Соціально-психологічний факультет

Про факультет Деканат Кафедри факультету Студентське братство КМС Проекти факультету Новини

Які ЗНО потрібно скласти, щоб стати студентом СПФ

Конкурсні предмети Спеціальності (і конкурсні предмети)
  Соціальна робота Менеджмент Маркетинг Психологія
Обов'язковий предмет та вага результату у %

Українська мова та

література

30%

Українська мова та

література

30%

Українська мова та

література

30%

Українська мова та

література

30%

Встановлений ВНЗ (обов'язковий) та вага результату у %

Історія України

35%

Математика

35%

Математика

35%

Біологія 

30%

На вибір вступника з встановленого ВНЗ переліку та вага результату у %

1)Біологія

2)Іноземна мова (Англійська)

35%

1) Історія України

2) Географія

3) Іноземна мова (Англійська)

35%

 

1) Історія України

2) Іноземна мова (Англійська)

3) Географія

35%

 

1)Історія України

2)Іноземна мова (Англійська)

30%

 
Призери ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України 5% 5% 5% 5%
  100 б. 100 б. 100 б. 100 б.

 

Хто може стати студентом СПФ

Форми перехресного вступу БАКАЛАВР: СПЕЦІАЛЬНОСТІ (і конкурсні предмети)
Психологія Менеджмент Маркетинг Соціальна робота
з Бакалавра на іншого бакалавра на 2-й курс іншої форми навчання (наприклад, студенти, які навчаються за спеціальністю «Біологія» денної форми можуть додатково вступити на спеціальність «Психологія» заочної форми навчання) Назва вступного випробування   Біологія Математика Математика Історія України
СПЕЦІАЛІСТ: СПЕЦІАЛЬНОСТІ (і конкурсні предмети)
Спеціаліст  Назва вступного випробування Загальна,  вікова та педагогічна психологія Менеджмент в галузі   Соціальна робота
Перехресний вступ на Спеціаліста (наприклад, якщо Ви маєте диплом бакалавра зі спеціальності «Туризм», то можете вступити на спеціальність «Менеджмент») Назва вступного випробування Вікова та соціальна психологія Теорія організацій   Соціальна психологія
термін навчання (денна та заочна форма) 10 міс.  10 міс.    10 міс. 
МАГІСТР: СПЕЦІАЛЬНОСТІ (і конкурсні предмети)
Магістр Назва вступного випробування Загальна,  вікова та  педагогічна психологія Менеджмент в галузі   Соціальна робота
Перехресний вступ на Магістра (наприклад, якщо Ви маєте диплом бакалавра зі спеціальності «Філологія», то можете вступити на спеціальність «Психологія» або «Соціальна робота» ) Назва вступного випробування Вікова та соціальна психологія Теорія організацій   Соціальна психологія 
термін навчання (денна та заочна форма) 1 рік 5 міс. / 1 рік 10 міс. 1 рік 5 міс. / 1 рік 10 міс.   1 рік 5 міс. / 1 рік 10 міс.

СКАЧАТИ "ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО УНІВЕРСИТЕТУ У 2016 РОЦІ"

 

Наша адреса

10008 м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 40, корпус №4, 704 аудиторія

Телефони: (098) 000 90 80, (093) 279 16 56, (066) 363 96 39, (0412) 37-20-63, 55 47 11

 

СКАЧАТИ "ІНФОРМАЦІЙНИЙ БУКЛЕТ"

АБІТУРІЄНТИ ЗАПИТУЮТЬ - МИ ВІДПОВІДАЄМО (якщо маєш питання — задай їх )

Умови прийому на навчання до вищих навчальних закладів в 2016 році затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 15.10.2015 № 1085 та зареєстровано в Міністерстві юстиції 04.11.2015 за № 1351/27796

Міфи вступної кампанії або Що потрібно знати абітурієнту

Дорогі наші абітурієнти! Уже зовсім скоро у вашому житті настане період змін: ЗНО, заявки у вузи, прийняття одного важливого рішення, вступ, а далі – студентське життя. Як пройти цей період і при цьому насолодитися літніми канікулами? Як зробити правильний вибір і наступні 5 років насолоджуватись веселим, активним та щасливим студентським життям? Робота у приймальній комісії показує, що інформація абітурієнта про вступ «поросла» здогадками та міфами. Це призводить до зайвого хвилювання та затрат на поїздки та черги. Ми відкриємо вам кілька секретів вступної кампанії, які дозволять зберегти ваш час і здорову нервову систему. Отож, поїхали!

  1. Заява у «електронному» вигляді не надійна, вона загубиться, її «не побачать», я не довіряю комп’ютерам. За правилами вступу 2016 року абітурієнти можуть подати лише електронну заяву. Такий спосіб, зручніший, швидший, сучасніший і надійніший. Якщо ж у Вас все ще є сумніви, можна звернутися за допомогою до технічного секретаря приймальної комісії, він допоможе заповнити та надіслати заяву.
  2. Для подачі заявки потрібно брати з собою батьків (а ще брата, тітку та інших родичів).  Це важливе рішення у вашому житті і батьки звичайно підуть з вами до вузу. Може й за руку триматимуть. Це нормально. Адже це найрідніші вам люди, які прагнуть підтримати у такий відповідальний момент. Насправді у вузі вас сприймають як самостійну дорослу людину і, якщо ви прийшли з батьками, їх не пустять далі коридору. Стояти у черзі, відповідати на питання, та писати заявку вам доведеться самостійно. Що потрібно знати? Допомога батьків може знадобитися, якщо ви забули один із документів, якщо ви захотіли булочку з кавою або просто хочете, щоб рідна людина привітала вас з успішною подачею документів. Важливо: батьки вам будуть потрібні на заключному етапі вступу - договір про контрактну форму навчання укладається з повнолітньою особою, тобто якщо вам ще не виповнилося 18 років, то після дзвінка технічного секретаря про підтвердження вступу ви ідете до вузу із батьками.
  3. Подам якнайбільше заяв на якнайбільшу кількість спеціальностей – це допоможе при вступі. Так, цього року можна подавати до п’ятнадцяти заяв на п’ять спеціальностей. Та все ж при виборі вузу зважуйте всі переваги та можливості.
  4. Приорітетніший вуз той, на вступ до якого першим надійшла заява. Ні! Приорітетність вузу зазначається безпосередньо в заяві. Тому ще раз зважте переваги обраних навчальних закладів.
  5. Щоб вступити до вузу, я маю комусь віддячити/ заплатити. ЖДУ ім. І.Франка є державним навчальним закладом, працівники якого знайомі (і можуть познайомити вас) із ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції». Пам'ятайте: якщо у вас вимагають кошти за вступ – це злочин, пропозиція грошей за вступ з вашого боку теж є злочином. Наш вуз веде прозору вступну кампанію, адже рух подачі заявок і рейтинг абітурієнтів ви можете спостерігати «онлайн» на сайті університету. Що потрібно знати? Технічні секретарі – це люди, які раді бачити усміхнених абітурієнтів з гарним настроєм, високими балами та необхідним переліком документів. Цього достатньо. Не створюйте незручних ситуацій та не робіть «непристойних пропозицій». Якщо ж маєте зайві гроші – допоможіть сиротинцю або людям, які цього потребують.

Ось і все! Побачимось у липні!

Інформація про вступ на соціально-психологічний факультет http://www.zu.edu.ua/spf/spel.html

Правила прийому http://www.zu.edu.ua/spec.html

Питання задаємо в офіційній групі вконтакті http://vk.com/socio_psychological_faculty

викладач СПФ Ольга Григорівна Кулаковська

Хочу навчатись на соціально-психологічному факультеті! Як вступити?

З цього року заяви на вступ надсилаються лише в електронній формі.

Які документи  необхідні для вступу?

  • заява абітурієнта (подається особисто абітурієнтом);
  • атестат про повну загальну середню освіту та додаток до нього (оригінал або копія);
  • сертифікат (сертифікати) ЗНО, дійсні сертифікати 2008-2014 р.р. (оригінали або копії);
  • копію документа, що посвідчує особу та громадянство;
  • медичну довідку за формою 086-о або її копію;
  • шість кольорових фотокарток розміром 3 х 4 см.
  • інші документи або їх копії подаються вступником, якщо це викликано особливими умовами зарахування за відповідними напрямами.

Зверніть увагу!

Документи не приймаються при відсутності повного їх комплекту або при наявності в них помилок та виправлень. На кожний напрям необхідно подавати окремий комплект документів. Копії всіх документів можуть бути завірені в університеті (при пред'явленні оригіналів).

Чи надається студентам гуртожиток?

Гуртожиток надається студентам СПФ 1 курсу усім без винятку, хто має потребу. Студенти проживають в студентських гуртожитках у кімнатах на 2-4 чоловіки. Гуртожитки обладнані кухнями, читальними залами, кімнатами відпочинку, гігієнічними вузлами та відповідають усім санітарно-гігієнічним нормам.

Поселення студентів у гуртожиток здійснюється Студентським братством і відбувається у відповідності до рейтингу їх успішності (результати вступних випробувань, результати заліково-екзаменаційної сесії), пільгових категорій. Наказ про поселення готує декан факультету. Поселення студентів у гуртожиток відбувається у відповідності до рейтингу їх успішності (результати вступних випробувань, результати заліково-екзаменаційної сесії), пільгових категорій. Традиційно, після вступної кампанії, організовуються збори абітурієнтів для отримання детальної інформації про умови проживання у студентському гуртожитку. Поселення студентів відбувається в період 26-27 серпня. *зауважте, що недоречно вирішувати питання поселення у гуртожиток з комендантом, вахтером або прибиральницею ;)

Які особливості електронного вступу?

Для подання електронної заяви вступник повинен зареєструватись на інтернет-сайті за адресою: http://ez.osvitavsim.org.ua

Під час реєстрації вступник подає такі дані:

  • адресу електронної пошти, до якої має доступ вступник;
  • номер, пін-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;
  • серію та номер атестата про повну загальну середню освіту.

Коли я можу подати документи до вузу?

Зверніть увагу, терміни подачі документів в 2016 році було змінено: http://zu.edu.ua/offic/pravyla_vstup_2016.pdf

Який термін опублікування рейтингового списку вступників? 

Оприлюднення рейтингового списку вступників:

не пізніше 12 години 1 серпня 2016 року

Якщо я хочу подати документи на кілька спеціальностей?

А навіщо? Можливо, краще визначитися із професією і впевнено йти до своєї мети!

Але якщо Ви все ж вирішили подати документи на кілька напрямів, то:
Ви можете подати заяву та документи не більше ніж до п’яти вищих навчальних закладів України та не більше ніж на три напрями підготовки у кожному з них (включаючи заяви електронного вступу).

Яка мінімальна кількість балів за результатами ЗНО?

Мінімальна кількість балів для вступників вузу становить 100 балів.

Як вступити на навчання за держзамовленням?

. У будь-якому випадку Ви вступаєте на умовах конкурсу за рейтингом (слідкувати за своїм місцем у рейтингу можна на сайті вузу).

Які переваги дає першочергове зарахування?

Правилами прийому передбачені категорії осіб, що мають право на першочергове зарахування. За умови, якщо абітурієнти мають однакову кількість рейтингових балів, то перевага надається вступнику, що має право на першочергове зарахування.

Чи можна пройти пробне тестування ЗНО?

 Так, Ви можете пройти пробне тестування на сайті http://ukrainetest.com.ua/ . Всю необхідну інформацію Ви можете дізнатися на сайті Українського центру оцінювання якості освіти: www.testportal.gov.ua.

Сертифікати якого року є дійсними при вступі?

Вступники мають право подавати сертифікати чи їх дублікати Українського центру оцінювання якості освіти, видані у 2016 році. Усі копії документів засвідчуються за оригіналами приймальною комісією ЖДУ або в установленому законодавством порядку (нотаріально).

Чи можна під час навчального процесу перевестися з платної форми навчання на безкоштовну?

Якщо на обраній спеціальності з’являються вільні державні місця (студенти, які навчалися на державному фінансуванні були відраховані чи перевелися на заочну форму навчання тощо), то студенти, які перші за рейтингом успішності навчання можуть претендувати на навчання за державним фінансуванням.

Що означає «навчатися ЗАОЧНО»?

Заочне навчання – це навчання, яке здійснюється за тими ж навчальними планами, що й на стаціонарі. Щоправда, аудиторних занять – всього 20%, а 658 годин студент-заочник має працювати самостійно.

Що таке сесії і консультпункти?

Сесії заочної форми навчання, як і на стаціонарі, відбуваються двічі на рік. Тривають вони п’ятнадцять днів, на протязі яких відбуваються екзамени, заліки, а також лекційні, лабораторні, практичні, семінарські заняття, передбачені навчальним планом. Для студентів першого курсу на початку навчального року проводиться ще й настановна сесія (10 днів), під час якої відбувається базова начитка програмового матеріалу. Консультаційний пункт – це звичайний навчальний день, єдина особливість якого у тому, що припадає він на суботу або неділю. Як правило, на семестр припадає 3-4 консультпункти.

А як бути з роботою?

Відповідно до статті 216 Кодексу законів України «Про працю», студенти заочної форми навчання мають право на отримання оплачуваної відпустки на період сесії: 1-2 курс – 30, а 3-5 курс – 40 календарних днів.

Чим відрізняється диплом заочної форми навчання від диплому стаціонару?

Абсолютно нічим! Більше того, студенти можуть перевестися із заочної форми навчання на стаціонар після першого курсу.

Чому навчатися заочно на СПФ легко та цікаво?

СПФ – чи не єдиний в Україні факультет, який надає Вам унікальну можливість дистанційного доступу через мережу Інтернет до інстуктивно-методичних матеріалів з усіх навчальних дисциплін, розкладу навчальних занять, актуальних новин факультету та групи через СУНП «Універсум». Крім того, ця програма дозволить Вам самостійно обирати керівника та тему наукової роботи, замовляти довідки про навчання та довідки-виклики на сесію. Це, безумовно, збереже Ваш особистий час та гроші!

Чи відрізняється прийом на заочну форму навчання від прийому на денну форму навчання?

Ні, не відрізняється  - прийом на заочну форму та на денну форму навчання здійснюють згідно з Правилами прийому до вищих навчальних закладів України.

ПЕРШ НІЖ ОБИРАТИ ПРОФЕСІЮ - ПРОЧИТАЙТЕ ПРО НЕЇ

Олесь Поличенко. Маленька калюжа, або перший сон Маргарити Павлівни

Вікторія Горбунова. Записки шкільного психолога. – Киев.: Нора-друк. – 216с.

 

Спеціальність «Психологія»

Якщо ти не уявляєш життя без психології, «спиш і бачиш» свої майбутні дослідження, експерименти та наукові статті, тобі цікаві люди в усіх проявах – тоді спеціальність «ПСИХОЛОГІЯ» саме для тебе! У нас вивчають такі професійно-орієнтовані дисципліни: диференційна психологія, експериментальна психологія, соціальна психологія, вікова психологія, патопсихологія, інженерна психологія, загальна психологія, основи психотерапії, клінічна психологія, юридична психологія, політична психологія, психологія управління.

Ми співпрацюємо:

  1. Міжнародною організацією PUM (Нідерланди);
  2. Керівником денного центру психотерапії Нідерландського інституту лікування людей із розумовими порушеннями, доктором психології, професоркою Фрідою Аредсен Гайн;
  3. Польським науковим товариством;
  4. Відділом гуманістики Щецінського університету – Польща;
  5. Інститутом психології АПН України імені Г.С.Костюка
  6. Національним педагогічним університетом імені М.П.Драгоманова.

 Спеціальність «Менеджмент»

«МЕНЕДЖМЕНТ» - це особлива галузь наукових знань і професійної спеціалізації. Зокрема, це вміння досягати поставлених цілей, використовуючи працю та інтелект інших людей Ключовою функцією менеджменту представляється керівництво людьми в різнорідних організаціях в контексті забезпечення ефективного управління бізнесом, що є унікальною, винятковою справою у суспільстві.

Викладачі кафедри забезпечують навчальний процес з таких дисциплін: менеджмент, чинники успішного працевлаштування, управління розвитком персоналу, управлінське консультування, логістичний менеджмент, інвестиційний менеджмент, логістика, публічне адміністрування та ін. Загалом викладаються близько 50 дисциплін, з розширеним спецкурсами іноземною мовою (за професійним спрямуванням) та професійно-орієнтованої підготовки фахівців з менеджменту. Науково-дослідна робота кафедри спрямована на розробку та обґрунтування теоретичних і практичних аспектів управління підприємствами, розвитку сучасних напрямів у сфері менеджменту та бізнесу.

Кафедра співпрацює з цілою низкою бізнес-структур, громадських та освітніх організацій, зокрема:

  • ПАТ «ЖЛ»
  • ПАТ «Житомирський маслозавод»
  • ТОВ «Екопродукт»
  • ГО «Жіночий інформаційно-консультаційний центр»
  • ЖОАНК «Дорадчий центр»
  • ГО «Сучасний формат»
  • Студентська соціальна служба для молоді Житомирського державного університету імені Івана Франка
  • Державним навчальним закладом м. Шартр (Франція) у розвитку обміном досвідом у галузі управління підприємствами
  • Державний навчальним закладом м. Вік-ан-Бігор (Франція) у розвитку обміном досвідом в управлінні підприємствами харчової промисловості

Співпраця із зазначеними організаціями здійснюється на проектній основі, що дає можливість найповніше враховувати потреби і запити як студентів і викладачів ЖДУ ім. І. Франка, так і соціальних партнерів.

Спеціальність: «Соціальна робота»

Якщо ти хочеш пов'язати свою долю з освітою, тобі не байдужі знедолені діти, на тебе чекає цікаве й змістовне навчання на спеціальності «СОЦІАЛЬНА РОБОТА»!!! У нас вивчають такі професійно-орієнтовані дисципліни: теорія та історія соціального виховання, екокультурна особистість, психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування, соціальна робота у сфері дозвілля, технології соціально-педагогічної діяльності, етнопедагогіка, етика соціально-психологічної діяльності, етнопсихологія, педагогіка сімейного виховання, соціальна молодіжна політика, менеджмент соціальної роботи, соціальний супровід сім’ї.

Ми співпрацюємо з:

  1. Інститут Історії освіти Польської Академії наук (доктором історичних наук Лелек Затовк);
  2. Інститут славістики Польської Академії наук (доктором мовознавчих наук К. Грек-Пебіс);
  3. Інститут соціології Жешівського університету (доктором соціології Єжи Єсталь, професор Анжей Андрусевич);
  4. Вища школа інформатики і управління м.Жешува (професором Єжи Хлопецький).

Спеціальність «Маркетинг»

Класичне визначення маркетингу звучить так: "виявлення, прогнозування, задоволення споживчого попиту і керування ним". Іншими словами, саме від роботи маркетингової служби багато в чому залежить, наскільки ті чи інші послуги і товари будуть затребувані на ринку. Мета спеціаліста з маркетингу - вивчити потреби потенційного споживача, виявити, наскільки продукт, пропонований компанією, буде цим потребам відповідати, де і як він найкраще продаватиметься. На думку викладачів провідних ВНЗ і спеціалістів з підбору персоналу, "МАРКЕТОЛОГ" - одна з найперспективніших професій на українському ринку праці. Будь-яка організація, навіть якщо у ній немає маркетингового відділу, все одно провадить маркетингову діяльність - розробляє товари чи послуги, встановлює на них ціни, створює систему розповсюдження і просування, займається рекламою. Професійні маркетологи потрібні для того, щоб скоординувати цю роботу, зробити її більш ефективною. ВПЕРШЕ підготовка кваліфікованих маркетологів здійснюється спільно з навчально-науковим інститутом іноземної філології для поглибленого вивчення іноземних мов (англійська, французька).

Ми співпрацюємо:

  1. Державним навчальним закладом м. Шартр (Франція) у розвитку обміном досвідом у галузі управління підприємствами. ;
  2. Державний навчальним закладом м. Вік-ан-Бігор (Франція) у розвитку обміном досвідом в управлінні підприємствами харчової промисловості.