Соціально-психологічний факультет
Про факультет | Деканат | Кафедри факультету | Студентське братство | Наукова діяльність | Проекти факультету | Новини |
Список студентських публікацій
П49 Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 3. / За ред. О.Л. Музики, Ю.Ю. Дем’янчук. – Житомир, 2011. – 94 с.
ЗМІСТ
Адамович Н. Динаміка рефлексії особистісних якостей користувачів інтернету… |
6 |
Баранчук В. Особливості стресостійкості та соціальної адаптації людей у постпенсійний період………………………………………………………………………… |
7 |
Бахур Ю. Особливості сприймання повної і неповної сім'ї дітьми з відмінним досвідом сімейного життя…………………………………………………………………… |
8 |
Бобровник Л. Вплив ситуації дослідження на прояви вербальної креативності в юнацькому віці………………………………………………………………………………… |
9 |
Бондарчук К. Вплив прослуховування рок-музики на емоційний стан дітей молодшого шкільного віку…………………………………………………………………... |
11 |
Вагіна І. Особливості конфліктної взаємодії подружжя залежно від різниці у віці… |
12 |
Василюк Л. Особливості конфліктної поведінки підлітків, що навчаються в школі-інтернаті…………………………………………….............................................................. |
13 |
Вдовиченко І. Розвиток самооцінки першокласників у ситуації успіху……………... |
14 |
Вознюк Л. Особливості розвитку рефлексії особистісних якостей молодших школярів в умовах розвивальної системи навчання……………………………………. |
16 |
Галета О. Особливості розвитку критичності наслідування у дошкільників з нормальним рівнем розвитку та із ЗПР………………………………………………….... |
17 |
Герасимчук Г. Структурні особливості самооцінки першокласників із різним рівнем шкільної успішності…………………………………………................................................. |
19 |
Гонохіна М. Порівняльний аналіз рефлексії навчальних здібностей першокласників, які відвідували і які не відвідували дошкільні навчальні заклади… |
20 |
Грозь Н. Порівняльний аналіз образу сімейних стосунків у свідомості підлітків та їх батьків…………………………………………………………………………………………… |
22 |
Долідзе Л. Імпліцитні теорії професійної успішності працівників у свідомості директорів приватних підприємств України та Грузії: кроскультурний аналіз……….. |
25 |
Дорош І. Взаємозв’язок мотивації досягнення вчителів та учнів загальноосвітніх шкіл……………………………………………………………………………………………….. |
26 |
Єрмілова Д. Дослідження образу світу представників сучасних молодіжних субкультур………………………………………………………............................................. |
28 |
Ковальчук Я. Порівняльний аналіз розвитку рефлексії здібностей до читання у молодших школярів, які навчаються за традиційною та розвивальною системою навчання……………………………………………………………………………….………… |
29 |
Козлова М.Особливості професійного самовизначення підлітків з проявами девіантної поведінки…………………………………………………………………………… |
30 |
Козловець Ю. Вплив диференційованого оцінювання на розвиток самооцінки при переході з молодших до середніх класів………………………………………………….. |
32 |
Козюк К. Особливості дистанціювання у групі підлітків залежно від характеру їх комунікативної активності………………………............................................................... |
34 |
Кононенко В. Розвиток спортивних здібностей при переході від дошкільного до молодшого шкільного віку……………………………….................................................... |
35 |
Корзун К. Розробка та апробація програми соціально –психологічного тренінгу з питання сприяння розвиткові згуртованості учнівського колективу…….……………… |
37 |
Криворучко О. Динаміка самооцінки учбових здібностей при переході з молодших до середніх класів………………………………………………………………………………. |
38 |
Куванцова М. Особливості ціннісного розвитку студентів випускного курсу, які не планують та планують працювати за спеціальністю……............................................ |
40 |
Лаврова К. Розробка та апробація соціально-психологічного тренінгу з проблем адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ…………………………………. |
43 |
Лаговська А. Феномен «віртуальної особистості» у користувачів мережі інтернет юнацького віку………………………………………………………………………………….... |
44 |
Лайчук О. Динаміка рефлексії професійних здібностей в процесі професійного становлення студентів-психологів……………………………………………………..……. |
45 |
Левківська О. Дослідження регуляції правової поведінки особистісними конструктами…………………………………………………………………………………….. |
46 |
Мамай Н. Транзакційний аналіз психологічних ігор студентів та викладачів в умовах кридитно-модульної системи………………………………………………..…….. |
48 |
Мельник Я. Особливості ціннісної сфери підлітків з інтернет-залежною поведінкою |
49 |
Місюра К. Контент аналіз мотиваційних тенденцій у рекламній продукції………... |
50 |
Моргулець Г. Дослідження рівня психоемоційної напруги операторів комп’ютерного набору……………………………………………………………………….. |
51 |
Муравейник В. Гендерні особливості конфліктних форм поведінки в підлітковому та юнацькому віці……………………………………………............................................. |
52 |
Мурин О. Рівні тривожності і форми шкільної дезадаптації підлітків………………….. |
55 |
Наконечна Я. Психоаналітичні аспекти жіночих образів у прозі М. Хвильового…….. |
56 |
Наслєдова Н.Типи копінг-стратегій і рівні професійної адаптації практичних психологів з незначним досвідом роботи…………………………………………………… |
58 |
Нестерчук Н. Розвиток стратегіальних тенденцій студентів у суспільно корисній діяльності……………………………………………………….......................................... |
59 |
Олійник Ю. Дослідження динаміки ціннісних орієнтацій студентів-психологів V курсу |
61 |
Онищенко Т. Розробка та апробація програми соціально-психологічного тренінгу з проблеми профілактики насилля у молодіжному середовищі…………………………. |
62 |
Остапенко О. Динаміка особистісних утворень педагога на етапі професійної адаптації………………………………………………………………………………………….. |
63 |
Остапчук О. Психологічна реконструкція соціальної ситуації розвитку професійних здібностей практикуючих психологів……………………………………............................. |
65 |
Пащенко Ю. Ціннісні суперечності як чинник виникнення сімейних конфліктів……… |
66 |
Петрук І. Стратегіальні відмінності вирішення конфлікту студентами різного рівня навчальної успішності під час здачі навчальної сесії…………………………………….. |
68 |
Пилипенко М. Порівняльний аналіз розвитку рефлексії ігрових здібностей молодших школярів, які навчаються за традиційною та розвивальною системою навчання……………………………………………………………………………………….. |
71 |
Плисак Д. Порівняльний аналіз копінг-стратегій студентів у різних за змістом стресових ситуаціях……………………………………………………………………………. |
72 |
Пожарна Д. Гендерні відмінності сприймання молодших братів та сестер у підлітковому віці……………………………………………………....................................... |
74 |
Прокопенко М. Психологічні особливості формувакння життєвої перспективи в юнацькому віці………………………………………………................................................. |
77 |
Русецька Д. Імпліцитні теорії професійної успішності підлеглих у свідомості керівників МВС: аналіз відповідності усталеним критеріям профвідбору…………. |
78 |
Русс В. Дослідження динаміки ціннісних орієнтацій студентів-психологів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»………………………………………………………… |
80 |
Сержантська І. Структура мотиваційної регуляції вчителів-предмктників………… |
82 |
Сидоренко М. Особливості прояву явища «мотиваційного зараження» в учбовій діяльності студентів………………………………………………........................................ |
83 |
Соболевська А. Рефлексія розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці….. |
83 |
Сторожук М. Емоційна стійкість як чинник соціально-психологічної адаптації студентів до умов навчання………………………………………………………………… |
84 |
Суй Т. Структурні особливості самооцінки учнів першого та четвертого класів……. |
86 |
Суплік Ю. Взаємодія диспозиційних та ситуаційних чинників поведінки особистості |
87 |
Тимошенко М. Вплив перегляду мультиплікаційних фільмів на стосунки дітей з ровесниками…………………………………………………………………………………..... |
88 |
Тюрікова В. Соціально-психологічні передумови виникнення субдепресивних станів у школярів…………………………………............................................................... |
89 |
Федюк А. Вплив ситуації співробітництва на розвиток самооцінки у молодшому шкільному віці…………………………………………………………………………………… |
90 |
Шевченко Н. Особливості конструкту справедливості як чинника вибору активної/пасивної стратегії поведінки у конфлікті………………………………………. |
92 |
Шовтюк І. Особливості розвитку рефлексії особистісних якостей молодших школярів в умовах традиційної системи навчання…………………………………….. |
93 |
П49 Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 4. / за ред. О.Л. Музики, Ю.Ю.Дем’янчук. – Житомир, 2012. – 126 с.
ЗМІСТ
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
13 |
|
16 |
|
18 |
|
22 |
|
24 |
|
26 |
|
28 |
|
29 |
|
31 |
|
34 |
|
35 |
|
37 |
|
39 |
|
41 |
|
44 |
|
45 |
|
47 |
|
50 |
|
51 |
|
54 |
|
56 |
|
58 |
|
61 |
|
63 |
|
64 |
|
66 |
|
67 |
|
69 |
|
72 |
|
74 |
|
75 |
|
77 |
|
78 |
|
80 |
|
82 |
|
83
|
|
85 |
|
86 |
|
88 |
|
90 |
|
92 |
|
94 |
|
95 |
|
97 |
|
100 |
|
103 |
|
106 |
|
107 |
|
109 |
|
111 |
|
112 |
|
115 |
|
116 |
|
118 |
|
120 |
|
122 |
|
124 |
П49 Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 5. / за ред. О.Л. Музики, Ю.Ю.Дем’янчук. – Житомир, 2013. – 126 с.
ЗМІСТ
1.Алєксєєва А. Можливості та обмеження проективної методики «невідомої тварини» при дослідженні дитячих страхів у дітей молодшого шкільного віку……………………. |
7 |
2.Бабійчук К. Вплив розвивальної роботи практичного психолога на підвищення рівня диференційованості самооцінки здібностей у підлітковому віці…………………… |
9 |
3.Бондарчук К. Образ сім’ї у свідомості дітей, що перебувають в інтернат них закладах………………………. |
11 |
4.Броновицька М. Динамічні особливості розвитку особистісної ідентичності студентів-психологів…………… |
16 |
5. Білоусова І. Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу……………………………….. |
18 |
6.Білоусова І. Образ права у свідомості учнів старших класів……………………………………………………………….. |
20 |
7. Білошицька Ю. Особливості мотивації учбово-пізнавальної діяльності студентів…………………………… |
21 |
8.Вдовиченко І. Вплив ситуації співробітництва на розвиток самооцінки першокласників……………………………………. |
23 |
9.Гавриловський Т. Динаміка самооцінки здібностей у дошкільному віці: лонгітюдне дослідження…………………. |
25 |
10.Гарцула О. Особливості ціннісної сфери студентів залежно від рівня їх само актуалізації……………………… |
28 |
11.Герасимчук Г. Взаємозв’язок оцінювання вчителя та розвитку самооцінки здібностей при переході з молодших до середніх класів……………………………………………… |
29 |
12.Голуб Я. Контент аналіз структури мотивації досягнення в літературі для дошкільників……………………………………. |
32 |
13.Гонохіна М.Структура життєвих перспектив працівників умвс в залежності від напрямку діяльності…………………. |
34 |
14.Грабчук О. Розвиток творчих здібностей в учнів старших класів із різними типами міжпівкульної асиметрії………….. |
36 |
15.Грозь Н. Прівняльний аналіз способів вирішення сімейних конфліктів хлопцями-підлітками та двічатами……………… |
38 |
16.Дзендзельовська Н. Порівняльне дослідження структури мотиваційної сфери дітей-інвалідів в умовах домашнього та інклюзивного навчання………………………………………. |
40 |
17. Дударчик Я. Особливості рефлексії уявлень про професію психолога першокурсниками…………………….. |
41 |
18. Дяченко В., Онищук І. Ставлення старшокласників та юнаків до осіб з інвалідністю: порівняльний аналіз………. |
44 |
19. Іваніцька Н.,Сурскова Т. Рефлексія досвіду діагностичної роботи студентів соціально-психологічного у школі-інтернаті для дітей, що потребують корекції розумового розвитк…………………………………………..…. |
47 |
20.Ілінська О. Динаміка образу батьківської та власної сім’ї у свідомості подружніх пар на різних етапах сімейного життя……………………………………………………………….. |
50 |
21. Кащук Я. Взаємозвязок між соціометричним статусом учня в класі та рівнем його комунікабельності……………. |
52 |
22. Климчук П. Гендерні відмінності у прагненні до самоактуалізації………………………………………………….. |
54 |
23. Козюк К. Порівняльний аналіз уявлень про творчі здібності менеджерів дизайнерського та PR-відділів рекламної агенції………………………………………………… |
58 |
24.Козюн Ю. Динаміка самооцінки учбових здібностей підлітків із девіантною поведінкою……………………………. |
61 |
25.Корзун К. Психологічні особливості стереотипного сприймання професії психолога…………………………… |
63 |
26. Костенко Д. Дослідження мотивації професійної діяльності військовослужбовців контрактної служби………. |
65 |
27. Кот Ю. Конфліктність в молодій сім’ї в перід первинної адаптації ………………………………………………………….. |
66 |
28. Котвицька С. Особливості профорієнтаційної роботи шкільного психолога із старшокласниками ……………….… |
69 |
29.Кузьмінська К. Вплив усної народної творчості на зниження рівня тривожності молодших школярів в учбовій діяльності………………………………………………………….. |
71
|
30. Лаврова К. Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності студентів різних курсів навчання... |
73 |
31. Макарець Л. Вплив розвивальної роботи практичного психолога на підвищення рівня психологічної готовності першокласників до навчання в школі………………………… |
76 |
32.Маркова Т. Дослідження емоційного стану дітей із СДУГ... |
78 |
33.Моргулець Г. Емоційні розлади у осіб з порушеннями харчової поведінки………………………………………………. |
80 |
34.Міліневський А. Структура мотивації досягнення студентів у різних видах учбової діяльності……………….. |
83 |
35. Нечай Л. Дослідження ціннісної сфери школярів, в яких переважає девіантна поведінка…………………………….…. |
84 |
36. Оверчук Ю. Стиль поведінки підлітків в конфліктній ситуації в залежності від рівня їх тривожності……………… |
86 |
37. Огненко О. Очікування щодо навчання у внз як компонент регуляції навчальної діяльності першокурсників…………… |
89 |
38. Онищенко Т. Дослідження проявів агресивності у дітей дошкільного віку …………………………………………………. |
92 |
39. Подік С. Роль психолога з проблеми підтримки учнів із соціальним статусом «знехтувані» та «ізольовані»……….. |
93 |
40. Польова Т. Дослідження особливостей розвитку рефлексії професійних здібностей студентів-психологів… |
95 |
41.Полякова Т.Динаміка формування ціннісної сфери особистості в період життєвої кризи |
98 |
42.Пухальський Р. Розвиток самооцінки здібностей у юнацькому віці……………………………………………………. |
100 |
43.Романюк В. Порівняльний аналіз образу майбутнього у свідомості підлітків із ЗПР і розумовою відсталістю……….. |
101 |
44.Севрук Л. Розвиток рефлексії професійних здібностей студентів-психологів у процесі навчання…………………….. |
104 |
45. Слободенюк Л. Біографічний аналіз професійного розвитку творчо обдарованої особистості…………………. |
107
|
46. Соболевська А. Вікова динаміка рефлексії розвитку спортивних здібностей………………………………………….. |
110 |
47.Суй Т. Динаміка самооцінки учбових здібностей у підлітковому віці…………………………………………………. |
113 |
48. Сурскова Т. Дослідження особливостей ціннісної свідомості читаючих та не читаючих студентів…………….. |
115 |
49. Татаріна А. Вікова динаміка рівня домагань школярів, що потребують корекції розумового розвитку при переході від молодшого шкільного до підліткового та від підліткового до юнацького віку………………………………………………. |
119 |
50. Храпко А. Розвиток асертивності студентів у ситуації публічних виступів шляхом тренінгової роботи…………….. |
121 |
51.Шафранович О. Взаємозв’язок соціометричного статусу та розвитку самооцінки творчих здібностей у дошкільному віці…………………………………………………………...……… |
124 |
П49 Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 6. / За ред. Л.П.Журавльової, Ю.Ю.Дем’янчук. – Житомир, 2014. – 128 с.
ЗМІСТ
1. Атаманська О. Порівняльний аналіз структури емоційності підлітків, включених до музичної діяльності … |
6 |
2. Бабійчук К. Взаємозв’язок комунікабельності та розвитку самооцінки здібностей у юнацькому віці……………………... |
8 |
3. Баранчук О. Гендерні відмінності у психологічній готовності до шлюбу в юнацькому віці……………………….. |
10 |
4. Байдюк А. Особливості ціннісної свідомості молодших школярів з різним рівнем самооцінки………………………… |
12 |
5.Безуглий Р. Порівняльний аналіз образу «я-батько» чоловіків в залежності від домінуючого его-стану…………. |
14 |
6.Борківський С. Розвиток рефлексії професійно значимих здібностей у юнацькому віці……………………………………. |
16 |
7. Бурчак О. Гендерні особливості особистісних властивостей військовослужбовців…………………………… |
19 |
8. Волинець Б.. Особливості інтелектуальної сфери осіб із різним рівнем схильності до злочинної поведінки…………. |
26 |
9. Галіч А. Транзакційний аналіз студентсько-викладацької взаємодії в різних учбових ситуаціях…………………………. |
29 |
10.Гарцула О. Взаємозв’язок стильових особливостей саморегуляції та рівня самоактуалізації в дорослому віці... |
31 |
11. Гонохіна М. Гендерні відмінності життєвих перспектив працівників УМВС………………………………………………... |
33 |
12. Гультяєва Т. Гендерні відмінності смисложиттєвих орієнтацій особистості у ситуації безробіття…..…………... |
36 |
13. Дацюк Ю. Динаміка рефлексії особистісної якості «совісний» у молодшому шкільному віці…………………….. |
39 |
14. Дзендзельовська Н. Особливості рівня домагань дітей з вадами слуху …………………………………………………….. |
42 |
15.Долінчук І. Образ «коханої людини» і «мій чоловік» у свідомості жінок, що перебувають в громадянському шлюбі……………………………………………………………..... |
46 |
16. Дубова С. Мотивація досягнення старшокласників у структурі вміння вчитися……………………………………….. |
49 |
17. Дяченко В. Особливості уявлень про «справедливість світу» підлітків, які навчаються в інклюзивних класах……... |
51 |
18. Єфімович А. Особливості інтелектуальної сфери осіб з різним рівнем релігійності………………………………………. |
53 |
19.Завадський О. Вплив корекційно-розвивальної роботи психолога на подолання тривожності та соромязливості в юнацькому віці……………………………………………………. |
56 |
20. Калугіна Г. Роль генотипу й середовища у формуванні харчової поведінки………………………………………………. |
59 |
21. Кащук Я. Сором’язливість як чинник поведінки у підлітковому віці………………………………………………….. |
62 |
22. Клочкова О. Психологічні особливості конфліктних форм поведінки військовослужбовців………………………………... |
63 |
23.Костенко Д. Порівняльний аналіз мотивації професійної діяльності військовослужбовців з різним строком служби… |
66 |
24.Кошин С. Порівняльний аналіз особливостей формування синдрому емоційного вигорання у вчителів ЗОШ та педагогів спеціалізованих навчальних закладів …. |
68 |
25. Лагута А. Психологічні особливості міжособистісних конфліктів у студентському середовищі та шляхи їх профілактики……………………………………….…………….. |
72 |
26.Нечай Л. Розвиток рефлексії здібностей юнаків із проявами девіантної поведінки………………….…………….. |
77 |
27.Манілов Ю. Структура мотивації досягнення у передвиборчих програмах українських політичних партій... |
79 |
28. Огненко О. Вплив розвивальної роботи практичного психолога на підвищення рівня рефлексії професійно значимих здібностей у юнацькому віці…………………..…… |
80 |
29.Онищенко Т. Ефективність використання соціально-психологічного тренінгу в подоланні агресивності учнів підліткового віку…………………………………….…………….. |
82 |
30.Онищук І. Використання арт?терапевтичних технік у розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з вадами розвитку..………………………………….…………….. |
84 |
31. Пашкевич В.. Академемічні здібності студентів-психологів як передумова успішності особистості в професійній діяльності ………………………………………………………… |
87 |
32.Поліщук О. Особливості зв’язку задоволеності шлюбом з позицією щодо справедливості у взаєминах подружжя…… |
90 |
33. Польова Т. Особистісна рефлексія як чинник професійного становлення педагога…………………….…… |
93 |
34. Приступнюк О. Динаміка самооцінки здібностей у дошкільному віці: лонгітюдне дослідження…………….…… |
97 |
35. Пузовик Ю. Порівняльний аналіз структури ціннісної сфери підлітків, які мають різний соціометричний статус… |
99 |
36. Рєткова А. Порівняльний аналіз структури мотивації досягнення в учбовій та ігровій діяльності дошкільників………………………………………………….…… |
102 |
37. Рожкова Н. Методи дослідження проблеми емоційного вигорання…………………………………………………………. |
104 |
38.Савчук Т. Система поцінувань навчальних успіхів: погляд вчителів та учнів в інклюзивних класах………………………. |
107 |
39.Сидоренко І. Використання тренінгових форм роботи для підвищення самооцінки учнів з особливими потребами….. |
110 |
40. Татаріна А.. Зв’язок рівня домагань та життєвих планів юнаків із розумовою відсталістю ……………………………... |
112 |
41. Турчик С. Вивчення типових видів та характеристик цінностно-смислового ставлення до грошей серед студентів…………………………………………………………… |
116 |
42.Фурман О. Взаємозв’язок самооцінки та соціометричного статусу особистості у підлітковому віці……………………… |
118 |
43.Храпко А. Особливості стилю поведінки в конфліктних ситуаціях підлітків із різним груповим статусом у класі…… |
120 |
44.Черняєва В. Дослідження ефективності окремих форм активізації навчального процесу у вищій школі…………….. |
123 |
45. Яценко А. Алгоритм досягнення професійної успішності у свідомості осіб, що займають керівні посади……..………… |
125 |
П49 Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 7. / За ред. Л.П.Журавльової, Ю.Ю.Дем’янчук, доповнений. – Житомир, 2015. – 147 с.
ЗМІСТ
1. Атаманська О. Особливості потребово-ціннісної складової творчої активності юнок…………………………………. |
8 |
2. Байдюк А. Застосування прийому ідентифікації з казковими героями у дослідженні ціннісної свідомості молодших школярів……………………………………………………………... |
10 |
3. Борківський С. Взаємозв’язок рефлексії та розвитку самооцінки професійно значимих здібностей у працівників технічних спеціальностей із різним стажем роботи……….….. |
13 |
4. Бочковська А. Використання технік позитивної психотерапії у роботі з учасниками бойових дій…………………. |
15 |
5. Бредіхина Н. Особливості образу сучасного українця в уявленнях підлітків та юнаків ….………………………………… |
17 |
6. Бродовська А. До визначення поняття «тривожність» у психологічній літературі….………………………………………. |
19 |
7. Бурківська М. Порівняльний аналіз рефлексії особистісної якості «відповідальний» учнів першого та четвертого класів |
21 |
8. Воронюк А. Уявлення молоді про справедливість покарання залежно від ставлення до права………………..…….. |
23 |
9. Галайко В. Український національний характер у творчості О. Вишні: психологічний аналіз…………………………. |
25 |
10. Галіч А. Корекція стосунків у системі «викладач-студент» засобами транзакційного аналізу………………………………… |
26 |
11. Ганжа І. Особливості ставлення до осіб протилежної статі у академічних групах з нерівномірним статевим розподілом |
28 |
12. Гаркавлюк К. Coцiaльнo-пcихoлoгiчний aнaлiз причин інтeрнeт-зaлeжнocтi пiдлiткiв……………………..……………… |
29 |
13. Гиляка Р. Техніки позитивної психотерапії як засіб самодопомоги у ситуації працевлаштування…………………... |
31 |
14. Демчук К. Вплив розвивальної роботи практичного психолога на підвищення рівня психологічної готовності шестирічок до навчання в школі………………………… |
34 |
15. Дзендзельовська Н. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань юнаків з вадами слуху……… |
36 |
16. Дідківська В. Зв’язок рівня комунікативності та інтернет – залежності в юнацькому віці….…………………………………. |
38 |
17. Долінчук І. Я-концепція та образ партнера у свідомості молодих людей, які перебувають в громадянському шлюбі…. |
40 |
18. Дончев Ф. Психосемантичний аналіз образу світу в свідомості трансгуманістів…………………………………………. |
42 |
19. Драган С. Соціальні уявлення про національну валюту студентів із різними видами ціннісно-смислового ставлення до грошей……………………………………………………………. |
44 |
20. Дубова С. Розвиток мотивації досягнення студентів в умовах неформальної освіти……………………………………. |
46 |
21. Жигун Ю. Розвиток самооцінки професійно значимих здібностей студентів із різним рівнем ціннісно-мотиваційної готовності до професії психолога…………………..…………… |
47 |
22. Жмурко В. Порівняльний аналіз рефлексії творчих здібностей підлітків сільських та міський шкіл…………………. |
49 |
23. Залужна Т. Взаємозв’язок структури мотивації та самооцінки тривожності старшокласників………………………. |
52 |
24. Зарицька Б. Дослідження особливостей зовнішньої та внутрішньої мотивації до навчальної діяльності студентів бюджетної та контрактної форми навчання……………………. |
54 |
25. Кащук Я. Стресові переживання як чинник розвитку психосоматичних захворювань у юнацькому віці……………. |
57 |
26. Ковальчук В. Динаміка професійної мотивації студентів-психологів першого та п’ятого курсів ….………………………. |
58 |
27. Ковальчук І. Мотивація досягнення молодших школярів з різними типами соціальної активності…………………………... |
60 |
28. Ковтун М. Теоретичний аналіз поняття впевненості в собі |
62 |
29. Крепчук Т. Ціннісні орієнтації студентів в сучасних соціально-політичних умовах…………………………………….. |
64 |
30. Кубайчук О. Вплив шкільної успішності на рівень домагань у юнацькому віці……………………………..…………. |
66 |
31. Кухарчук В. Розвиток самооцінки учбових здібностей старшокласників із різним рівнем навчальної успішності……. |
67 |
32. Лісовська Н. Особливості емоційних станів осіб, які підлягають військовій мобілізації у ситуації АТО……………… |
68 |
33. Левчено Т. Ситуаційні чинники мотивації досягнення спортсменів юнацького віку………………………………………. |
69 |
34. Листопадська М. Психологічний аналіз чинників професійного вибору сучасних старшокласників….…………. |
71 |
35. Лущик А. Динаміка мотивації досягнення першокласників у процесі адаптації до шкільного навчання……………………. |
74 |
36. Манілов Ю. Вікові особливості сприймання політичної реклами………………………………………………………………. |
75 |
37. Мельник І. Особливості особистісних утворень педагогів на етапі завершення професійного шляху……………………. |
78 |
38. Мельничук Ю. Особливості уявлень про справедливість студентів психологічних та непсихологічних спеціальностей.. |
80 |
39. Невмержицька Ю. Ефективність технік Позитивної психотерапії у роботі зі старшокласниками з проявами емоційного вигорання……………………………………………… |
82 |
40. Онищук І. Використання технік позитивної психотерапії у роботі практичного психолога в сфері інклюзивної освіти ….. |
85 |
41. Осіпчук І. Мотивація досягнення у навчальній літературі для першого класу………………………………………………….. |
87 |
42. Осіпчук Л. Дослідження стилю поведінки в конфліктній ситуації в студентів з різним соціометричним статусом в групі |
88 |
43. Петрученко М. Емпатія як чинник розвитку впевненості у собі у ранньому юнацькому віці…………………………………. |
90 |
44. Попп Е. Суперечності між декларованими цінностями та реальною поведінкою студентів гуманітарних спеціальностей |
94 |
45. Рибачук Ю. Дослідження Я – образу користувачів соціальних мереж…………………………………………………… |
95 |
46. Рижак К. Взаємозв’язок самооцінки тривожності та рівня емоційного вигоряння юнаків (на прикладі студентів першого курсу напряму підготовки «Психологія»)…………………..….. |
97 |
47. Роїк І. Порівняльний аналіз емоційних станів молодих матерів з різним соціальним статусом…………………………… |
99 |
48. Рудь Є. Пcихoлoгiчнi ocoбливocтi cприймaння oбрaзу уcпiшнoгo пcихoлoгa …………………………………………..….. |
101 |
49. Рясенчук Н. Комплексне вивчення особистості правопорушникаяк умова планомірного перевиховного впливу |
102 |
50. Савчук Т. Вплив системи поцінувань навчальних успіхів на рівень домагань молодших школярів в інклюзивних класах |
104 |
51. Саух Т. Поняття сім'ї. Характеристика поняття «задоволеність шлюбом»…………………………………………. |
106 |
52. Семенюк Ю. Дослідження психологічної готовності медичного персоналу до виконання професійної діяльності.. |
109 |
53. Скрицька К. Чинники формування інтернет - залежності в юнацькому віці…………………………………………..……….. |
111 |
54. Сорочинська М. Особливості взаємозв’язку емоційної сфери дитини та соціально-психологічного клімату родини в якій вона виховується…………………………………………….. |
114 |
55. Сторожук В. Особливості соціальних уявлень про справедливість учасників АТО ….…………………………… |
116 |
56. Сусловець Г. Зв'язок індивідуальних особливостей особистості зі стратегіями розв’язання міжособистісних конфліктів серед працівників органів внутрішніх справ…….. |
118 |
57. Ткачук О. Психологічні особливості сприймання образу справедливого вчителя у підлітковому віці…………………… |
122 |
58. Троценко А. Схильність до ризикованої поведінки в осіб із різним типом нервової системи………………………………. |
124 |
59. Українець І. Взаємозв’язок акцентуацій характеру та самооцінки тривожності в підлітковому віці…………………… |
125 |
60. Хмельницька М. Техніки позитивної психотерапії як засіб самодопомоги студентам у ситуації кризи середини навчання |
128 |
61. Хойда Д. Емпатія як чинник розвитку асертивності та нонконформізму у підлітковому віці……………………………… |
130 |
62. Хуторна Ю. Уявлeння мoлoдi прo справeдливiсть рoзпoдiлeння eкoнoмiчних пiльг у дeржаві……………………. |
132 |
63. Чернушич І. Взаємозв’язок структури мотивації та самооцінки тривожності юнаків (на прикладі студентів першого курсу напрямку підготовки «психологія»)…………… |
134 |
64. Черняєва В. Дослідження рівня навчально-пізнавальної активності студентів в умовах зміни послідовності окремих навчальних занять………………………………………………… |
135 |
65. Чирко А. Взаємозв’язок стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях та рівня емоційного вигоряння (на прикладі вихователів дошкільних навчальних закладів із різним стажем роботи)….…………………………………………………… |
138 |
66. Чупріна С. Образ ідеальної дитини у свідомості підлітків та їх батьків………………………………………………………….. |
140 |
67. Шаховець Ю. Особливості емоційної сфери дітей, хворих на синдром Дауна………………..………………………… |
142 |
68. Янчевська В. Взаємозв’язок структури мотивації та самооцінки творчих здібностей старшокласників, позбавлених батьківської опіки…………………………………… |
144 |
69. Яценко А. Порівняльний аналіз образу професійної успішності у свідомості викладачів з різним стажем педагогічної діяльності….…………………………………………. |
146 |