Соціально-психологічний факультет
Про факультет | Деканат | Кафедри факультету | Студентське братство | Проекти факультету | Новини |
Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Кафедру економіки та менеджменту було створено 2003 року. Її очолила кандидат економічних наук, доцент Обіход Світлана Вікторівна. З лютого по жовтень 2007 року посаду завідувача кафедри обійняла доктор економічних наук, професор Масловська Людмила Цезарівна. З жовтня 2007 кафедру очолила кандидат економічних наук, доцент Вікарчук Ольга Іванівна. У результаті поділу кафедри у вересні 2012 року було створено кафедру економіки й маркетингу, завідувачем якої стала кандидат економічних наук, доцент Вікарчук Ольга Іванівна, та кафедра менеджменту й адміністрування, яку очолила доктор економічних наук, професор Харчишина Олена Володимирівна. З вересня 2014 по вересень 2017 року завідувачем була кандидат економічних наук, доцент Карпюк Ольга Анатоліївна. У вересні 2017 року в результаті об’єднання кафедр було створено кафедру економіки, менеджменту та маркетингу, яку очолила кандидат економічних наук, доцент Вікарчук Ольга Іванівна. Сьогодні кафедру економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи очолює к.е.н., доцент кафедри Клімова Інна Олександрівна.
В складі кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи працює 3 доктори наук та 9 кандидатів наук, серед яких: 2 професори та 10 доцентів.

Кафедра є випусковою для студентів спеціальностей:
- 073 «Менеджмент» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»;
- 075 «Маркетинг» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»;
- 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»;
- 073 «Менеджмент» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр».
Викладачі кафедри постійно підвищують рівень своєї наукової та практичної підготовки, кваліфікацію та проходять стажування у провідних навчальних та науково-дослідних установах України та Європи, серед них:
- Поліський національний університет
- Державний університет “Житомирська політехніка”
- Львівський університет бізнесу та права
- Міжрегіональна Академія управління персоналом
- Університет страхування і фінанасів (ВУЗВ, Болгарія (Софія))
- Варшавський університет, Ягелонський університет у Кракові
- Державний університет ім. С. Баторія в Скерневицях (Польща)
- Люблінський Католицький університет Яна Павла ІІ
- University of Silesia in Katowice Poland
Наукова діяльність кафедри сформована в таких напрямах:
- Оптимальне планування виробництва промислових підприємств в умовах ринку.
- Удосконалення методів оцінки соціально-економічної ефективності інвестиційних та інноваційних проектів.
- Дослідження товарів споживчого ринку.
- Оцінка ефективності структури маркетингових служб підприємства.
- Ресурсний потенціал соціальної сфери України та економічний механізм його відтворення.
- Управління відділом маркетингу на підприємствах.
- Розвиток інноваційної діяльності
За результатами досліджень видаються підручники, навчальні посібники, монографії, збірники наукових статей, статті в наукових журналах. Викладачі кафедри активно беруть участь в Міжнародних та Всеукраїнських наукових конференціях.
На базі кафедри працює 6 наукових гуртків та 2 проблемні групи:
- «Розвиток корпоративної і соціальної відповідальності» – науковий керівник старший викладач І.В. Мосійчук;
- «Розвиток інноваційного менеджменту і логістики» – науковий керівник старший викладач К.М. Кащук;
- «Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві» – науковий керівник доцент І.О. Клімова;
- «Новітній маркетинг» – науковий керівник доцент Ірина Пойта
- «Сучасні проблеми розвитку управління в Україні» – науковий керівник старший викладач О.О. Калініченко;
- «Економіка та організація готельно-ресторанного бізнесу» – науковий керівник доцент С.І. Павлова.
- Проблемна група «Креативний менеджер» – науковий керівник професор І.В. Саух;
Під керівництвом викладачів кафедри студенти беруть активну участь у міжвузівських та міжнародних конференціях, конкурсах наукових робіт та займають призові місця. Щорічно проводяться міжвузівські студентські науково-практичні конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» та «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку».
Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи – це:
- співпраця з міжнародними організаціями та закладами вищої освіти;
- залучення провідних європейських експертів з метою обміну досвідом в галузі економіки та сфери обслуговування (SES);
- залучення провідних практиків і професіоналів у рамках проектів «PRO Студії від професіоналів» та «Запрошені професори»;
- участь студентів у міжвузівських та міжнародних конференціях;
- можливість проходження практики у найбільших ресторанних та готельних мережах, фінансових. державних та рекламних установах з можливістю подальшого працевлаштування;
- можливість проходження міжнародної виробничої ресторанної практики у рамках співпраці з Асоціацією U.C.M. — Italy «Середземноморський союз шеф-кухарів — Italy» (Фоджа, Італія) за підтримки школи італійської кухні Settima Luna.
- сучасне обладнання та лабораторії;
- різноманітне творче студентське життя.
Кафедра здійснює підготовку маркетологів, менеджерів, економістів, фахівців з готельної та ресторанної справи. Підготовка здійснюється за рахунок коштів державного бюджету або коштів фізичних/юридичних осіб. Термін навчання для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти складає 3 роки 10 місяців – повний термін навчання, 2 роки 10 місяців – скорочений термін навчання; термін навчання для здобуття другого(магістерського) рівня вищої освіти – 1 рік 4 місяці.
Сьогодні ви маєте зробити складний і відповідальний крок, від якого залежить ваше майбутнє. Ви обираєте професію, яка матиме попит на ринку праці впродовж багатьох років та сприятиме розкриттю ваших здібностей. Пам’ятайте, що фундаментом майбутнього успіху є знання та навички, одержані в університеті.