 
							проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії 
							туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої 
							міжнародної науково-практичної конференції. pp. 
							132-136. Гольцман, І.О. (2009) РОЛЬ 
							МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 
							ПЕРСОНАЛОМ. Економіка. Управління. Інновації. 
							pp. 131-136. Гольцман, І.О. (2009) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ В КАДРОВОМУ 
							МЕНЕДЖМЕНТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 
							КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Конкурентоспроможність в 
							умовах глобалізації: реалії, проблеми та 
							перспективи: Матеріали третьої Міжнародної 
							науково-практичної конференції. pp. 108-111. Гольцман, І.О. (2010) РОЗВИТОК РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Продуктивні 
							сили і регіональна економіка. pp. 280-284. Гольцман, І.О. (2010) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РИНКОВОЇ 
							ЕКОНОМІКИ. Економічна стратегія розвитку 
							підприємств: регіональні аспекти: Матеріали 
							Міжвузівської науково-практичної конференції. pp. 
							45-47. Пойта, І.О. (2011) АНАЛІЗ 
							ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ 
							ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ.Конкурентоспроможність в 
							умовах глобалізації: реалії, проблеми та 
							перспективи: Матеріали п'ятої міжнародної 
							науково-практичної конференції . pp. 65-67. Пойта, І.О. (2011) Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні. Наука 
							й економіка, 4 (24). pp. 162-164. Пойта, І.О. (2011) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Актуальні 
							проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку 
							індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали V 
							міжнародної науково-практичної конференції. pp. 
							183-188. Пойта, І.О. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Національне 
							господарство України: теорія і практика управління. 
							pp. 204-209.  Пойта, І.О. (2012) СФЕРА 
							ПОСЛУГ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Економіка 
							природокористування і охорони довкілля. pp. 204-209. Пойта, І.О. (2013) АНАЛІЗ 
							СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ УКРАЇНИ. Вісник 
							Одеського національного університету, 18. pp. 35-39. Пойта, І.О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ. Актуальні 
							проблеми соціальної сфери. pp. 75-77. Пойта, І.О. (2013) ОЦІНКА 
							СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ ПОСЛУГ. Вісник 
							Житомирського державного технологічного університету 
							(1 (63)). pp. 306-309. Пойта, І.О. (2013) Основні 
							фактори і чинники впливу на розвиток ринку послуг. Міжнародний 
							науковий економічний журнал (1). pp. 170-174. Пойта, І.О. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ 
							ЕКОНОМІКИ. Наукові праці НУХТ (49). pp. 157-161. Пойта, І.О. (2013) ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ СТАЛОГО 
							РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки (3). pp. 
							68-70. Пойта, І.О. (2013) СВІТОВИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО 
							ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ.Економіка в умовах 
							сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, 
							країн: матеріали міжнародної наукової конференції. 
							pp. 29-31. Пойта, І.О. (2013) СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Конкурентоспроможність 
							в умовах глобалізації: реалії, проблеми та 
							перспективи: Матеріали сьомої міжнародної 
							науково-практичної конференції . pp. 166-168. Пойта , І.О. (2013) ДІАГНОСТИКА РИНКУ ПОСЛУГ. Теоретичні та практичні аспекти 
							розвитку менеджменту підприємств виробничої сфери: 
							світовий та вітчизняний досвід. Збірник матеріалів 
							Всеукраїнської науково-практичної конференції 
							молодих науковців, аспірантів, здобувачів і 
							студентів. pp. 166-168. 22.	Пойта І.О. Моделювання та прогнозування розвитку ринку послуг // [Електронний ресурс] // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – № 1. 23.	Пойта І.О. Пріоритетні напрями вдосконалення системи управління ринком послуг // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали восьмої міжнародної науково-практичної конференції / за ред. Саух І.В. – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2014. – С. 117–119.24.	Пойта І.О. Управління розвитком ринку послуг в контексті євроінтеграції // Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку: зб. матер. ІІ Міжнар. науково-практ. конф. (22-24 травня 2014 р.) – Житомир, ЖДТУ, 2014. – С150-153. 25.	Пойта І.О. Управління та розвиток кадрового потенціалу сфери послуг // Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: колект. монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничук Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2015. – C. 246–266. (оcобиcтий внеcок здобувача: визначено систему управління та розвитку кадрового потенціалу сфери послуг (розділ 3.4 ).26.	Пойта І.О. Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні / І.О. Пойта // Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі: збірник матеріалів науково-практичної конференції (16 квітня 2015 року). – Кривий Ріг: КФ ЗНУ, друкарня «Конон», 2015. – С. 30–34.27.	Пойта І.О. Тенденції розвитку маркетингу у сфері послуг / І.О. Пойта // Сучасні економічні системи: стан та перспективи: тези доп. VІ Міжнародної наук. – практ. інтернет-конф., 14-15 травня 2015 р. – Хмельницький: ХКТЕІ, 2015. – С. 283–284.28.	Пойта І.О. Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері / І.О. Пойта // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. Саух І.В. – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2015. – С. 76–78.29.	Пойта І.О. Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном / І.О. Пойта // Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади: науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково- практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.) – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – С. 65–67.30.	Пойта І.О. Перспективи використання системи маркетингових комунікацій на ринку освітніх послуг // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. Мельничук Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2016. – C. 175–187.31.	Пойта І.О. Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності / І.О. Пойта // Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник тез за матеріалами II Інтернет конференції. Житомир: 2016. – С. 45–48.32.	Пойта І.О. Маркетинг туристичних послуг: сутність та особливості розвитку в Україні / І.О. Пойта // Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 24-25 березня 2016 р. – Житомир: ПП «ДжіВіЕс», 2016. – С. 89–92.33.	Пойта І.О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства/ І.О. Пойта, О.О. Калініченко // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference October 31 th, 2016 – Leipzig, 2016 - Part II – C. 117–119.34.	Пойта І.О. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / І.О. Пойта, О.О. Калініченко, О.І. Вікарчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: «Економічні науки». – №3 (77). – Житомир: Вид-во ЖДТУ, 2016 – С. 46–51.35.	Пойта І.О. Особливості застосування інструментів маркетингових комунікацій на підприємстві / І.О. Пойта // тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки» м. Житомир, 24-25 листопада 2016 р.  – С. 411–413. | 
| Олена Олександрівна Калініченко   Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат економічних наук, старший викладач. Рік початку роботи в університеті: 2008. Інформація про вищу освіту: Інститут підприємництва та сучасних технологій, м. Житомир, спеціальність  «Фінанси», спеціалізація економіст , 2004 р. Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: Навчання в аспірантурі ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку», 2009 р. У 2015 році захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством». «Організаційно-економічний механізм розвитку соціальної сфери України»
. Стажування та участь у навчальних проектах: 2015 р. - стажування на кафедрі маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету. Наукові інтереси: Інновації в соціальній сфері. Відзнаки: Грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка 2013,  грамота управління освіти і науки України Житомирської державної обласної адміністрації 2014. Науковий гурток, центр: Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери України. Кількість публікацій: 30. Електронна адреса: e_kalinichenko@ukr.net Друковані праці: 	
							Калініченко, О.О. (2013) CОЦІАЛЬНА 
							СФЕРА ТА ЇЇ ГУМАНІТАРНА СКЛАДОВА. Наукові праці 
							Національного університету харчових технологій (49). 
							pp. 134-138. Калініченко, О.О. (2013) КАДРОВЕ 
							ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА СУЧАСНОМУ 
							ЕТАПІ. Вісник Житомирського державного 
							технологічного університету (1 (63)). pp. 248-251. Калініченко, О.О. (2013) КАДРОВИЙ 
							ПОТЕНЦІАЛ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Матеріали сьомої 
							міжнародної науково-практичної конференції. pp. 
							54-56. Калініченко, О.О. (2013) Оцінка 
							сучасного стану соціальної сфери. In: Людський 
							капітал в економічній системі соціально орієнтованої 
							держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 380-417. ISBN 
							978-966-683-383-2 Калініченко, О.О. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ 
							РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Міжнародний 
							науково-виробничий журнал "Сталий розвиток 
							економіки" (3 (20)). pp. 46-48. Калініченко, О.О. (2013) Теоретичні 
							аспекти функціонування організаційно-економічного 
							механізму соціальної сфери. In: Людський капітал 
							в економічній системі соціально орієнтованої 
							держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 357-380. ISBN 
							978-966-683-383-2 Калініченко, О.О. (2013) ФОРМУВАННЯ 
							ПЕРСПЕКТИВНОГО ВЕКОТРА СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Науково-теоретичний 
							журнал Хмельницького економічного університету (2 
							(30)). pp. 89-93. Калініченко, О.О. (2013) Фінансова 
							складова соціальної сфери України. Науковий 
							журнал "Бізнес Інформ" (1). pp. 184-188. Калініченко, О.О. (2014) Демографічна 
							складова соціальної сфери. In: Людський капітал 
							України: демографічні передумови та 
							соціально-економічні чинники формування. ЖДТУ, 
							Житомир, pp. 87-99. ISBN 978-966-683-408-2 Калініченко, О.О. (2014) Прогнозування 
							та розвиток основних параметрів соціальної сфери 
							України в сучасних умовах.Економіка. Управління. 
							Інновації (1 (11)). pp. 83-91. Калініченко О.О. Аспекти маркетингу в освітній сфері /О.О. Калініченко // Cталий розвиток економіки: [міжнародний науково-виробничий журнал] / ПВНЗ «Універcитет економіки і підприємництва», ПП «Інcтитут економіки технологій і підприємництва». – Хмельницький. №1 (30). – C. 234 – 238. Калініченко О.О. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О.О. Калініченко, І.О. Пойта, О.І. Вікарчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: «Економічні науки». – №3 (77). – Житомир: Вид-во ЖДТУ, 2016 – С. 46-51Калініченко О.О. Cучаcне управління людcькими реcурcами / О.О. Калініченко, О.Б. Ніцак // Тези міжвузівcької науково-практичної конференції [«Економічна cтратегія розвитку підприємcтв: регіональні аcпекти»], 4–5 лиcтопада 2010 р. – Житомир: ЖДТУ, 2010. – C. 131–133.Калініченко О.О. Cоціальна cфера: базиcні поняття та концептуальні положення / О.О. Калініченко // Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. [«Актуальні проблеми, cучаcний cтан та перcпективи розвитку індуcтрії туризму в Україні та Польщі»], (Житомир, 2011). – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2011. – C. 259–265. Калініченко О.О. Cоціальна cфера в умовах транcформації економіки / О.О. Калініченко // Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції   [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 2–3 червня 2011). – Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2011. – C. 62–65. Калініченко О.О. Оcвіта як оcновний фактор розвитку cоціальної cфери / О.О. Калініченко // Матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції. [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 26–27 квітня  2012). – Київcький інcтитут бізнеcу і технологій, 2012. – C. 415–418. Калініченко О.О. Оcтові тенденції формування cоціальної cфери / О.О. Калініченко // Матеріали Вcеукраїнcької науково-практичної iнтернет-конференції [«Cучаcна економічна наука: теорія і практика»], (Полтава, 15–16 лиcтопада  2012). – Полтава: ПолтНТУ, 2012. – C. 50–51.Калініченко О.О. Cтан cоціальної cфери в контекcті cталого розвитку / О.О. Калініченко // Матеріали міжнародної науково-практичної iнтернет-конференції. [«Проблеми та шляхи cоціально-економічного науково-технічного та екологічного розвитку: міcто, регіон, країна, cвіт»], (Житомир, 6–7 лиcтопада  2012). – Житомир: ПП «Рута», 2012. – C. 28–31.Калініченко О.О. Кадровий потенціал cоціальної cфери / О.О. Калініченко // Матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції. [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 23–24 квітня  2013). – Київcький інcтитут бізнеcу і технологій, 2013. – C. 54–55. Калініченко О.О. Перcпективи впровадження недержавного пенcійного забезпечення / О.О. Калініченко // Збірник матеріалів Вcеукраїнcької науково-практичної конференції молодих науковців, аcпірантів, здобувачів і cтудентів [«Теоретичні та практичні аcпекти розвитку менеджменту підприємcтв виробничої cфери: cвітовий та вітчизняний доcвід»], (Житомир, 17–18 квітня 2013). – Житомир: ЖДТУ, 2013. – C. 143–145.Калініченко О.О. Перcпективи cоціальної cфери / О.О. Калініченко // Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції. [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»], (Житомир, 17–18 травня  2014). – Житомир: вид-во ЖФ КІБІТ, 2014. – C. 59–60. Калініченко О.О. Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві / О.О. Калініченко // Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі. Матеріали конференції (Кривий Ріг, 2015 р.), 2015. – С. 37-41.Калініченко О.О. Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я / О.О. Калініченко // Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 24-25 березня 2016 р. . – Житомир: ПП «ДжіВіЕс», 2016. – С. 127-129Калініченко О.О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства/ О.О. Калініченко, І.О. Пойта // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference October 31 th, 2016 – Leipzig, 2016 - Part II – C. 117-119.Калініченко О.О. Застосування маркетингових концепцій в закладах соціальної сфери / О.О. Калініченко // тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки» м. Житомир, 24-25 листопада 2016 р. – С. 374-377. |